Offerte
Nazorg
8.5/10
Communicatie

Johan Groen

Wij hebben een erg goede ervaring met dit bedrijf. Zelf zijn we 2 dagen bezig geweest een parket vloer te slopen. 2 dagen buffelen 3 vierkante meter. De mannen van Vloeren service Wolter deden 81... Wij hebben een erg goede ervaring met dit bedrijf. Zelf zijn we 2 dagen bezig geweest een parket vloer te slopen. 2 dagen buffelen 3 vierkante meter. De mannen van Vloeren service Wolter deden 81 vierkante meter in 1 dag. Alles schoon achter gelaten zonder lijm resten.

Goede prijs kwaliteit verhouding, werken per vierkante meter en niet op uur basis. Geen verassing achteraf, je weet van te voren waar je aan toe bent.

Verbeter punten

Wij hebben geen verbeter punten kunnen ontdekken.

Prettig

Bereikbaar, goed advies en alles zeer snel geregeld.

Peter Brands

Wolters heeft bij ons in Dronten een vastgelijmde houten vloer en een plavuizen vloer verwijderd.
Een team van vier man, no nonsens en harde werkers. Hun houding was prima en het geleverde werk ook. Na afloop hebben ze zelfs nog een hele stapel oude vloerbedekking voor mij in de container gegooid.
💪👍🥊

Harde nette werkers.

Kan er geen bedenken.

Goed en netjes de vloer verwijderd en geegaliseerd. We zijn zeer tevreden!

Ze werken erg netjes.
Alles gaat in overleg met de klant.

Verbeter punten

Hier kan ik niets aan toevoegen.

Lippe Wonen

Zeer kundig

Leveren compleet plaatje

Maurice Timmerman

Na wat andere slopers te hebben ingehuurd terecht gekomen bij wolter sloopservice. Wat een verademing zeg in vergelijking met de eerdere partijen. Zeer tevreden en keurige jongens in dienst. Netjes... Na wat andere slopers te hebben ingehuurd terecht gekomen bij wolter sloopservice. Wat een verademing zeg in vergelijking met de eerdere partijen. Zeer tevreden en keurige jongens in dienst. Netjes bij de klant . Geloof mij dat dat in heel veel gevallen wel anders is. Met deze partij kan je afspraken maken en dat is wel heel erg prettig.

Allround in verwijderen met de beste sloopmachines. Maar ook slopen met de hand word niet geschuwd. Egalisatiewerk is ook echt netjes. Geen plinten of muren die onder de egaline zitten. Netjes en... Allround in verwijderen met de beste sloopmachines. Maar ook slopen met de hand word niet geschuwd. Egalisatiewerk is ook echt netjes. Geen plinten of muren die onder de egaline zitten. Netjes en secuur werken .

Verbeter punten

Dit team houd elkaar scherp en dat is toch wat teamwerk in houd.

Abeln project stoffering

Top bedrijf . Gecertificeerd personeel. Echt top sloopwerk met de meest moderne veilige sloopmachines. Alle type vloeren slopen ze eruit. Ook het realiseer werk is super goed. Wat ontzettend... Top bedrijf . Gecertificeerd personeel. Echt top sloopwerk met de meest moderne veilige sloopmachines. Alle type vloeren slopen ze eruit. Ook het realiseer werk is super goed. Wat ontzettend belangrijk is bij een mooi eind resultaat.

Zeer flexibel bedrijf. Zeer deskundig personeel . Waar veilig werken hoog in het vaandel staat. Heeft mij al vaak uit de brand geholpen. Hun sloopwerk en realiseer werk is van een hoog niveau.

Verbeter punten

Dat houden ze zelf heel goed bij. Heb door de Tijd heelveel mooie machines voorbij zien komen die hun werk ten goede komt. Geruisloze sloopmachines tot stofvrij schuur machines.

Zeer goede ervaring met Frank en zijn team! Netjes werk geleverd.

Zeer tevreden over het resultaat en prettige communicatie

Geen verbeterpunten

Reactie Vloer Verwijderen Wolter:

Geachte heer mevrouw, Onvolledige offerte aanvragen kunnen wij geen passende prijsopgave verstrekken. Op het door u vermelde telefoon nummer meerdere keren telefonisch met u contact te krijgen,... Geachte heer mevrouw, Onvolledige offerte aanvragen kunnen wij geen passende prijsopgave verstrekken. Op het door u vermelde telefoon nummer meerdere keren telefonisch met u contact te krijgen, echter zonder resultaat. Met vriendelijke groet, Frank Wolter Vloeren Service Wolter 06-52649524

Alpon Parket bv

Nu al talloze keren ingeschakeld voor verwijderen van vloeren en opnieuw legkast maken. Top! Doet wat het belooft.

Uitvoering, afspraken, terugbellen