J.Brouwer

Snelle levering aan huis

Casper Joost

Snelle levering, zelfs tussen kerst en nieuwjaar

Patrick van Hout

Snel en goed geleverd

kees

Onjuiste informatie gegeven na vraagstelling, geen volledig aanbod van assortiment waardoor je niet alles als 1 compleet set kan bestellen, bestelling snel geleverd, maar helft ontbrak. Nalevering... Onjuiste informatie gegeven na vraagstelling, geen volledig aanbod van assortiment waardoor je niet alles als 1 compleet set kan bestellen, bestelling snel geleverd, maar helft ontbrak. Nalevering ook snel geregeld. Website beschrijft een ander verhaal dan werkelijkheid. ( prijsgarantie, uitleg, assortimentskennis )

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Beste Kees,
Na telefonisch contact met u waren wij in de veronderstelling dat wij het probleem naar wens hadden opgelost.
Wij schrikken dan ook van deze reactie en vinden het jammer dat we...
Beste Kees,
Wij schrikken dan ook van deze reactie en vinden het jammer dat we de klacht middels deze review hebben moeten waarnemen.
Wij wensen u veel comfort toe van de vloerverwarming en mochten er nog vragen en/of opmerkingen zijn staan we voor u klaar.
Team Vloerverwarmingzelfleggen.nl

Goed en vriendelijk geholpen

Dirk Van meegdenburg

Duidelijke informatie en snelle levering. Goed verpakt en producten zien er deugdelijk uit! Montage filmpjes helpen je goed op weg om werkzaamheden zelf uit te kunnen voeren.

Jordy van der Hoeven

Goede prijs, snel antwoord op vragen en snelle levering

Huisman

Zeer vriendelijk en meedenkend

Marco de Rooij

Snel en professioneel. Erg praktische e-mail met instructiefilmpjes erbij gekregen.

luc

Helder, duidelijk en service gericht