De activiteit
Service

Blom

Een super ervaring!

Duidelijke communicatie en snelle reactie. Perfect volgens afspraak uitgevoerd en reële prijs

Martijn Knijnenburg

Goed geholpen, zowel telefonisch als per mail. Flexibel bedrijf

Exact uitgevoerd als beschreven

Steenborgh Consultancy

Vliegen met VliegExperience is een absolute aanrader. De piloot, Joop, legde mij alles goed en rustig uit en stelde me volledig op mij gemak. Hij kent de omgeving op zijn duimpje (je oriënteren...

Ja: flexibiliteit, goede en begrijpelijke uitleg van de ervaren piloot, die zorgde voor een ontspannen sfeer en duidelijke aanwijzingen en uitleg gaf.

Nee; alles was perfect geregeld.

Het was absoluut een onvergetelijke ervaring!

We hadden zelf een route in gedachten wat ook nog mogelijk bleek te zijn, waardoor we over de mooie Veluwe hebben kunnen vliegen. Heel gaaf!

De planning liep iets uit, maar dat was voor ons geen probleem. We hebben er een dag voor uit getrokken!

Vorige week een rondvlucht gehad via vliegexperience.nl. Goeie service en meer dan waar voor je geld! Een aanrader!

Tina den Hartog

Het was echt GEWELDIG!! Superaardige piloot! Kan het iedereen aanraden. En dat we met bij boeken boven ons huis vlogen. Ik zag mijn man met kleindochter met de vlag zwaaien. Het was helemaal...

Hele duidelijke uitleg! Alles mooi op tijd!

Gewoon zo doorgaan!

Jan Mastenbroek

Ik vond het een geweldige ervaring

Remco

Geweldig leuke en leerzame vlucht gehad. Goed advies over route, flexibel.

Vriendelijke piloot. Veel zelf mogen vliegen

TOP!

Communicatie met Daniel, meedenken, regelen. Gewoon lekker concreet en to the point. Klasse