Offerte
8.3/10
Communicatie
8.5/10

Elzinga

Goed, snelle service. Secuur te werk!

Secuur en netjes!

Goede ervaring met Wolter. Slopen en schuren de vloeren voor ons, waar nodig worden ze geëgaliseerd. Goed contact en erg netjes werken. geen gedoe met extra kosten zoals snij meters etc. Afspraken... Goede ervaring met Wolter. Slopen en schuren de vloeren voor ons, waar nodig worden ze geëgaliseerd. Goed contact en erg netjes werken. geen gedoe met extra kosten zoals snij meters etc. Afspraken worden goed nagekomen.

Fijn bedrijf en hetzelfde telt ook voor de medewerkers. Wij werken 3 jaar samen met Wolter, en we hopen dat we op deze wijze nog jaren door kunnen gaan.

Verbeter punten

Als je alles onder een vergrootglas legt, is er altijd iets te vinden. Wij zijn uiterst tevreden.

Kroon Parket BV

Positief, we laten al het egalisatie werk door Wolter uitvoeren.

Professioneel / betrouwbaar / probleem oplossend

Verbeter punten

Wat mij betreft loopt het prima, wellicht iets meer reserve materiaal meenemen naar klussen.

BronSnijder - Martinus Bron

Wij maken regelmatig gebruik van de diensten van Wolter en de flexibiliteit en het nakomen van de gemaakte afspraken is iets we enorm waarderen

Fleur

Erg correct bedrijf, eerlijke mannen die hard werken. Wij hadden bij de offerte aanvraag 45 m² parket opgegeven. Wij dachten namelijk dat dit de oppervlakte van onze woonkamer was. Wolter meet elke... Erg correct bedrijf, eerlijke mannen die hard werken. Wij hadden bij de offerte aanvraag 45 m² parket opgegeven. Wij dachten namelijk dat dit de oppervlakte van onze woonkamer was. Wolter meet elke opdracht na, en liet ons zien op het meetapparaat stond toch echt 43. En meer kwam er ook niet op de factuur te staan.

Eerlijke mannen
Werken erg netjes
Alles met één telefoontje geregeld, zeer duidelijk offerte ontvangen.

j. ten Have

Wij zijn enorm tevreden. Wolter heeft ons echt uit de brand geholpen, wij hadden in eerste instantie iemand van werkspot geregeld. Maar blijkbaar zitten daar niet de vakmannen van de... Wij zijn enorm tevreden. Wolter heeft ons echt uit de brand geholpen, wij hadden in eerste instantie iemand van werkspot geregeld. Maar blijkbaar zitten daar niet de vakmannen van de voerverwijdering zoals we hadden gehoopt. Waar anderen wegliepen heeft Wolter onze gelijmde parketvloer verwijderd en netjes afgevoerd.

Super service dito medewerkers en prijs.
Maken hun afspraken waar!

Verbeter punten

Wolter is soms moeilijk bereikbaar doordat hij zelf meewerkt, misschien wordt het tijd voor iemand die hem dit werk uit handen neemt. Voor de rest alles super goed geregeld.

Pieter Felix

Onze ervaring is zeer goed. Duidelijke communicatie, goed onderbouwde offerte. Leveren goed werk en weten waar ze over praten.

Deskundig
Duidelijk
Scherp tarief

Verbeter punten

Frank heeft vaak telefoon van opdrachtgevers.

Jose

Wij hebben vloeren service Wolter ingeschakeld na advies van een kennis.
Wij hebben vloeren service Wolter ingeschakeld na advies van een kennis.
Blij dat we dat gedaan hebben. De vloer werd uitvoerig na gekeken en gemeten ivm vocht (waterschade) wij voelde ons echt in goede handen. Frank heeft ons een mooie basis achter gelaten, de stoffeerder was erg te spreken over het resultaat en onze nieuwe vloer is een plaatje geworden. Bedankt Frank en team

Professioneel gereedschap en materialen.
Weten waar ze over praten .
Het is een prettig bedrijf waar ze als mensen met elkaar en de klanten om gaan.
Blijf vooral zo door doen.

Verbeter punten

Niet direct een verbeter punt.

Vloer verwijderen Wolter heeft onze nachtmerrie (parket vloer en spaanplaat) verwijderd. Wat een monnikenwerk als je niet over de kennis en het gereedschap beschikt. We hadden een stripper gehuurd... Vloer verwijderen Wolter heeft onze nachtmerrie (parket vloer en spaanplaat) verwijderd. Wat een monnikenwerk als je niet over de kennis en het gereedschap beschikt. We hadden een stripper gehuurd bij de Boels, zonde van ons geld, we hadden het beter kunnen besparen en Frank gelijk kunnen in huren.

Wat een enthousiasme en plezier hebben de mannen in hun werk en wat een fantastisch gereedschap.

Verbeter punten

Als zeer kritisch persoon kan ik er geen 1 bedenken.

Alles perfect geregeld, verwijderen en afvoeren zoals de afspraak. Vloer keurig netjes gelaten na het verwijderen van parket.

Er zijn aan dit bedrijf alleen maar plus punten, Frank en Barry hebben ons super uit de brand geholpen met een parketvloer.