Vodatent

Joses

Tevreden, we hebben een heerlijke vakantie achter de rug.

Mooie ruime tenten en goed voorzien! Kan wel schoner

Reactie Vodatent:

Bedankt voor de review! We gaan even kijken naar de schoonmaak!

Anna Groen

Genoten op camping de bonte vlucht in Doorn.
De tent was schoon en compleet. Aan alles was gedacht.
Wij hadden niet altijd goed weer, maar dan is het heerlijk zitten onder de grote...

Reactie Vodatent:

Bedankt voor de mooie, positieve review! Leuk om te lezen dat de vakantie op de Bonte Vlucht geslaagd was, alleen jammer van het weer!

Laura Steenbergen

Hele fijne week vakantie gehad op de rammelbeek in een tent van vodatent. We hadden een super ruime 6 persoonstent met sanitair. Alles was netjes en schuin, voldoende opbergruimte en voldoende...

Reactie Vodatent:

Leuk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad op de Rammelbeek en volgend jaar wat langer komen! Bedankt ook voor de review!

Nienke

Prettige organisatie om de boeking te doen. We hebben in een heerlijke tent gezeten in Zeeland.

Reactie Vodatent:

Bedankt voor de complimenten en review! Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad in Gorishoek!

Prachtige tent met alles erop en eraan!!!

Reactie Vodatent:

Bedankt voor de review over Vodatent en de Rammelbeek!

Ellen Vanhove

Wij zijn heel tevreden over Vodatent. Vragen werden meteen beantwoord en ze waren steeds vriendelijk. De vakantie in de tent was dik inorde! Zeker om nog eens over te doen!

Reactie Vodatent:

Leuk om te horen dat jullie een goede vakantie hebben gehad die voor herhaling vatbaar is Heel erg bedankt voor de review, ook namens GT Keiheuvel!

Janita

Ons verblijf was precies zoals was aangegeven op de site van Vodatent. Camping was in prima staat, vriendelijke eigenaren. Entertainment voor de kinderen viel wat tegen. Niet voldoende wat ons...

Reactie Vodatent:

Bedankt voor de review over de Wrange en de safaritent! Leuk om te lezen, maar jammer dat het entertainment niet voldoende was.

Carlijn

Héérlijke vakantie gehad op camping Bockenauer Schweiz in Duitsland. Mooie ruime tent, mooi keukentje, genoeg opbergruimte. Fijne klapstoelen om in te zitten.
Bedden op zich prima, maar...

Reactie Vodatent:

Bedankt voor de positieve en ook eerlijke review! Goed om te lezen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad op Bockenauer Schweiz!

R. Kooiman

Van de zomer (2019) een Safari tent gehuurd via Vodatent.
Is erg geslaagd geweest, zou Vodatent ook bij vrienden aanbevelen.
Tent was erg netjes en erg compleet.
Volgend jaar...

Reactie Vodatent:

Bedankt voor de mooie review over Vodatent en de Rhederlaagse Meren. Leuk om te lezen dat jullie volgend jaar weer terugkomen!