Offerte
Nazorg
8.5/10
Communicatie

Alpon Parket bv

Nu al talloze keren ingeschakeld voor verwijderen van vloeren en opnieuw legkast maken. Top! Doet wat het belooft.

Uitvoering, afspraken, terugbellen

Huub de lamboy woning&Projectstoffering

Ze werken erg netjes en leveren de vloer op zoals het hoort.
En komen al hun afspreken altijd netjes na

Goed gereedschap en het personeel is zeer vak bekwaam.

Vista Interior Projects BV

Vloeren Verwijderen Wolter heeft voor ons op 2 schepen in Frankrijk alle vloeren verwijderd. Wij zijn zeer tevreden over de geleverde werkzaamheden. Ondanks dat alles op afstand werd gecommuniceerd... Vloeren Verwijderen Wolter heeft voor ons op 2 schepen in Frankrijk alle vloeren verwijderd. Wij zijn zeer tevreden over de geleverde werkzaamheden. Ondanks dat alles op afstand werd gecommuniceerd zijn alle werkzaamheden zeer vlot verlopen en ook binnen de gestelde termijn opgeleverd. Ook het contact met Frank Wolter persoonlijk was helder, correct en zeer vriendelijk. Kortom een bedrijf waar je op kunt bouwen (en mee kunt slopen)

Heldere communicatie en ze doen wat ze beloven. Ook wanneer het even tegen zit wordt er alleen maar gedacht in oplossingen en niet in problemen.

Verbeter punten

Als er al wat te verbeteren valt zit Frank Wolter daar zelf bovenop!

Johnny de Boer

We zijn in contact gekomen met Wolter omdat wij vloerverwarming in onze nieuwe woning hebben genomen en wij de oude houten vloer niet zelf konden slopen. Voor het frezen van de gleuven moest de... We zijn in contact gekomen met Wolter omdat wij vloerverwarming in onze nieuwe woning hebben genomen en wij de oude houten vloer niet zelf konden slopen. Voor het frezen van de gleuven moest de vloer vlak zijn, dit is zeer geslaagd gebeurt. Waar andere slopers het gelijk hadden over herstellen en egaliseren zei Wolter, dit is in 99 % van de gevallen bij ons niet nodig! en gelukkig horen wij bij de 99 % :-)
De offerte was vergeleken iets hoger maar uiteindelijk hebben wij hierdoor honderden euro's bespaard.

Deskundig verwijderen en professionele medewerkers. Heldere duidelijke communicatie.

Verbeter punten

Verhuren geen sloop gereedschap.

Dijkstra

Wij hebben een goede ervaring met Vloeren service Wolter. Uitgevoerde werkzaamheden conform offerte opgeleverd. Parket en plavuizen verwijderd van de begane grond en zelfde dag egaliseren. Van de... Wij hebben een goede ervaring met Vloeren service Wolter. Uitgevoerde werkzaamheden conform offerte opgeleverd. Parket en plavuizen verwijderd van de begane grond en zelfde dag egaliseren. Van de trappen tapijt verwijderd zodat onze stoffeerder gelijk aan de gang kon.

Ze hebben enorm veel plezier in hun werk.
Zijn echte vakmensen met een uitgebreid accessoire aan gereedschap en materiaal.

Verbeter punten

Voor mij zijn er geen verbeter punten, ze werken precies zoals je verwachten mag van professionele dienstverlening.

Prima bedrijf, komt zijn afspraken allemaal perfect na!

Laten de boel netjes achter

heel weinig

Tamara van der Waal.

Goede ervaring met Wolter. Alle afspraken worden stipt nagekomen. Onze parket vloer op spaanplaat broodjes (93 m²) binnen 1 dag verwijderd, alles geschuurd en gezogen.

Werken hard door.
Goede maatregelen voor stof.
Betaalbaar!!!!
Goede nazorg, wij hadden zelf plavuizen gesloopt, Frank bracht ons s'avonds nog een zak reparatie spul.

Verbeter punten

Ondanks dat ik een kritisch persoon ben, heb ik geen verbeter punten.

De projectstoffeerder

Secuur werken en met een hoog tempo. 1200 m² tapijt tegels verwijderen en egaliseren.
Tijd bestek 1 dag.

Machinaal verwijderen en egaliseren.
Machinaal egaliseren door middel van pompen.
Denken in oplossingen niet in problemen.

Verbeter punten

Telefonisch niet gelijk bereikbaar door dat Frank zelf op de werkvloer staat.

Vastgoed investering beheer makelaar

Wij hebben goede ervaring met Voeren service Wolter. Ze verwijderen uit onze kantoorpanden met regelmaat wanden, plafonds en vloeren. De vloeren worden na die tijd geëgaliseerd opgeleverd.... Wij hebben goede ervaring met Voeren service Wolter. Ze verwijderen uit onze kantoorpanden met regelmaat wanden, plafonds en vloeren. De vloeren worden na die tijd geëgaliseerd opgeleverd. Duidelijke communicatie, goed tarief een een breed scala aan mogelijkheden. Als u de aller goedkoopste partij zoekt, moet u verder zoeken, als u de beste wilt bent u bij Wolter aan het juiste adres.

Zeer brede ervaring en service.
Van plafond tot vloer alles geregeld van a tot z.
Werken 24/7.

Niet.

Joop en Eva

Onze parket vloer hebben ze vakkundig verwijderd en de vloer geëgaliseerd.

Komen afspraken na.
Stipt op tijd en werken netjes.

Verbeter punten

Frank is iets wat moeilijk bereikbaar.