J

Zeer prettig om de benodigde tools te kunnen lenen voor een schappelijke prijs met prettige service

Peter

Telefonisch contact was goed. Spullen afgehaald en ter plekke betaald. Fijn bedrijf.

Hans Posthoorn

Je wordt vriendelijk geholpen.

Daielle Hekker

Reageerd goed op emails,en antwoord op de vraag die je stelt

Ruud de Water

Snel geleverd. Goed product.

Beer Franken

Snel en vriendelijk, maar niet altijd adequaat.

Rob Manders

Goede service dus goede afhandeling

Toon Claassen

Zeer goed, prima bedrijf.

Koenigshausen

Alles ging perfect.

Nick Hofstede

Het eerste contact was zeer positief. Snel een offerte gekregen en nadat mijn afmetingen naar de tekenaar waren gestuurd ook een legplan gekregen. De factuur tov offerte week fors af mbt hoeveelheid... Het eerste contact was zeer positief. Snel een offerte gekregen en nadat mijn afmetingen naar de tekenaar waren gestuurd ook een legplan gekregen. De factuur tov offerte week fors af mbt hoeveelheid slangen. Na contact was dit een fout en werd dit gecorrigeerd. De afmeting in het legplan was tevens niet correct. Er is een nieuw legplan gemaakt welke wederom niet klopte. Na contact kreeg ik te horen dat mijn tekening uit service behandeld is, daar ze deze normaliter niet in behandeling nemen. Wederom een nieuwe tekening gekregen nadat ik de gecorrigeerde maten had doorgegeven en had aangeduid. Resultaat, een legplan waarbij de maten nog meer afweken.
Ben er zelf mee aan de slag gegaan en de eerste verwarmingsbuis ligt erin. Resultaat tot nu toe, rol van minimaal 30 meter rand isolatie over en 14 noppenplaten over!! 14 van de 62 geleverde noppenplaten over houden is wel erg fors, tot nu toe dus al €150 te veel betaald voor niks. Benieuwd hoe het gaat uitkomen met de groepen en verwarming slangen.

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Beste Nick, wij hebben op uw verzoek tot 4 x toe het legplan aangepast. Spijtig om op deze manier te horen dat deze alsnog niet naar wens was. Mocht u nog materialen over hebben, dan kunt u die... Beste Nick, wij hebben op uw verzoek tot 4 x toe het legplan aangepast. Spijtig om op deze manier te horen dat deze alsnog niet naar wens was. Mocht u nog materialen over hebben, dan kunt u die binnen de 30 dagen retourtermijn aan ons retourneren, kijk hiervoor naar onze retourvoorwaarden op onze website.