Snelheid van de levering

Marjon Dekker

Prima ervaring, snelle levering, zowel van proefplankjes als van de gekozen vloer.

gertjan priest

Goede ervaring

Wendy Van Pommeren

Snelle service, ook contact centrum is snel en goed te bereiken en geven prima advies.

Gert-Jan Heijnsdijk

Badkamervloer besteld

Igor Rhemrev

Heb voor de tweede keer laminaat besteld voor de rest van het huis. Ik denk dat, dat al genoeg zegt. Was de eerste keer al erg tevreden en nu weer!

M.G Stouthandel

Pvc clic laminaat besteld en snel en compleet afgeleverd. Top

Bert Akkerman

Tot nu toe goede ervaring. Ik heb zelfs (als een soort ambassadeur) het bedrijf en de producten aanbevolen aan een bedrijf in Odijk met veel vloeroppervlakte die het voornemen heeft de vloeren te... Tot nu toe goede ervaring. Ik heb zelfs (als een soort ambassadeur) het bedrijf en de producten aanbevolen aan een bedrijf in Odijk met veel vloeroppervlakte die het voornemen heeft de vloeren te renoveren.

Jessica

Goede service, snelle levering en topkwaliteit vloer.
Goede service, snelle levering en topkwaliteit vloer.
Na meerdere proefstalen aangevraagd te hebben. Hebben wij onze prachtige vloer besteld. Deze werd de volgende dag al geleverd. Het is een prachtige vloer van goede kwaliteit.

Ko Houtman

Heldere website, scherpe prijs en snelle levering

Sylvia Jobse-hak

Opzich snel besteld en geleverd ... alleen waren er twee pakketten beschadigd en dat is best een teleurstellend