Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Vastgoed investering beheer makelaar

Wij hebben goede ervaring met Voeren service Wolter. Ze verwijderen uit onze kantoorpanden met regelmaat wanden, plafonds en vloeren. De vloeren worden na die tijd geëgaliseerd opgeleverd.... Wij hebben goede ervaring met Voeren service Wolter. Ze verwijderen uit onze kantoorpanden met regelmaat wanden, plafonds en vloeren. De vloeren worden na die tijd geëgaliseerd opgeleverd. Duidelijke communicatie, goed tarief een een breed scala aan mogelijkheden. Als u de aller goedkoopste partij zoekt, moet u verder zoeken, als u de beste wilt bent u bij Wolter aan het juiste adres.

Zeer brede ervaring en service.
Van plafond tot vloer alles geregeld van a tot z.
Werken 24/7.

Joop en Eva

Onze parket vloer hebben ze vakkundig verwijderd en de vloer geëgaliseerd.

Komen afspraken na.
Stipt op tijd en werken netjes.

Elzinga

Goed, snelle service. Secuur te werk!

Secuur en netjes!

Goede ervaring met Wolter. Slopen en schuren de vloeren voor ons, waar nodig worden ze geëgaliseerd. Goed contact en erg netjes werken. geen gedoe met extra kosten zoals snij meters etc. Afspraken... Goede ervaring met Wolter. Slopen en schuren de vloeren voor ons, waar nodig worden ze geëgaliseerd. Goed contact en erg netjes werken. geen gedoe met extra kosten zoals snij meters etc. Afspraken worden goed nagekomen.

Fijn bedrijf en hetzelfde telt ook voor de medewerkers. Wij werken 3 jaar samen met Wolter, en we hopen dat we op deze wijze nog jaren door kunnen gaan.

Kroon Parket BV

Positief, we laten al het egalisatie werk door Wolter uitvoeren.

Professioneel / betrouwbaar / probleem oplossend

BronSnijder - Martinus Bron

Wij maken regelmatig gebruik van de diensten van Wolter en de flexibiliteit en het nakomen van de gemaakte afspraken is iets we enorm waarderen

Fleur

Erg correct bedrijf, eerlijke mannen die hard werken. Wij hadden bij de offerte aanvraag 45 m² parket opgegeven. Wij dachten namelijk dat dit de oppervlakte van onze woonkamer was. Wolter meet elke... Erg correct bedrijf, eerlijke mannen die hard werken. Wij hadden bij de offerte aanvraag 45 m² parket opgegeven. Wij dachten namelijk dat dit de oppervlakte van onze woonkamer was. Wolter meet elke opdracht na, en liet ons zien op het meetapparaat stond toch echt 43. En meer kwam er ook niet op de factuur te staan.

Eerlijke mannen
Werken erg netjes
Alles met één telefoontje geregeld, zeer duidelijk offerte ontvangen.

j. ten Have

Wij zijn enorm tevreden. Wolter heeft ons echt uit de brand geholpen, wij hadden in eerste instantie iemand van werkspot geregeld. Maar blijkbaar zitten daar niet de vakmannen van de... Wij zijn enorm tevreden. Wolter heeft ons echt uit de brand geholpen, wij hadden in eerste instantie iemand van werkspot geregeld. Maar blijkbaar zitten daar niet de vakmannen van de voerverwijdering zoals we hadden gehoopt. Waar anderen wegliepen heeft Wolter onze gelijmde parketvloer verwijderd en netjes afgevoerd.

Super service dito medewerkers en prijs.
Maken hun afspraken waar!

Pieter Felix

Onze ervaring is zeer goed. Duidelijke communicatie, goed onderbouwde offerte. Leveren goed werk en weten waar ze over praten.

Deskundig
Duidelijk
Scherp tarief

Jose

Wij hebben vloeren service Wolter ingeschakeld na advies van een kennis.
Wij hebben vloeren service Wolter ingeschakeld na advies van een kennis.
Blij dat we dat gedaan hebben. De vloer werd uitvoerig na gekeken en gemeten ivm vocht (waterschade) wij voelde ons echt in goede handen. Frank heeft ons een mooie basis achter gelaten, de stoffeerder was erg te spreken over het resultaat en onze nieuwe vloer is een plaatje geworden. Bedankt Frank en team

Professioneel gereedschap en materialen.
Weten waar ze over praten .
Het is een prettig bedrijf waar ze als mensen met elkaar en de klanten om gaan.
Blijf vooral zo door doen.