Snelheid van de levering

Rick

De vloeren bestellen via de website ging prima. Duidelijke prijzen (ook al zijn de bezorgkosten best duur). Maar een dag van de voren kreeg ik te huren wel tijdsduur het bezorgd zou worden en op de... De vloeren bestellen via de website ging prima. Duidelijke prijzen (ook al zijn de bezorgkosten best duur). Maar een dag van de voren kreeg ik te huren wel tijdsduur het bezorgd zou worden en op de dag zelf veranderde dat ineens naar een ander tijdstip. Dit was niet zo handig. Daarbij had ik 7 rollen ondervloer besteld en kreeg ik 4 rollen en 1 rare andere rol. Dit bleek hetzelfde te zijn, maar anders verpakt en blijkbaar meer bij elkaar in 1 rol. Dit is niet erg maar moet wel duidelijker benoemt worden op de bestelling, want nu hebben we lang zitten twijfelen of de bestelling wel goed was gegaan.

Jolanta Surowa

Beste vloeren.Goede kwalitait. Ik ben tevreden.

Anja van Opstal

Slecht

Sebastian Schipper

Goed geholpen, snelle levering en via telefoon goed geholpen.

Natascha Jansen van galen

Zeer tevreden

Marion Dwars

Goede service en snel geleverd

Michel Dwars

Zeer positief

Reactie Vloeren.nl:

Hoi Michel,
Fijn om te lezen dat je ervaring met Vloeren.nl zeer positief was! We wensen je veel plezier van je nieuwe vloer. Fijne dag nog!

Rene Burggraaf

Helaas, was de bestelling niet op voorraad, communicatie hierover prima. Terugbetaling vindt ik lang duren(10 werkdagen)

Rob Verwoerd

Zeer goed bedrijf, contact heel prettig. Bij levering is er een fout gemaakt met de datum van levering bij de distributeur. Ik had mijn bestelling toch nodig en werd er door een medewerker van... Zeer goed bedrijf, contact heel prettig. Bij levering is er een fout gemaakt met de datum van levering bij de distributeur. Ik had mijn bestelling toch nodig en werd er door een medewerker van Vloeren.nl met een busje mijn spullen geleverd. Was hier ook erg blij mee en het was gewoon een TOP-service.

Reactie Vloeren.nl:

Hoi Rob,
Super bedankt voor je positieve review
Fijn om te horen dat de levering speciaal gebracht werd!
Team Vloeren.nl wenst je super veel plezier van de vloer en een fijne dag toe.

Hanna Wiska

Zeer goed bedrijf