Thijs

Er werd snel en compleet gereageerd op mijn aanvraag. Zo'n snelle reacte had ik niet verwacht. Het ging toch om een complete vloerverwarming.

Ton

Erg goed. Degelijke producten, snelle levering, goede instructie. Na installatie bleek een onderdeel defect en een reparatiedeel werd binnen een paar dagen nagestuurd.

Huib

Zeer goede ervaringen. Heb twee jaar geleden het eerste deel van mijn vloerverwarming zelf gelegd met hulp van Youri en collega's en heb twee weken geleden besteld voor deel twee. Weer hetzelfde... Zeer goede ervaringen. Heb twee jaar geleden het eerste deel van mijn vloerverwarming zelf gelegd met hulp van Youri en collega's en heb twee weken geleden besteld voor deel twee. Weer hetzelfde goede advies. Niet verder zoeken zou ik zeggen.

Van Rijn

Goede service, snelle terug koppeling als je een vraag hebt via de mail.

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

Bedankt voor de mooie review en uw opmerking. We zijn continue bezig met het verbeteren van onze handleidingen en filmpjes. We zullen uw tip hier zeker in meenemen.

Particulier

Zeer goed goed advies ren hele snelle levering

W van den Berg

Onverhoopt een probleem gehad met de kunststof verdeler. Op dezelfde dag de verdeler ter reparatie teruggebracht en dit werd direct opgelost. Top service!

Reactie Vloerverwarmingzelfleggen.nl:

We konden het probleem gelukkig snel oplossen zodat u weer verder kon met het aansluiten van de vloerverwarming. Ook uw medewerking hierin was Top!

Milan Bolweg

Snelle en duidelijke service

Ron Rutjes

Duidelijke informatie, kwalitatief goed materiaal, levering volgens afspraak.

Hessel van der Zee

Geweldige service