Snelheid van de levering

Silvia Munnix

Best goed. Baalde alleen dat de vloer niet op texel gratis werd bezorgd. Dat we de boot moeten betalen, snap ik... maar de rest niet. Tevens zou er een schoonmaakset bij geleverd worden, die hebben... Best goed. Baalde alleen dat de vloer niet op texel gratis werd bezorgd. Dat we de boot moeten betalen, snap ik... maar de rest niet. Tevens zou er een schoonmaakset bij geleverd worden, die hebben we nietontvangen.

Schoonmaakset wordt nagezonden nav mijn revieuw. Top!!

Beste Silvia,
Beste Silvia,
Vriendelijk bedankt voor het schrijven van een positieve review. Op onze website is te vinden dat wij niet gratis leveren naar de schiereilanden. Wat fijn dat de onderhoudsset alsnog is na geleverd.
Wij wensen je veel plezier met de nieuwe PVC vloer!
Met vriendelijke groeten,

Roel

De mogelijkheid om eerst samples toegestuurd te krijgen om te kijken of de kleuren écht overeenkomen met de foto's en vervolgens na een keus gemaakt te hebben de vloer te bestellen op een snelle... De mogelijkheid om eerst samples toegestuurd te krijgen om te kijken of de kleuren écht overeenkomen met de foto's en vervolgens na een keus gemaakt te hebben de vloer te bestellen op een snelle simpele manier is erg prettig en zeker een aanrader. Vooral als je minder tijd hebt om winkels na te gaan om meerdere vloeren te vergelijken. In de webshop heb je alles in een mooi overzicht. Top!

Beste Roel,
Bedankt voor je positieve feedback. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!
Ellen van Vloeren.nl

Marlon Pietersma

Matig

Ave

Slecht

Beste Ave,
Beste Ave,
Wat jammer dat u het transport niet als positief hebt ervaren. Echter staat er zowel op de website als op de factuur dat het transport 'tot en met' de voordeur is. Dit betekend dat de pakketen inderdaad niet naar boven getild worden door onze transporteur. Hiervan kon u dan ook al op de hoogte zijn.
Mochten we in de toekomst nog wat kunnen betekenen voor u horen we het graag.
Groeten Wout

Wietske Schaapman

Heel vriendelijk geholpen, niet alleen bij het bestellen (de betaling lukte niet), maar ook nadat bleek dat we teveel hebben besteld en dit terug moesten laten ophalen.

Aanradertje!

Reactie Vloeren.nl:

Vriendelijk bedankt voor je Review. Prettig om te horen dat je tevreden bent over Vloeren.nl.
Veel plezier met je nieuwe vloer!

E.D Nitrauw

Beste,
Vriendelijk bedankt voor het schrijven van een positieve review.
Wij wensen je veel plezier met je aankoop.

Joke Buursen

Prima netjes,het helpt alleen niet sjouwen

Beste Joke,
Bedankt voor het schrijven van een positieve review. Dit klopt omdat wij werken met een extern transport bedrijf en echt alleen de leveringen doet.
Wij wensen je veel plezier...
Beste Joke,
Wij wensen je veel plezier met de nieuwe vloer.

Edith Van der Kammen

Levering ging heel goed. Op afgesproken datum en super op tijd.
Levering ging heel goed. Op afgesproken datum en super op tijd.
Het leggen ging helaas niet zo lekker dus een zeer ervaren vriend om hulp gevraagd. Die zei dat sommige planken krom waren. Als je de ene kant erin klikte ging de andere kant van de plank los. Het is hem gelukkig wel gelukt maar met veel moeite.
Pluspunt is dat als je een vraag hebt ze direct telefonisch bereikbaar zijn.
Laminaat is wel erg mooi !

Hallo Edith,
Hallo Edith,
Bedankt voor je review over Vloeren.nl! Wat vervelend om te horen dat sommige planken lastig te leggen waren. Wij adviseren altijd om de planken op kamertempratuur te houden (20 graden) voordat deze gelegd worden.
Mocht je toch nog problemen ondervinden weet je ons altijd te bereiken :)
Groeten

Maarten Cramer

Reactie Vloeren.nl:

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je Vloeren.nl met een goed beoordeeld.
Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop!
Ellen van Vloeren.nl

Paul van Eijndhoven

Super!

Beste Paul,
Bedankt voor je positieve review en de feedback!
We nemen tips altijd van harte en gaan ermee aan de slag :)
Groeten Wout van Vloeren.nl