Snelheid van de levering
9.8/10
9.5/10

Dinie

Complimenten voor dit bedrijf, Wat vriendelijk en netjes.
Echt een aanrader.

luk

Vandaag gekeken op de site van vloeren.nl en even telefonisch contact opgenomen. vriendelijk geholpen aan de telefoon en veel te weten gekomen. door de goede service een mooie pvc vloer uitgekozen... Vandaag gekeken op de site van vloeren.nl en even telefonisch contact opgenomen. vriendelijk geholpen aan de telefoon en veel te weten gekomen. door de goede service een mooie pvc vloer uitgekozen en deze gelijk besteld.

peter de jong

Ik en mij vrouw hebben hier een prachtige houten visgraat vloer gekocht die we zelf gelegd hebben. wij zijn telefonisch super geholpen door Jesse en Emma. we kregen vakkundig uitleg over de... Ik en mij vrouw hebben hier een prachtige houten visgraat vloer gekocht die we zelf gelegd hebben. wij zijn telefonisch super geholpen door Jesse en Emma. we kregen vakkundig uitleg over de producten die op de site staan en wat voor ons de beste en mooiste oplossing zou zijn. wij raden dit bedrijf daarom ook zeker aan!!!!!!!

Snelle levering en goed hulp via de chat! Ontzettend mooie vloer ontvangen! Onwijs blij mee!

Joan

Prachtige vloeren voor een mooie prijs! Zeker een aanrader.

Aniek

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop via vloeren.nl.
Eerst vond ik het eng om online (ongezien) een vloer te bestellen, maar de foto's geven echt een reƫel beeld.
Top, bedrijf!

Marlies

Netjes en goed geholpen. Wat ook wel fijn is dat je niet lang op een antwoord hoeft te wachten. Zeker aan te bevelen.

Huts

Ontzettend lage prijzen voor een geweldig goede kwaliteit aan vloeren. Enorm te spreken over dit bedrijf. De webshop is overzichtelijk en de vloer was binnen een dag bij ons bezorgd. Dat noem ik... Ontzettend lage prijzen voor een geweldig goede kwaliteit aan vloeren. Enorm te spreken over dit bedrijf. De webshop is overzichtelijk en de vloer was binnen een dag bij ons bezorgd. Dat noem ik nog eens service.

Groeten Familie Huts

Super goeie ervarving met Vloeren.nl bij onze nieuwe woonkamer vloer. Uitstekende kennis van product en klant vriendelijkheid! Zeker een aanrader!!

Christiaan

Mijn complimenten aan vloeren.nl! Klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Ik was op zoek naar een stevige vloer die goed bij mijn meubels past, en na het hebben gekregen van een aantal opties heb ik de... Mijn complimenten aan vloeren.nl! Klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Ik was op zoek naar een stevige vloer die goed bij mijn meubels past, en na het hebben gekregen van een aantal opties heb ik de juiste gevonden!