Snelheid van de levering

Chiel Kouwenberg

Beste Chiel,
Bedankt voor het schrijven van een positieve review.
Wij wensen je veel plezier met je aankoop.

Gerrit van Dijk

Goed en vlot.

Nancy Breur

Super mooie vloer mogen ontvangen! Er was wat transport schade ontstaan aan me ondervloer, na contact met de supersnelle klantenservice kreeg ik een andere opgestuurd. Levering supersnel! Kan niet... Super mooie vloer mogen ontvangen! Er was wat transport schade ontstaan aan me ondervloer, na contact met de supersnelle klantenservice kreeg ik een andere opgestuurd. Levering supersnel! Kan niet anders zeggen dat het een topbedrijf is!! Zeker een aanrader!!!

Beste Nancy,
Bedankt voor je positieve review.
Prettig om te horen dat het naar tevredenheid is opgelost.
Wij wensen je veel plezier met je aankoop!
Met vriendelijke...
Beste Nancy,
Bedankt voor je positieve review.
Prettig om te horen dat het naar tevredenheid is opgelost.
Wij wensen je veel plezier met je aankoop!
Team Vloeren.nl.

Patrick Hauwert

Heel plezierig en snel.

Beste Patrick,
Vriendelijk bedankt voor het schrijven van een positieve review.
Wij wensen je veel plezier met je aankoop.

Jeffrey Melchers

Ik kan vloeren.nl zeker aanraden, de bestelling was makkelijk en de levering was snel. Wel is het moeilijk sommige kleuren uit te schatten met de foto's op de site - Hogere resolutie en kleur tabel... Ik kan vloeren.nl zeker aanraden, de bestelling was makkelijk en de levering was snel. Wel is het moeilijk sommige kleuren uit te schatten met de foto's op de site - Hogere resolutie en kleur tabel voor vergelijking kan dit probleem oplossen.

Beste Jeffrey,
Bedankt voor je positieve feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over Vloeren.nl. Tips zijn altijd van harte welkom.

El Houssaine Barou

Kreeg eerste keer mijn bestelling niet compleet en kwam bij het uitpakken erachter dat plinten beschadigd waren. Kreeg wel heel netjes een nalevering van de plinten meteen de volgende dag!

Beste Nadia,
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te horen dat het goed is opgelost. Veel plezier met de bestelling.

Marcel

Voor de 2e keer hier naar alle tevredenheid besteld. Zonder problemen meerdere keren een stalenpakketje kunnen bestellen en uiteindelijk een supermooie pvc klik vloer besteld. Ook nog eens achteraf... Voor de 2e keer hier naar alle tevredenheid besteld. Zonder problemen meerdere keren een stalenpakketje kunnen bestellen en uiteindelijk een supermooie pvc klik vloer besteld. Ook nog eens achteraf een onderhoudsetje opgestuurd gekregen. Ik moet nog 1 verdieping en weet waar ik die vloer (weer) ga bestellen.

Beste Marcel,
Bedankt voor je positieve feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met Vloeren.nl.
Wij zien de volgende bestelling graag tegemoet :)
Met vriendelijke...
Beste Marcel,
Wij zien de volgende bestelling graag tegemoet :)

Ton Donker

Uitstekend

Hallo Ton,
Hartelijk bedankt voor je Review. Prettig om te horen dat je vloeren.nl met uitstekend beoordeeld.
Veel plezier met je nieuwe trap!
Ellen van...
Hallo Ton,
Veel plezier met je nieuwe trap!

H.B.M van de Wiel

Nog geen ervaring mee gehad , gewoon een aantal vierkante meters besteld in de kleur die mij aanstond.klantvriendelijk heid kan ik nog niet beoordelen heb nog geen klacht gehad kan nog komen.

Beste H.B.M van de Wiel,
Bedankt voor je positieve feedback. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!

Marloes

Goed advies; we zochten een laminaatvloer en bijpassende plinten. Met advies van Vloeren.nl kregen we de juiste plinten, we zijn blij met het eindresultaat!

Hallo Marloes,
Bedankt voor je beoordeling. Prettig om te horen dat je tevreden bent over onze service.
Veel plezier met je nieuwe laminaatvloer!
Ellen van...
Hallo Marloes,
Veel plezier met je nieuwe laminaatvloer!