Vodatent

Fam Vos

Annulering vanwege corona en geldigheid voucher. Zij hebben het geld binnen van veel mensen uit het jaar 2020 een tegoedbon uitgegeven. Maar aangezien we nog lang niet van corona afzijn gaan veel... Annulering vanwege corona en geldigheid voucher. Zij hebben het geld binnen van veel mensen uit het jaar 2020 een tegoedbon uitgegeven. Maar aangezien we nog lang niet van corona afzijn gaan veel mensen nog geen vakantie boeken of andere redenen.
Maar Vodatent geeft aan dat de bon alleen dit jaar geldig is en de mens eigenlijk gewoon maar iets moet boeken in hun eigen land ook al is het geen droom vakantie die je wil. Als u dit niet wil bent u gewoon je geld kwijt. Bedankt voor de centjes en zoek het lekker uit.
Ze komen niet met een oplossing of verlenging of wat dan ook.
Betaald is betaald en weg is weg.

Sabine

Via vordatent op de Vuurkuil een lang weekend in 3 safari tenten gezeten met de hele familie. Super schoone en mooie tent. Alles er op en er aan en keuken ook helemaal compleet. De kachel was (eind... Via vordatent op de Vuurkuil een lang weekend in 3 safari tenten gezeten met de hele familie. Super schoone en mooie tent. Alles er op en er aan en keuken ook helemaal compleet. De kachel was (eind oktober) echt nodig. De eerste dag was de tent erg klam en vochtig. De dagen erna was de kou er uit en warme hij goed op temperatuur door de gehuurde gaskachel. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaar van de camping. Mooie uitgangsbasis voor een boswandeling of mooie fietstocht. Zo mooi de natuur in de herfst! Vanaf de camping ook een leuke geocache gedaan. Ook erg leuk voor de (kleine) kinderen. Speeltuin voor de deur van het tent veld is ook een pluspunt.

Rolanda kikkert

Ik had een kortingsvoucher van € 100 bij vakantieveilingen gescoord. Helaas bleef daar door de verplichte eindschoonmaak maar weinig van over: jammerrr! De glampingtent vond ik leuk. Fantastisch dat... Ik had een kortingsvoucher van € 100 bij vakantieveilingen gescoord. Helaas bleef daar door de verplichte eindschoonmaak maar weinig van over: jammerrr! De glampingtent vond ik leuk. Fantastisch dat er zoveel in 1 tent kan: een keuken, 2 slaapkamers en een eetkamer. Alles wat je nodig hebt.
Een paar tips nog:
# Wat ik nog miste waren een paar planken rechts van de ingang van de kinder slaapkamer, in de ouder slaapkamer. Er is genoeg ruimte om deze planken te bevestigen en je hebt dan gelijk bergruimte voor je spullen.
# zolang het boven de 10 graden is, redt de gaskachel (kachel met gasfles) het prima. Is het onder de 10 graden, dan redt de kachel het niet en is het enorm vochtig en klam in de tent: reden waarom de beheerder van camping De Vuurkuil, de tent na de herfstvakantie niet meer verhuurt. En dat is een goede keuze! Maar is het nog in het seizoen- dan moet er dus een kachel bij!

RSD daktechniek

Een super gave tent alle benodigdheden zijn voorhanden we hebben genoten en zeker voor haherhaling vatbaar.

In de tijd van Corona zou onze reis naar Duitsland gaan maar daar waren de...

In de tijd van Corona zou onze reis naar Duitsland gaan maar daar waren de regels aangescherpt dus contact opgenomen met vodatent en een omboeking was zo geregeld super vriendelijk te woord gestaan door de dame in kwestie

Mathijs Bouwer

Top camping

Peter

Super luxe tent!

Marthijn

Even ontsnappen!

Luna Reitsma

Hele mooie tent, mooie locatie, alles zat in de tent en het was ook super schoon!

Caroline

Vlotte communicatie

Inge Meeuse

Waren voor de tweede keer op eurocamping in Vessem. Extra cadeautje: we kregen een tent met sanitair omdat de andere tent in een gedeelte stond dat al afgesloten was. Het was daardoor extra super !