Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fam Rijken

Een hele snelle service en binnen 24 uur onze vloer verwijderd door Nico en 3 goede nette vakmannen. Top gedaan! Nogmaals bedankt

snelle service. Goede hardwerkende vakmannen

Mark Blonk

Last minute contact gezocht, dit omdat we door een ander bedrijf in de steek waren gelaten. Snelle communicatie en gelukkig konden ze op snelle termijn komen. (Binnen 2 dagen). Hierdoor liep de rest... Last minute contact gezocht, dit omdat we door een ander bedrijf in de steek waren gelaten. Snelle communicatie en gelukkig konden ze op snelle termijn komen. (Binnen 2 dagen). Hierdoor liep de rest geen vertraging op. Personeel is super vriendelijk, meedenken, bekwaam en hard werken.
Ontzettend bedankt!!!!

Snel, professioneel en fijn om mee te werken

Dick Wagenaar uw woningstoffeerder

Top Bedrijf Vakmensen !!

Komen afspraken na !!

Rinus Schutten

Heel professioneel, met 5 man in 6 uur parket met ondervloer verwijderd.

Op tijd, vriendelijk, professioneel, geweldige apparatuur en werken schoon. Vloer perfect achter gelaten

Rotijnvloeren & raamdecoratie

Een vaste partner die een expert is in het verwijderen van vloeren en egaliseren. Bedankt voor verwijderen van de pvc vloer zodat wij weer door kunnen.

Altijd een goed en passend advies waar door wij snel weer verder kunnen.

Fijn bedrijf met vakkundig personeel.

Goede communicatie

Pietertje

Een heel fijn bedrijf

Vakmensen

Annoniem

Hebben in ons winkelpand plafond, wanden en vloeren eruit gehaald. Privé zijn ze ons ook al van dienst geweest. Keurig bedrijf met ervaren medewerkers.

1 bedrijf die alles kan en hun afspraken nakomen.

Alleen maar positief. We hebben meerdere bedrijven gevraagd om de prijzen wat de sloopwerken moesten kosten. Vloeren service Wolter was gelijk duidelijk waar we wel en geen rekening mee moesten... Alleen maar positief. We hebben meerdere bedrijven gevraagd om de prijzen wat de sloopwerken moesten kosten. Vloeren service Wolter was gelijk duidelijk waar we wel en geen rekening mee moesten houden. En geen kleine lettertjes die extra onkosten met zich meebrengen. Van 8 uur morgens tot half 8 avonds hebben de mannen doorgewerkt. Geen cent extra moeten betalen, en het werk is netjes gedaan zonder schade en ellende.

Eerlijk bedrijf en goede communicatie.

E. Hoogkerker

Fijn bedrijf om over de vloer te hebben. Hebben bij ons 42 m2 parketvloer verwijdert in 1 dag. Het resultaat een mooie lijmvrije cementdekvloer zonder gaten en schade.

Erg duidelijke offerte zonder kleine letters. Als je vragen hebt hoe en wat leggen ze je alles uit. ook op de werkvloer is de communicatie duidelijk.