Job Schaafsma

Snel en volgens afspraak geleverd. Kwalitatief goed en gemakkelijk zelf te leggen. Ruim voldoende telefonische technische ondersteuning om problemen/vragen te beantwoorden.

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Bedankt voor uw mooie feedback !

Daniel clement

Goede ervaring goed en snel met beantwoorden van vragen

Ron Smit

Zeer tevreden over de materialen en communicatie

Charles Kirchhof

Gewoon prima. Alles klopt

Niek Vaarhorst

De service van Vloerverwamingzelfleggen.nl is zeer goed. Ik heb mijn bestelling gewijzigd op het laatste moment naar een ander systeem en dit is door het personeel snel aangepast en zeer duidelijk... De service van Vloerverwamingzelfleggen.nl is zeer goed. Ik heb mijn bestelling gewijzigd op het laatste moment naar een ander systeem en dit is door het personeel snel aangepast en zeer duidelijk in de communicatie. De spullen had ik optijd binnen om aan de slag te gaan.

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Inderdaad een last minute wijziging in uw bestelling, maar nog net op tijd voor het transport.
Bedankt voor uw mooi bericht!

Thijs

Er werd snel en compleet gereageerd op mijn aanvraag. Zo'n snelle reacte had ik niet verwacht. Het ging toch om een complete vloerverwarming.

Ton

Erg goed. Degelijke producten, snelle levering, goede instructie. Na installatie bleek een onderdeel defect en een reparatiedeel werd binnen een paar dagen nagestuurd.

Huib

Zeer goede ervaringen. Heb twee jaar geleden het eerste deel van mijn vloerverwarming zelf gelegd met hulp van Youri en collega's en heb twee weken geleden besteld voor deel twee. Weer hetzelfde... Zeer goede ervaringen. Heb twee jaar geleden het eerste deel van mijn vloerverwarming zelf gelegd met hulp van Youri en collega's en heb twee weken geleden besteld voor deel twee. Weer hetzelfde goede advies. Niet verder zoeken zou ik zeggen.