Snelheid van de levering

Rene Van Hertum

Ik ben een tevreden klant bij u , contact is goed !

Beste Rene,
Bedankt voor de positieve review.
Wat fijn om te horen dat u een tevreden klant bent.
Wij wensen u veel plezier met de bestelling.
Ellen...
Beste Rene,
Bedankt voor de positieve review.
Wat fijn om te horen dat u een tevreden klant bent.
Wij wensen u veel plezier met de bestelling.

Diana

Reuze aanbod, mooie prijzen.

Beste Diana,
Bedankt voor de positieve review.
Veel plezier met de bestelling.

Rivilino Stern

Slecht en onprofessioneel

Goedemiddag Rivilino,
Goedemiddag Rivilino,
Jammer om te horen dat je niet tevreden was over de levering met onze transporteur. Als u zo vriendelijk zou willen zijn om op onze mail te reageren dan zullen wij dit oplossen.
Wout
Vloeren.nl

Madelon Koers

Als ik nul sterren kon geven, dan had ik dit gedaan. Een grof geborstelde vloer besteld via vloeren.nl. Om onverklaarbare redenen maakt Vloeren.nl gebruik van de klanten'service' van Bebo vloeren,... Als ik nul sterren kon geven, dan had ik dit gedaan. Een grof geborstelde vloer besteld via vloeren.nl. Om onverklaarbare redenen maakt Vloeren.nl gebruik van de klanten'service' van Bebo vloeren, want ik heb van hun een afwijzende reactie heb ontvangen op een klacht over onze vloer. Wij wilden graag de kleur van de houten vloer naturel houden en kregen vervolgens een 1/2 wit olie meegeleverd. Wij hebben direct gebeld omdat wij absoluut geen witte gloed over de vloer wilden. De medewerker bleef erbij dat het de goede kleur was en goed moesten uitboenen (niks over machinaal inwrijven verteld). Na 3 planken te hebben ingerold en uitgeboend bleef er een witte waas achter op de planken en in de groeven. Nóg een keer gebeld en was volgens vloeren.nl nog steeds de goede kleur. Ook al gaven we aan dat we echt helemaal geen white wash achtige accenten wilden. De volgende dag was het opgedroogd en nog witter dan toen het nat was. Uiteraard weer gebeld en ook met andere leveranciers van vloeren en olie. Herstellen is vrijwel onmogelijk of de hele vloer moet worden afgeschuurd. Hooguit borstelen zou de kleur nog wat kunnen verbeteren, maar geen enkele garantie. Omdat we van mening zijn dat we verkeerd geadviseerd zijn, hebben wij dit bij vloeren.nl neergelegd. De reactie van Bebo vloeren is kort; zij vinden ons verantwoordelijk voor de keuze van de kleur van olie én het niet goed uitboenen. Letterlijk zei de medewerkster dat er altijd wel witte accenten achterblijven en met de hand boenen inderdaad witte sporen kan achterlaten. Maar ja, dát is ons nooit gemeld!! En we hebben, naast handmatig met doeken, ook een poetsmachine gehuurd. De mevrouw aan de telefoon kapte mij af met de opmerking; 'hebt u nog meer vragen, want ik blijf bij mijn mening'. Weinig empathie van deze dame terwijl ik nog minstens 10 jaar tegen een vloer van duizenden euro's kan aankijken die niet is wat we willen. Het is makkelijk 5 sterren reviews te krijgen als alles vlekkeloos verloopt, maar hoe een bedrijf, die zichzelf dé vloerenkoning noemt, dingen afhandelt die mis gaan, daarmee onderscheidt het zich. Verdient zeker geen koninklijke onderscheiding hoe ze dit afhandelen.

Bart

Vlotte fijne afhandeling

Hoi Bart,
Super om te horen dat je tevreden bent met onze vloeren en service!
Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat graag.
Groeten
Team Vloeren.nl

Hop

Veel keuze op de site en perfecte service. De offerte was duidelijk en er werd meegedacht over de mogelijkheden en opties. De communicatie verliep zeer soepel, vragen via de mail werden altijd... Veel keuze op de site en perfecte service. De offerte was duidelijk en er werd meegedacht over de mogelijkheden en opties. De communicatie verliep zeer soepel, vragen via de mail werden altijd dezelfde dag nog beantwoord. De uiteindelijke vloer is perfect gelegd en is precies zoals verwacht.

Beste Bastiaan,
Bedankt voor de positieve review. Wat fijn om te horen dat de communicatie zeer soepel verliep en je tevreden bent met de gelegde vloer.
Wij wensen je veel plezier met de...
Beste Bastiaan,
Wij wensen je veel plezier met de nieuwe vloer!

Bas van Breukelen

Prima service en snelle levering

Beste Bas,
Bedankt voor je positieve feedback. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!

Rog

Even telefonisch contact. De volgende dag alles netjes afgeleverd.

Beste Rog
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je ons met een goed beoordeeld.
Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop!

Laura Vanhoenacker

Reeds 2e keer besteld bij vloeren. Opnieuw levering geannuleerd. Dus verlof aangevraagd voor niets. Bij contact service geen bereik. Volledig pak verloren aan waterschade. Reeds 3 keer contact... Reeds 2e keer besteld bij vloeren. Opnieuw levering geannuleerd. Dus verlof aangevraagd voor niets. Bij contact service geen bereik. Volledig pak verloren aan waterschade. Reeds 3 keer contact genomen met firma, ik krijg enkel een mailtje om deze feedback in te vullen. Wacht nog steeds op antwoord en bijkomende compensatie voor de schade.

debby meijwaard

Goede snelle service, kwalitatieve producten

Beste Debby,
Hartelijk bedankt voor je Review. Prettig om te horen dat je vloeren.nl positief beoordeeld.
Veel plezier met je nieuwe laminaatvloer!
Ellen van...
Beste Debby,
Veel plezier met je nieuwe laminaatvloer!