Snelheid van de levering

Marion Dwars

Goede service en snel geleverd

Michel Dwars

Zeer positief

Hoi Michel,
Fijn om te lezen dat je ervaring met Vloeren.nl zeer positief was! We wensen je veel plezier van je nieuwe vloer. Fijne dag nog!

Rene Burggraaf

Helaas, was de bestelling niet op voorraad, communicatie hierover prima. Terugbetaling vindt ik lang duren(10 werkdagen)

Rob Verwoerd

Zeer goed bedrijf, contact heel prettig. Bij levering is er een fout gemaakt met de datum van levering bij de distributeur. Ik had mijn bestelling toch nodig en werd er door een medewerker van... Zeer goed bedrijf, contact heel prettig. Bij levering is er een fout gemaakt met de datum van levering bij de distributeur. Ik had mijn bestelling toch nodig en werd er door een medewerker van Vloeren.nl met een busje mijn spullen geleverd. Was hier ook erg blij mee en het was gewoon een TOP-service.

Hoi Rob,
Super bedankt voor je positieve review
Fijn om te horen dat de levering speciaal gebracht werd!
Team Vloeren.nl wenst je super veel plezier van de vloer en een fijne dag toe.

Hanna Wiska

Zeer goed bedrijf

renze

TOP

Beste Renze,
Bedankt voor je positieve feedback. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!

Rianne

Mooi laminaat, goede prijs en perfecte service bij het afleveren.

Beste Rianne,
Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te horen dat de laminaat naar wens is en de service goed was bij het afleveren.
Wij wensen je veel plezier met de nieuwe...
Beste Rianne,
Wij wensen je veel plezier met de nieuwe vloer!

Mariet Dijkstra

Mooie planken en al vaker besteld maar dit keer wel veel kleurverschil tussen 2 pakken. Ene pak heeft zeer donkere planken en de andere pakken zijn heel licht. Wordt daardoor een bonter geheel.

Goedemiddag Mariet,
Bedankt voor je positieve review.
Het kan inderdaad dat er een nihil kleurverschil inzit omdat hout een natuurproduct is.
Wij wensen je veel plezier met de...
Goedemiddag Mariet,
Bedankt voor je positieve review.
Wij wensen je veel plezier met de bestelling!

Hian Castilho

Awesome experience

Hello Hian,
Thankyou very much for ordering and the positive review!
We wish you a great day.
Kind regards,
Wout