Offerte
Nazorg
8.5/10
Communicatie

j. ten Have

Wij zijn enorm tevreden. Wolter heeft ons echt uit de brand geholpen, wij hadden in eerste instantie iemand van werkspot geregeld. Maar blijkbaar zitten daar niet de vakmannen van de...

Super service dito medewerkers en prijs.
Maken hun afspraken waar!

Verbeter punten

Wolter is soms moeilijk bereikbaar doordat hij zelf meewerkt, misschien wordt het tijd voor iemand die hem dit werk uit handen neemt. Voor de rest alles super goed geregeld.

Pieter Felix

Onze ervaring is zeer goed. Duidelijke communicatie, goed onderbouwde offerte. Leveren goed werk en weten waar ze over praten.

Deskundig
Duidelijk
Scherp tarief

Verbeter punten

Frank heeft vaak telefoon van opdrachtgevers.

Jose

Wij hebben vloeren service Wolter ingeschakeld na advies van een kennis.
Blij dat we dat gedaan hebben. De vloer werd uitvoerig na gekeken en gemeten ivm vocht (waterschade) wij voelde ons...

Professioneel gereedschap en materialen.
Weten waar ze over praten .
Het is een prettig bedrijf waar ze als mensen met elkaar en de klanten om gaan.
Blijf vooral zo door doen.

Verbeter punten

Niet direct een verbeter punt.

Vloer verwijderen Wolter heeft onze nachtmerrie (parket vloer en spaanplaat) verwijderd. Wat een monnikenwerk als je niet over de kennis en het gereedschap beschikt. We hadden een stripper gehuurd...

Wat een enthousiasme en plezier hebben de mannen in hun werk en wat een fantastisch gereedschap.

Verbeter punten

Als zeer kritisch persoon kan ik er geen 1 bedenken.

Alles perfect geregeld, verwijderen en afvoeren zoals de afspraak. Vloer keurig netjes gelaten na het verwijderen van parket.

Er zijn aan dit bedrijf alleen maar plus punten, Frank en Barry hebben ons super uit de brand geholpen met een parketvloer.

Net en correct bedrijf. Komen de afspraken netjes na, werken door tot de werkzaamheden afgerond zijn.

Wij hebben zelf onze plavuizen verwijderd, helaas hadden we zo erg de vloer gesloopt dat deze helemaal hersteld moest worden. Frank bedankt dat je op Zaterdag tijd voor ons maakte.

Werken hard en snel ook in het weekend.

Verbeter punten

Goede ervaring, afspraak is afspraak, Flexibel waar mogelijk, korte lijnen.

De Plancken Vloer

Wij maken tot volle tevredenheid regelmatig gebruik van Wolter Vloerverwijdering.
Goed, snel en netjes werken conform de afspraken.

Het nakomen van afspraken.
Goed personeel

Reactie Vloer Verwijderen Wolter:

Beste Jan sr,

Bedankt voor uw feedback.

Vloeren service Wolter

Privé hadden wij Wolter al eens ingeschakeld, nu ook zakelijk! Wederom uitstekende service.

Werken lawaai en stof arm.
Ook in de avond uren en weekenden beschikbaar.

nvt

Reactie Vloer Verwijderen Wolter:

Beste Edward,

Bedankt voor uw feedback.

Vloeren service Wolter