Suzan

Goede service

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Bedankt voor uw mooie feedback.

Jos Kuyper

Goede service maar helaas is mijn bestelling incompleet geleverd. De ally Gateway stond wel op de bestelling maar is niet geleverd. Vrijdag 10 mei getracht te bellen maar de zaak is gesloten.

Beste Jos,
bedankt voor de beoordeling. De Ally-module was helaas niet op voorraad en is direct per postpakket na geleverd.
Groet, Team Vloerverwarmingzelfleggen.nl

Willem Bressers

Ik heb bij Vloerverwarmingzelfleggen.nl een vloerverwarming pakket besteld voor mijn gehele begane grond. Gedurende het (bestel) proces werden mijn telefonisch en mail vragen snel en vakkundig... Ik heb bij Vloerverwarmingzelfleggen.nl een vloerverwarming pakket besteld voor mijn gehele begane grond. Gedurende het (bestel) proces werden mijn telefonisch en mail vragen snel en vakkundig beantwoord. Ik ben zeer tevreden met de hulp en het advies. (future Proof pakket met ruimte voor vloerverkoeling in de toekomst)

Het complete pakket was compleet en op tijd geleverd.

Het ophangen en aansluiten van de verdeler sprak voor zich. Het leggen van de noppenplaten was even uitzoeken, maar daarna vrij snel gelegd. Het uitlopen van de slangen ging ook vrij soepel.

We hebben gemerkt dat (ieder) legplan meer een indicatie is. Op sommige plekken hebben we van het legplan afgeweken om geen scherpe bochten te krijgen, of de aanvoerleidingen juist eerst op de koude plekken te leggen.

Al met al, we zijn SUPER blij

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Bedankt voor uw uitgebreide reactie.
Op onze website staan diverse filmpjes en handleidingen, maar we gaan uw suggesties zeker even overwegen.

Math Koopmans

Zeer goed.

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Dat is fijn om te horen.
Bedankt :)

Wesley Van tuijl

Goede service, compleet, snelle service, telefonisch goed bereikbaar. Had een bestelling op bezorgen staan. Gebeld of ik het toch niet kon afhalen. Was geen enkel probleem en het lag direct klaar.... Goede service, compleet, snelle service, telefonisch goed bereikbaar. Had een bestelling op bezorgen staan. Gebeld of ik het toch niet kon afhalen. Was geen enkel probleem en het lag direct klaar.
Al met al. Voor mij is het zeker aan te raden!

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Beste Wesley, Bedankt voor uw mooie reactie.
We zijn op werkdagen inderdaad geopend zodat de materialen afgehaald kunnen worden bij ons magazijn.
Succes met het leggen van de...
Beste Wesley, Bedankt voor uw mooie reactie.
Succes met het leggen van de vloerverwarming en we zien u graag nogmaals voor een nieuwe bestelling.
Groetjes van team vloerverwarmingzelfleggen.nl

Henk Van der Struik

Bedankt voor uw review.

Peter Pankras

Goede service

Simon VdB

Snelle levering en klantvriendelijke dienstverlening voor het bekomen van een legplan en materiaal. Op vraag van ons hebben we een extra revisie aangevraagd voor het legplan. Dit werd zonder... Snelle levering en klantvriendelijke dienstverlening voor het bekomen van een legplan en materiaal. Op vraag van ons hebben we een extra revisie aangevraagd voor het legplan. Dit werd zonder problemen opgenomen. Top!

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Het project kan pas starten als er een goed legplan is. We denken daar dan natuurlijk graag in mee. Succes met leggen!!

Erik Hoeben

Prima service

Zoran Pantekoski

Easy ordering, great prices!

Thanks Zoran!