9.8/10

Zeer service gericht !

Goed advies en klantvriendelijkheid !

Eigen parkeer plaats(en) voor klanten !

Saban Tulum

We hebben voor het hele huis laminaat gekocht met legservice er bij. Het is echt een top bedrijf en ervaren leggers. Compliment voor alles.

De verkoper is klantgericht en denkt mee.

R. Meinema

Bijzonder klantvriendelijk geholpen in de zaak. Een hele grote pluim voor de parketteur. De vloer is netjes gelegd en de plinten erg mooi afgewerkt met kit. Ook de afwerking bij de deurposten zijn...

Service gericht en klantvriendelijk

Geen tips alles is picobello in orde

Chantal E.

We hebben een goede ervaring met de Vloerentopper. Aardige en kundige verkoper, erg behulpzaam en met veel geduld.

Snelle manier van zaken doen, ook parketteer kon snel worden geregeld en dat was voor ons fijn, dan kunnen we sneller onze spullen overbrengen naar de nieuwe woning.

Ik snap dat ze de koop willen sluiten, dus kregen wij een dagdeal maar hierdoor neem je wel te snel besluiten. Waarom geen weekdeal. Dan kun je wat langer nadenken.

Annemarie

Snelle goede levering en mooie vloeren, netjes verpakt en geleverd door hun eigen dienst.

Snel gelevrd en keurig gelegd door vakkundige legger.

Prima !

Vriendelijk,professioneel,eerlijk en snelle service .

Altijd even van te voren kijken bij klant ( hoogteverschillen voor bijvoorbeeld ondervloer).

Outshoorn

Een goede en duidelijke uitleg . En keuze genoeg.

Ik had laminaat over volle pakken en kom dit zonder probleem naar een paar weken gewoon terug brengen

Andrea

Goede voorlichting en adviezen van Vloerentopper. De vloer is van goede kwaliteit voor een goede prijs. De vloer is super strak gelegd, compliment...

Maarten

Ze hebben er verstand van, ze weten waar ze het over hebben. De verkoper had het erg druk maar kreeg goede persoonlijke aandacht. Kwamen hun afspraken met leveren goed na. Voor mijn geplande datum...

Ze denken goed met je mee. Ze kijken naar jou persoonlijke situaties.

De verkoper werkt alleen in de winkel. Hij moet de telefoon beantwoorden en de klanten helpen. Misschien een collega er bij om alleen de telefoon te beantwoorden. Als het succes zo doorgaat misschien handig.

Uitermate vriendelijke en prettige service, stipt ook.

Denken heel goed mee, heel flexibel.