Chris van den Boogert Delreu

Vanaf het eerste gesprek,zeer goed en vakkundig geholpen De controle van de vloer en metingen netjes en duidelijk.Het werk op zich door vakkundig personeel(en heel aardige mensen ) Zeer tevreden!!!

Capelle aan den IJssel

E. de Roij

De medewerkers van Floortec hebben prima en vooral geduldig advies gegeven wat het beste bij ons interieur paste. Degene die het kwam leggen was zonder meer professioneel. Heel netjes gedaan.

J. Lommerde

Floortec Schilten uit Dordrecht heeft bij ons deze week de trap renovatie gedaan.
Het contact in de showroom was erg prettig en de uitvoering door de de 2 vakmannen Toni en Mo was zeer netjes. Onze trap ziet er perfect uit, wat een plaatje !
Wij kunnen dit bedrijf zeer aanbevelen.

Papendrecht

Sylvana Zwang

Fijn contact, goede en duidelijke communicatie.
Zeer kundige medewerkers die weten wat ze doen!

I Khalil

We hebben bij Floortec Schilten onze trap en vloer laten renoveren, erg blij mee !
Erg mooi eindresultaat, en heel vriendelijk personeel.

Floortec is een onderneming welke investeert...
Erg mooi eindresultaat, en heel vriendelijk personeel.

Floortec is een onderneming welke investeert in hun klanten ..
Dankuwel Floortec Schilten Team :)

Nieuw-Vennep

Een goede en snelle service en levering. Vriendelijke personen die de vloer kwamen leggen met extra werk die ze de volgende dag uitstekend hadden opgelost.

Breda

Fam. van Griensven

Tijdens onze vakantie heeft Floortec Schilten onze parketvloer als nieuw gemaakt. Alles wat afgesproken is hebben ze keurig netjes nagekomen. In de showroom zijn we perfect geadviseerd en geholpen.... Tijdens onze vakantie heeft Floortec Schilten onze parketvloer als nieuw gemaakt. Alles wat afgesproken is hebben ze keurig netjes nagekomen. In de showroom zijn we perfect geadviseerd en geholpen. Via de buren zijn we bij Floortec terecht gekomen,zij hadden de zelfde goede ervaring!

Bijvank

Er wordt netjes en secuur gewerkt en wat ook héél prettig is dat er mee gedacht wordt met de klant. De parketteur laat zien en verteld wat hij gaat doen. Er wordt goed uitgelegd hoe de vloer te... Er wordt netjes en secuur gewerkt en wat ook héél prettig is dat er mee gedacht wordt met de klant. De parketteur laat zien en verteld wat hij gaat doen. Er wordt goed uitgelegd hoe de vloer te onderhouden. Klasse! We zijn super tevreden met onze nieuwe vloer. We raden Floortec dan ook zeker aan!

Papendrecht

Uitstekend advies. Snelle service.

Zwijndrecht

Onze marmeren vloer is weer mooi glanzend en de krasjes zijn eruit. We vonden het ook erg fijn dat er eerst iemand is komen kijken en ons goed vertelde wat ze met de vloer konden doen. We zijn zeker... Onze marmeren vloer is weer mooi glanzend en de krasjes zijn eruit. We vonden het ook erg fijn dat er eerst iemand is komen kijken en ons goed vertelde wat ze met de vloer konden doen. We zijn zeker tevreden.