Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Familie Zwiers uit Assen

Wij zaten nogal in de rats toe bleek dat een deel van onze vloer 3 lagen egaline bevatte en dit niet zomaar af te breken was. Wolters (Frank en medewerkers) hebben hard met ons meegedacht om een... Wij zaten nogal in de rats toe bleek dat een deel van onze vloer 3 lagen egaline bevatte en dit niet zomaar af te breken was. Wolters (Frank en medewerkers) hebben hard met ons meegedacht om een oplossing te zoeken en dit snel uit te voeren zodat onze renovatie zo min mogelijk vertraging op liep. We hebben deze manier van samenwerken zeer gewaardeerd.

Meedenken in oplossingen en zo snel mogelijk iets proberen te regelen. Medewerkers werken hard om alles voor elkaar te krijgen.

Verbeter punten

Bereikbaarheid was soms wat minder maar dat krijg je als je goed werk levert en het dus druk hebt!

Batjes Wonen

Zeer goed

afspraak is afspraak, niet l....n maar poetsen

?

van Rooij

Woensdagochtend 20 januarihebben 2 mannen onze vloer schoongeschuurd! Wat een toppers!. Zo ontzettend blij, dat de vloer nu houtvrij is. Super bedankt voor de snelle service, de flexibititeit en... Woensdagochtend 20 januarihebben 2 mannen onze vloer schoongeschuurd! Wat een toppers!. Zo ontzettend blij, dat de vloer nu houtvrij is. Super bedankt voor de snelle service, de flexibititeit en het goede werk. Dit had ik zelf nooit voor elkaar kunnen krijgen. Ik weet jullie te vinden mocht ik nog eens zo'n klus hebben en zal jullie zeker als goede referentie opgeven voor mogelijk andere klussen.

Vakkundig en vriendelijk

Zorgeloos Ontruimen

Meerdere keren samengewerkt, altijd vakkundig en volgens afspraak!

Denken mee met de klant ?

MarmoleumThuis

Inmiddels enkele opdrachten laten uitvoeren door Wolter. Kan niet anders zeggen dan dat we meer dan dik dik dik tevreden zijn. Nemen voor alle werkzaamheden de tijd, kijken niet op de klok, wat wij... Inmiddels enkele opdrachten laten uitvoeren door Wolter. Kan niet anders zeggen dan dat we meer dan dik dik dik tevreden zijn. Nemen voor alle werkzaamheden de tijd, kijken niet op de klok, wat wij als erg prettig ervaren.

Overleg

Jacob / Maasmond Leeuwarden BV

Voor de eerste keer mee samengewerkt, tot nu toe prima bevallen.

Snel schakelen, vakkundig

Verbeter punten

Medewerker iets meer op de details gaan letten.

Ria veer

Vriendelijk contact, kwalitatief goed werk.

Duidelijke communicatie

Kan ik niet verzinnen

T. Dirkse

Offerte 30-11-2020 digitaal aangevraagd waarop meteen werd gereageerd en nadere info werd opgevraagd. Vandaag bleek dat 3/12/2020 reeds een offerte is uitgebracht. De offerte werd niet door mij... Offerte 30-11-2020 digitaal aangevraagd waarop meteen werd gereageerd en nadere info werd opgevraagd. Vandaag bleek dat 3/12/2020 reeds een offerte is uitgebracht. De offerte werd niet door mij ontvangen (om onverklaarbare redenen).
Na overleg bleek dat Wolter mij niet kan helpen omdat machine (600 kg) niet in woning kan vanwege een trap bij de ingang van de woning (geen lift).

Duidelijke offerte

Verbeter punten

Geldigheidsduur offerte was slechts 1 week.
Bel of mail de klant rond einddatum geldigheidsduur offerte of offerte is ontvangen, duidelijk is etc

Chantal Westendorp

Enorm goede ervaring met Wolter, we maken vaak gebruik van hun dienstverlening. Zowel verwijderen en egaliseren. Zijn gedreven vakmannen, ieder heeft zijn eigen vakgebied en ze vullen elkaar perfect... Enorm goede ervaring met Wolter, we maken vaak gebruik van hun dienstverlening. Zowel verwijderen en egaliseren. Zijn gedreven vakmannen, ieder heeft zijn eigen vakgebied en ze vullen elkaar perfect aan.

Opdrachten tot 10.000 m² nog nooit geen problemen mee gehad zowel verwijderen als egaliseren.
Wolter heeft een enorm uitgebreid machinepark en vakkundige mensen.

tot op heden geen

W. Hulshof