Snelheid van de levering

Adam Cohen

Uitstekende servi e en snelle levering

Marc Rijs

Eenvoudig bestellen, snel geleverd en geen gedoe

Eduard Maathuis

Goede vloer voor prima prijs

L van Es

Prima,alles goed geregeld.

Michael Tjon

Direct telefonisch bereikbaar, geleverd op afgesproken datum, alles heel en compleet afgeleverd.

ACP van Sprundel

Snel, accuraat, groot aanbod, veel beschadigd laminaat.

Wendy Vermeer

Het is een hele fijne site en erg behulpzaam met de proefpakketten die je thuis kunt krijgen in deze tijd echt super ??

Hans Gelden

Pvc klickvloer was makkelijk te leggen, alleen waren 3 vloerdelen een hoekje uitgebroken tijdens transsport

Aleida

Ik ben niet van de grotere aankopen doen via websites, maar I.v.m. de lockdown is het heel lastig om een vloer te kopen. Ik heb gratis stalen aangevraagd en na 3 werkdagen ontvangen. Hierdoor kon ik... Ik ben niet van de grotere aankopen doen via websites, maar I.v.m. de lockdown is het heel lastig om een vloer te kopen. Ik heb gratis stalen aangevraagd en na 3 werkdagen ontvangen. Hierdoor kon ik toch nog de kleur thuis bekijken. Vriendelijke mensen aan de telefoon gesproken. Ook heb ik meerdere vloerenbedrijven gesproken, maar de prijskwaliteit van vloeren.nl is aanzienlijk beter. Lagere prijs, zelfde kwaliteit als vloeren van 50 euro per m2 die je bij andere bedrijven ziet. Levering kon ik zelf inplannen op de gewenste data. Dit is goed gegaan. Vriendelijke chauffeur. Hij ging voorzichtig om met de pallet. Vloer ligt er inmiddels een week in en ik ben er super tevreden mee.