Snelheid van de levering

Klaudia Strus

Mooi

Beste Klaudia,
Bedankt voor je positieve feedback. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!

Josephina De vries

Heel goed

Hallo Josephina,
Bedankt voor het schrijven van de review. Wat fijn om te horen dat je ons als heel goed beoordeeld. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe vloer!
Met vriendelijke...
Hallo Josephina,

Gabriel PINAS

2e keer dat ik heb besteld. Door aanraden van mijn zus heb ik dezelfde vloer besteld, 141 eiken vissengraat. Mijn moeder heeft ook bij dit bedrijf besteld en we zijn zeer tevreden!

Hallo Gabriel,
Hallo Gabriel,
Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service :) Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen weet je ons te vinden.
Groeten Wout

Stephanie Luijkx

Beste Stephanie,
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je ons met een goed beoordeeld.
Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop!

Alfred Bok

Duidelijk

Beste Alfred,
Vriendelijk bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn dat je onze website duidelijk vindt. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!
Met vriendelijke...
Beste Alfred,

Silvia Munnix

Best goed. Baalde alleen dat de vloer niet op texel gratis werd bezorgd. Dat we de boot moeten betalen, snap ik... maar de rest niet. Tevens zou er een schoonmaakset bij geleverd worden, die hebben... Best goed. Baalde alleen dat de vloer niet op texel gratis werd bezorgd. Dat we de boot moeten betalen, snap ik... maar de rest niet. Tevens zou er een schoonmaakset bij geleverd worden, die hebben we nietontvangen.

Schoonmaakset wordt nagezonden nav mijn revieuw. Top!!

Beste Silvia,
Beste Silvia,
Vriendelijk bedankt voor het schrijven van een positieve review. Op onze website is te vinden dat wij niet gratis leveren naar de schiereilanden. Wat fijn dat de onderhoudsset alsnog is na geleverd.
Wij wensen je veel plezier met de nieuwe PVC vloer!
Met vriendelijke groeten,

Roel

De mogelijkheid om eerst samples toegestuurd te krijgen om te kijken of de kleuren écht overeenkomen met de foto's en vervolgens na een keus gemaakt te hebben de vloer te bestellen op een snelle... De mogelijkheid om eerst samples toegestuurd te krijgen om te kijken of de kleuren écht overeenkomen met de foto's en vervolgens na een keus gemaakt te hebben de vloer te bestellen op een snelle simpele manier is erg prettig en zeker een aanrader. Vooral als je minder tijd hebt om winkels na te gaan om meerdere vloeren te vergelijken. In de webshop heb je alles in een mooi overzicht. Top!

Beste Roel,
Bedankt voor je positieve feedback. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!

Marlon Pietersma

Matig

Ave

Slecht

Beste Ave,
Beste Ave,
Wat jammer dat u het transport niet als positief hebt ervaren. Echter staat er zowel op de website als op de factuur dat het transport 'tot en met' de voordeur is. Dit betekend dat de pakketen inderdaad niet naar boven getild worden door onze transporteur. Hiervan kon u dan ook al op de hoogte zijn.
Mochten we in de toekomst nog wat kunnen betekenen voor u horen we het graag.
Groeten Wout

Wietske Schaapman

Heel vriendelijk geholpen, niet alleen bij het bestellen (de betaling lukte niet), maar ook nadat bleek dat we teveel hebben besteld en dit terug moesten laten ophalen.

Aanradertje!

Reactie Vloeren.nl:

Vriendelijk bedankt voor je Review. Prettig om te horen dat je tevreden bent over Vloeren.nl.
Veel plezier met je nieuwe vloer!