Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Harry Middeljans

Vandaag onze parketvloer verwijderd door de firma Wolter. Zelf lukte dat niet, na ruim een uur bikkelen een stuk van 10 bij 10 cm blootgelegd. De mannen van Wolter hadden binnen een dag 38 vierkante... Vandaag onze parketvloer verwijderd door de firma Wolter. Zelf lukte dat niet, na ruim een uur bikkelen een stuk van 10 bij 10 cm blootgelegd. De mannen van Wolter hadden binnen een dag 38 vierkante meter verwijderd en de vloer geschuurd. Alsof we weer in ons nieuwe huis kwamen, vele jaren geleden. Vakwerk, mannen. Een absolute aanrader.

Vriendelijk personeel, zeer vakkundig

Sam Vermeer

Ik had een gietvloer waar vocht onder zat. Doordat het niet kundig was gelegd. Ik moest een nieuwe vloer. De heren van Vloerenservice Wolter hebben deze keurig weggehaald en de plavuizen vloer die... Ik had een gietvloer waar vocht onder zat. Doordat het niet kundig was gelegd. Ik moest een nieuwe vloer. De heren van Vloerenservice Wolter hebben deze keurig weggehaald en de plavuizen vloer die er nog over lag. En ook nog hebben ze daarna de vloer heel goed geëgaliseerd zodat mijn nieuwe parket vloer erin kon. Ik ben dik tevreden met de geleverde service!!!!!!

Vakkundig en duidelijk

B. Rosulek

Reageert niet op offerteaanvraag zelfs niet na 2e mail

?

Johan Groen

Wij hebben een erg goede ervaring met dit bedrijf. Zelf zijn we 2 dagen bezig geweest een parket vloer te slopen. 2 dagen buffelen 3 vierkante meter. De mannen van Vloeren service Wolter deden 81... Wij hebben een erg goede ervaring met dit bedrijf. Zelf zijn we 2 dagen bezig geweest een parket vloer te slopen. 2 dagen buffelen 3 vierkante meter. De mannen van Vloeren service Wolter deden 81 vierkante meter in 1 dag. Alles schoon achter gelaten zonder lijm resten.

Goede prijs kwaliteit verhouding, werken per vierkante meter en niet op uur basis. Geen verassing achteraf, je weet van te voren waar je aan toe bent.

Prettig

Bereikbaar, goed advies en alles zeer snel geregeld.

PETER Brands

Wolters heeft bij ons in Dronten een vastgelijmde houten vloer en een plavuizen vloer verwijderd.
Een team van vier man, no nonsens en harde werkers. Hun houding was prima en het geleverde werk ook. Na afloop hebben ze zelfs nog een hele stapel oude vloerbedekking voor mij in de container gegooid.
💪👍🥊

Harde nette werkers.

Goed en netjes de vloer verwijderd en geegaliseerd. We zijn zeer tevreden!

Ze werken erg netjes.
Alles gaat in overleg met de klant.

Lippe Wonen

Zeer kundig

Leveren compleet plaatje

Maurice Timmerman

Na wat andere slopers te hebben ingehuurd terecht gekomen bij wolter sloopservice. Wat een verademing zeg in vergelijking met de eerdere partijen. Zeer tevreden en keurige jongens in dienst. Netjes... Na wat andere slopers te hebben ingehuurd terecht gekomen bij wolter sloopservice. Wat een verademing zeg in vergelijking met de eerdere partijen. Zeer tevreden en keurige jongens in dienst. Netjes bij de klant . Geloof mij dat dat in heel veel gevallen wel anders is. Met deze partij kan je afspraken maken en dat is wel heel erg prettig.

Allround in verwijderen met de beste sloopmachines. Maar ook slopen met de hand word niet geschuwd. Egalisatiewerk is ook echt netjes. Geen plinten of muren die onder de egaline zitten. Netjes en... Allround in verwijderen met de beste sloopmachines. Maar ook slopen met de hand word niet geschuwd. Egalisatiewerk is ook echt netjes. Geen plinten of muren die onder de egaline zitten. Netjes en secuur werken .

Abeln project stoffering

Top bedrijf . Gecertificeerd personeel. Echt top sloopwerk met de meest moderne veilige sloopmachines. Alle type vloeren slopen ze eruit. Ook het realiseer werk is super goed. Wat ontzettend... Top bedrijf . Gecertificeerd personeel. Echt top sloopwerk met de meest moderne veilige sloopmachines. Alle type vloeren slopen ze eruit. Ook het realiseer werk is super goed. Wat ontzettend belangrijk is bij een mooi eind resultaat.

Zeer flexibel bedrijf. Zeer deskundig personeel . Waar veilig werken hoog in het vaandel staat. Heeft mij al vaak uit de brand geholpen. Hun sloopwerk en realiseer werk is van een hoog niveau.