Snelheid van de levering

Henk Jan

Goede en duidelijke uitleg gekregen. Mooi laminaat gekocht. Volgende dag al geleverd.

Reactie Vloeren.nl:

Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over Vloeren.nl.
Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe laminaatvloer!
Leon van Vloeren.nl

verseveld

Klantvriendelijk

Rochelle

Had als eerst stalen besteld van de vloer. Daarna besteld en werd snel geleverd. Heb eerst als test een kleine kamer gedaan maar de vloer is echt makkelijk om zelf te leggen met de zelfklevende... Had als eerst stalen besteld van de vloer. Daarna besteld en werd snel geleverd. Heb eerst als test een kleine kamer gedaan maar de vloer is echt makkelijk om zelf te leggen met de zelfklevende onder vloer! Iedereen is enthousiast erover hoe mooi de kwaliteit is, we gaan hier hele boven verdieping mee leggen en zolder dus ga nog bij bestellen.

Elly van der Heiden

Snel geleverd en netjes verpakt

Michiel de Ruiter

Duidelijke beschrijving op de website, makkelijk bestellen van de juiste producten.

Gijs Schoenmakers

Goed spul

Esther Bruinsma

De site is duidelijk, het kunnen aanvragen van stalen is zeer prettig, snelle afwikkeling.

TL

Proefstukjes aangevraagd voor de kleur en daarna de vloer besteld. Geleverd op de dag die wij wilden. Vloer leggen is nog best wel lastig maar het resultaat is mooi.

Patrick Dallinga

Gertjan Priest

Juiste kennis en advies en goede levering