JPG Allround Klusservice

Voor groot project, vooraf advies ingewonnen om vervolgens datgene te bestellen wat ook daadwerkelijk nodig is. Super!
Ook service achteraf is perfect!!

Frank Aussems

Top geregeld met een fijn legplan

Mike Van Kan

Goed zeer tevreden!

Fam. Luters

Wij zijn erg tevreden over de aanschaf van onze vloerverwarming bij vloerverwarmingzelfleggen.nl. Na wat vragen over en weer hebben we een offerte op maat gekregen. De order en het legplan zijn snel... Wij zijn erg tevreden over de aanschaf van onze vloerverwarming bij vloerverwarmingzelfleggen.nl. Na wat vragen over en weer hebben we een offerte op maat gekregen. De order en het legplan zijn snel geleverd en op vragen werd direct adequaat gereageerd (ook na aanschaf). We zijn erg blij jullie service!

Steven

Heel prettig contact, top geregeld. Zeker een aanrader.

Coen

Bedrijf geeft voldoende informatie over het te leveren product. De site is duidelijk.

ram

Alles keurig bezorgd

Mandy

Super snelle en fijne service

Arjan Pret

Mijn ervaring met vloerverwarmingzelfleggen.nl is perfect verlopen, super snelle levering van het materiaal. Ook de support is er 1 waar je vandaag de dag best blij mee mag zijn. Bedankt voor de... Mijn ervaring met vloerverwarmingzelfleggen.nl is perfect verlopen, super snelle levering van het materiaal. Ook de support is er 1 waar je vandaag de dag best blij mee mag zijn. Bedankt voor de warme voeten 😉