Snelheid van de levering

Kees de Bree

Prima service, toen we eenmaal goed contact hadden. Contact leggen bleek moeilijk. Na een afspraak werd ik niet teruggebeld.

Dinant Pas

Mooie visgraat vloer besteld via vloeren.nl. Erg snel geleverd, wijkt wel behoorlijk af van de foto. Maar na 4 staaltjes kon ik een goede keus maken!

Marion

Fijn bedrijf en snelle communicatie.

Ana Martins

Heel goed

arie Gulden

Snelle reactie

Sylvana Duinhouwer

Helaas tot 2x toe verkeerde staaltje gekregen en daardoor wel de goede vloer geleverd was maar het was niet de kleur van het staaltje. Maar jullie service is super en werknemers zijn erg... Helaas tot 2x toe verkeerde staaltje gekregen en daardoor wel de goede vloer geleverd was maar het was niet de kleur van het staaltje. Maar jullie service is super en werknemers zijn erg vriendelijk, denken mee in een passende oplossing. Uiteindelijk beide partijen tevreden en de vloer is prachtig!

Jolanda Hoogendam

Snel reactie op mail. Deskundig en vriendelijk telefonisch advies. Klantgericht.

Ineke Sukkel-Meerveld

Snelle levering goede service

Yvonne

In eerste instantie verliep het contact nogal rommelig en er werden verkeerde proefplankjes opgestuurd. Nadat ik uiteindelijk met de juiste afdeling in contact kwam is alles netjes afgehandeld.

Niels

Geleverd zoals gezegd. Alles netjes in orde