Snelheid van de levering

mark

Netjes geleverd volgens afspraak

Marc Rijs

Goed en snel geholpen; vriendelijk aan de telefoon

Stefan

Las negatieve ervaringen over levering en communicatie van anderen. Maar ik wilde graag via Vloeren.nl bestellen omdat zij rechte laminaat met een Hongaarse punt aanbieden.
Ik had op een...
Ik had op een maandagochtend besteld, en volgende dag werd het afgeleverd. Laminaat werd op de stoep bezorgd, maar dat had ik nagevraagd bij Vloeren.nl, dus ik was op de hoogte. En levering werd gedaan door een extern transportbedrijf. Vervolgens met zn tweeen hebben we de laminaat naar boven gebracht.
Kortom, zeer positief over Vloeren.nl, qua communicatie en volgende dag levering.

Bella

Prachtige vloer!

wim groot

Prima zeer behulpzaam
Punt van verbetering : een Nederlandse handleiding in plaats van een onduidelijk Engels papiertje had er wel bij bij gemogen bij een uitgave van dik €700

Monique Derks

Zeer proffesioneel

Sandra

Eerst stalen besteld en daarna de vloer. Binnen 3 dagen de vloer in huis. Goede service en ook het legwerk via hen geregeld. En het ligt er nu mooi in.

De Jager

Zeer tevreden over de snelle levering van de vloer en het klantcontact voordat je de vloer besteld.

Echter zodra je de vloer in huis hebt en deze echt van slechtere kwaliteit is, dan ze bij het eerste contact aangeven, waarbij er bij het minste en geringste krassen op de vloer ontstaan, wordt je zeer onvriendelijk te woord gestaan.
Leon is van mening dat zij fantastische vloeren verkopen en dat alles puur aan de klant en de andere meubels ligt.
Dat er flinke krassen ontstaan bij het op de plaats rollen van de koelkast MET wieltjes, wordt je gewoon verteld dat je deze ook niet moet rollen, maar moet tillen. Daarom zitten er natuurlijk ook wieltjes onder?!
Ze zijn totaal niet bereid in oplossingen te denken en kunnen enkel tig keer herhalen dat ze deze vloer wel 150x per jaar verkopen en nog nooit klachten hebben gehad.
Aangezien het volgens hun een zeer scherp geprijsde vloer is, heb je volgens Leon eigenlijk ook geen recht om je ongenoegen hierover te uiten.

Dus wil je deze vloer bestellen, denk dan nog even een keer extra na. Ik raad het je in ieder geval absoluut af en raad je aan om toch eerst even verder te kijken of iets extra's neer te leggen, zodat je in ieder geval wel de kwaliteit krijgt, die je verdient. Dit is namelijk echt duur koop, hoe aantrekkelijk de prijs misschien ook lijkt

Reactie Vloeren.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor je review. Wij hebben verschillende oplossingen geboden, zoals een strip & clean voor pvc vloeren en het opsturen van een pakket pvc om de planken te vervangen. Feit blijft dat schuiven met meubels en een koelkast zonder vilt of andere beschermingsmiddelen krassen kan geven op de vloer. Dit heeft niets te maken met de kwaliteit van de vloer. De wieltjes van de koelkast rollen soms niet, zo krijg je bij verplaatsen van de koelkast dat hard plastic op hard plastic schuurt. Neem daarbij het gewicht van de koelkast en je krijgt diepe krassen. Jammer dat je niet tevreden bent over deze kwalitatief goede vloer. Wel willen wij je adviseren om in de toekomst vilt te gebruiken onder de meubels en de koelkast uitsluitend door optillen te verplaatsen. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dit graag.

Jan Theo Meeues

Eerst enkele proefplankjes aangevraagd, daarna keuze gemaakt. Afgelopen week vloer (plak PVC) zelf gelegd. Prachtig resultaat, we zijn er heel blij mee.