Plieger

Goeie service denken mee, ook achteraf nog bereid zonder extra kosten wijzigingen aan te brengen aan het legplan.

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Beste Sibren, een klus kan pas goed uitgevoerd worden als het legplan passend is. Daarom denken we daar graag in mee.
Succes met klussen!

Wim Schaefers

Super netjes en snel

Graag gedaan :)

André van der Knaap

Goede informatie voorziening over jullie producten, ook met handleidingen installeren en gebruik producten, strakke communicatie ook door DPD pakketbezorger.

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Bedankt voor deze mooie review! We proberen onze informatievoorziening steeds meer uit te breiden. En fijn dat de DPD bezorger daar ook aan meewerkt. :)

NwdienstverleningMois

Super tevreden met de elektrische vloerverwarming alles top dikke 10

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Dat is heel fijn om te horen. Bedankt voor uw berichtje.

Jai Letteboer

Zeer goed

Michael van den Berg

Duidelijk en complete website.

Beste Michael,
Bedankt voor uw beoordeling. Wanneer u producten van de pagina Egaline Vloerverwarming in uw winkelmand heeft worden hier standaard verzendkosten voor in rekening gebracht....
Beste Michael,
Team Vloerverwarmingzelfleggen.nl

Jacqueline Visser

Super goed, snelle communicatie en levering

Dennis

Handige website om eenvoudig een heel pakket met alle benodigdheden samen te stellen.

Robert Rodenburg

Duidelijke website bestelling snel geplaatst. Jammer dat we niet goed op de hoogte werden gehouden over de levering en nalevering.

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Beste Robert, bedankt voor deze eerlijke feedback. Het was zo druk na de feestdagen dat we moeite hadden om alles te transporteren. Gelukkig is 1 dag later wel alles geleverd. Bedankt voor uw begrip.