Vodatent

Mevr m van den

Dit was m’n eerste keer met vodatent prima bevallen goed na m’n zin gehad ik ga zeker volgende jaar weer boeken bij vodatent alles is aanwezig prima bedden voor de kids staan er 2 stapelbedden in... Dit was m’n eerste keer met vodatent prima bevallen goed na m’n zin gehad ik ga zeker volgende jaar weer boeken bij vodatent alles is aanwezig prima bedden voor de kids staan er 2 stapelbedden in mis wel voor de koudere nachten een Extra deken zou fijn zijn top luxe Safaritent

Ruud

Goed verblijf voor ons, 2 senioren in het na-seizoen, op de leuke camping Timmerholt in Drenthe in een Safari-tent van Vodatent. Vriendelijk personeel. Mooie camping en omgeving. Zeker waard om er... Goed verblijf voor ons, 2 senioren in het na-seizoen, op de leuke camping Timmerholt in Drenthe in een Safari-tent van Vodatent. Vriendelijk personeel. Mooie camping en omgeving. Zeker waard om er nog eens te komen.

Kaj

Mooie luxe ingerichte tent. 2e maal met Vodatent en wederom prima bevallen! Nu op zoek naar een nieuwe locatie om snel weer te gaan.

van der Wees

Alles was perfect ingericht op een geweldige locatie. Zeer zeker boeken we voor een volgend jaar -------zo is het plan. Op de camping allemaal vriendelijke mensen en dat maakte ons blij !!

Carlien Hadderingh

Super leuke en gezellig weekend in volledig ingerichte Safaritent. Leuk voor de jongens vanwege het stapelbed.

Tom en Anke

Heel leuke verblijf plaats. Echt de moeite om te doen. Heel vriendelijke mensen en super leuke activiteiten.

M. Janssen

Het was een mooie, compleet ingerichte grote tent, mooi gelegen aan de rand van de camping. TV had misschien niet gehoeven, maar wel fijn in Tour- of voetbalperiode.

Willem

Mooie luxe tent met alles erop en eraan, dit was de 3e vakantie met vodatent weer zeer geslaagd

L Staudt

Mooie luxe Safaritent geboekt via Vodatent Alles mooi verzorgd en goed ingericht