Vodatent

Merel Nagtegaal

Ondanks het natte en koudere weer, slecht te hebben geslapen en het erg rustig was vanwege het na seizoen, hebben wij een leuke ervaring gehad. De tent is luxe en netjes, de omgeving is mooi,... Ondanks het natte en koudere weer, slecht te hebben geslapen en het erg rustig was vanwege het na seizoen, hebben wij een leuke ervaring gehad. De tent is luxe en netjes, de omgeving is mooi, Groningen dichtbij en het personeel en de horeca erg leuk lekker en vriendelijk!

Truus Oud

4 dagen verbleven op een mooie camping, heerlijk rustig in september. Tent is prima, inventaris zoals kooktoestel en bedden verouderd en er lag veel stof en 'aandenkens' van vorige gasten op de... 4 dagen verbleven op een mooie camping, heerlijk rustig in september. Tent is prima, inventaris zoals kooktoestel en bedden verouderd en er lag veel stof en 'aandenkens' van vorige gasten op de vloer. We zullen bij een eventuele volgende boeking beter opletten!

J.M. Broggel

Een heel ruime en mooie tent. Helaas moet de douche worden gerepareerd, want er stroomde veel water onder de wand door.
Deze tent was zo hoog dat het kacheltje bij deze ijzige temperaturen geen...
Deze tent was zo hoog dat het kacheltje bij deze ijzige temperaturen geen enkel effect had.
Het heet een tent voor minder validen, maar ik denk niet dat die de ritsen kunnen bedienen. Ik moest al op stoelen klimmen hiervoor.
Een hele klus elke keer; want bij deze kou moesten ze steeds weer dicht. Ook de, overigens prachtige, waterkoker was heel zwaar.
De omgeving is prachtig; je loopt zo het Drouwener zand op vanuit de camping.

G. De Bruin

Wij hebben 2 safaritenten met sanitair voor onze kinderen en kleinkinderen gehuurd op camping Emmen in schoonebeek vanwege wat feestelijkheden.
De tenten en het sanitair waren super, alleen...
De tenten en het sanitair waren super, alleen liet het beddengoed zwaar te wensen over!
Er kwam een wasmand met verkreukeld beddengoed aan waar de jeugd maar wat uit moest zoeken.
Wij hebben voor 7 personen betaald máár er is maar van 5 gebruik gemaakt.
De andere 2 roken zo naar frituur dat ze er niet onder wilden slapen
JAMMER!!! ( Dat was in ons geval €17,= teveel waar we niets aan gehad hebben! ( het wassen wordt niet door Vodatent gedaan maar op de camping)

Katarina

Prachtige camping midden in de natuur. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Alles was netjes en schoon. We komen zeker nog terug

Beste Katarina,
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je hebt genoten van je verblijf in een safaritent. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Van de kolk

Geweldig weekend in de 5 persoons safari tent! Schoon, ruim en echt luxe. Goede bedden, fijne keuken, prachtige badkamer en een mooi veld voor de tent!

Beste,

Hannelore

Heerlijk in een Safaritent geweest, ook al was het kort. Mooi gelegen, heerlijk groen om je heen. Wel rustig omdat het al september was. Maar alles bij elkaar een super belevenis voor een "ouwetje"... Heerlijk in een Safaritent geweest, ook al was het kort. Mooi gelegen, heerlijk groen om je heen. Wel rustig omdat het al september was. Maar alles bij elkaar een super belevenis voor een "ouwetje" van 68 jaar. Doe ik nog wel een keer. (maar dan met sanitair)

Beste Hannelore,

Peter van doorn/Bommel

5 prachtige dagen mogen verblijven in deze grote ruime en schone safari tent. Raad het iedereen aan

Beste Peter,

B. sanders

De tent opzich was prima, mits je mooi weer hebt anders is deze erg klein van leefoppervlakte. Het grote probleem voor mij was dat er geen opstapje was! 30 x per dag op mis gepakt. Niet alleen om de... De tent opzich was prima, mits je mooi weer hebt anders is deze erg klein van leefoppervlakte. Het grote probleem voor mij was dat er geen opstapje was! 30 x per dag op mis gepakt. Niet alleen om de hoge opstap ( en afstappen) naar het terras te maken waar ik met mijn 1.65m me steeds op moest heisen maar ook de ritsen kreeg ik niet helemaal omhoog omdat ik er gewoon niet bij kan. Dus ook bijvoorbeeld het oprollen van de deur was een probleem, erg vervelend ! Iedere avond en iedere morgen een gevecht met gevaarlijke stunts terwijl ik op de tuinstoelen sta te balanceren....
Ook moet je naar de receptie bellen hoe het gas werkt omdat er geen beschrijving ligt.
De keuken en de badkamer zijn prima en waren ook goed schoon.
Ook fijn om genoeg stoelen te hebben en de camping Goolderheide in Bocholt is helemaal top! Fantastisch zwembad !

anoniem

Prima, geen klagen, snel contact gehad via mail.

Beste heer/mevrouw,
Team...