pedro

Snel thuis bezorgd ,maken reclame vanaf 375 gratis verzonden maar die krijg je niet buiten nederland daar vind je ook niets van terug op de site en als je er iets over vraagt draaien ze rond de pot... Snel thuis bezorgd ,maken reclame vanaf 375 gratis verzonden maar die krijg je niet buiten nederland daar vind je ook niets van terug op de site en als je er iets over vraagt draaien ze rond de pot
een legplan krijg je enkel als je hun offerte goed keurd, koop je zelf de zelfde goederen zoals op de offerte ga je betalen voor je legplan

Goedemorgen Pedro,
Goedemorgen Pedro,
Voor zendingen naar België worden altijd verzendkosten in rekening gebracht, dit heeft u kunnen lezen op onze website, in de eerder gemaakt offerte en op de afrekenpagina tijdens het plaatsen van de bestelling. In de eerder gemaakte offerte is het legplan gratis aangeboden omdat dit een complete set afname was (verdelers, slangen en ondervloer), zo had de offerte ook een totaalwaarde van €3940,00. De aangekochte bestelling via onze website welke u heeft geplaatst (€1520,00) betrof helaas geen complete set maar enkel de vloerverwarmingsbuis. Later hebben wij u nog een offerte gemaakt voor enkel een legplan aan 55% korting, hier heeft u helaas geen gebruik van gemaakt.

Van den nieuwenhuijzen

Zoals een webshop moet zijn

lnrdnl

Super geregeld. Gebeld en werd meteen fijn geholpen. Hun best gedaan om voor ons de levering naar voren te trekken! En dat is gelukt :)

Graag gedaan :)

Peter Jansen

Prima bedrijf

Wilco Post

Prima heel goed

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Bedankt Wilco! En wellicht tot een volgende keer....

dave

Vriendelijke hulp en goed advies!

Bjorn

Goed, afspraak is afspraak

August Van Laer

Prima prijs-kwaliteit. Goede service.

Arthur van den Bogaert

Snel besteld maar noppenplaat is echt een crime om te leggen, leggemak is nul in tegenstelling wat op de website wordt vermeld. Noppen komen omhoog, slang klemt niet of nauwelijks tussen de noppen

Goedemorgen Arthur,
Vervelend dat u onze noppenplaten niet naar wens heeft kunnen plaatsen.
Helaas komt u naam niet voor in ons klantenbestand.
Tevens hebben wij nog geen klachten...
Goedemorgen Arthur,
Vervelend dat u onze noppenplaten niet naar wens heeft kunnen plaatsen.
Helaas komt u naam niet voor in ons klantenbestand.
Tevens hebben wij nog geen klachten ontvangen over het monteren van onze noppenplaten.
Onze service adviseurs staan wekelijks klaar om op afstand te helpen bij een project.
Wij hopen dat u project alsnog succesvol is uitgevoerd.
Met vriendelijke groeten,
Team Vloerverwarmingzelfleggen.nl

Tim de Jonge

Makkelijk en op tijd geleverd

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Bedankt voor uw mooie bericht !