Nope, nooit meer!

Verhas Eddy

Was in orde, de parking kenden we al en zijn er zéér tevreden over!

J.W.Bierens

Duidelijke uitleg en simpel te regelen.

Ina Hamberg

Gemakkelijk!

Frank

Duidelijk dus prima

G.Homan

Slechte ervaring ik ben voor 3 maanden weg geweest heb van te voren geinformeerd naar eventuele extra kosten! tijdens een telefoongesprek eind oktober bleek het bedrg naar 6,50 te gaan per extra... Slechte ervaring ik ben voor 3 maanden weg geweest heb van te voren geinformeerd naar eventuele extra kosten! tijdens een telefoongesprek eind oktober bleek het bedrg naar 6,50 te gaan per extra dag!
Dit werd verhoogd naar 10,- per dag wees gewaarschuwd!!!!!
Als hij je een oor aan kan naaien dan doet hij het gegarandeerd!!!!
Het is een waardeloze ..........
Plus het fijt dat ik meer dan 2 maanden in brazilie in het ziekenhuis heb gelegen en er totaal niet meer heb bij gestaan maakte het er niet makelijker op!
Tevens toen ik thuis kwam en de auto door de wasstraat reed bleek er iets op mijn auto te ziytten qat ik er tot op heden nog niet af heb gekregen!
Tevens mocht ik de accu ook vervangen extra kosten 150,- en bedankt het was ook nog valet parking maar ik moest mee naar de parkeer garage en voor dat de bus ging rijden moest er eerst betaald worden!
Ik heb de mail die ze onderling verstuurd hebben door gestuurd naar mij zelf ook dat gaat nergens over hoe de eigenaar over zijn klanten praat ongelofelijk.
Ik hoop voor hem dat ik hem nooit persoonlijk tegen ga komen want dan heeft hij echt een probleem!
Aan de telefoon had hij het erover dat het parkeren duurder geworden was ja dat klopte van 300 naar 500 is bij mij geen 960,-!!!!
Maar je hebt een reis van meer dan 30 uur achter de rug en je wil graag zsm naar huis dus uiteindelijk betaal je de rekening want die flapdrol was al naar huis of had nachtdienst zoals hij aan de telefoon tegen mij zei!
Kortom kies een goede parking uit liever iets meer betalen en bij evenyuele verlenging een gewone verhoging en niet 3x zoveel als de oorspronkelijke prijs!!!

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Geert,
Beste Geert,
We hebben hier al meermaals contact over gehad met u. Toen u, nadat u al geparkeerd had, aangaf dat u langer wilde gaan parkeren lieten we u weten dat u contact op moest nemen met de parking. Dit heeft u gedaan en zij hebben u netjes laten weten hoe dat werkt en wat de kosten hiervan zijn per dag. Toen werd aan u aangegeven dat dit € 10,00 per dag zou worden, omdat dit de reguliere parkeerkosten per dag zijn bij deze parking. Dit zijn absoluut geen gekke prijzen of absurd hoge prijzen. U gaat hiermee akkoord als u uw auto daar laat staan. Ik begrijp dat u in het ziekenhuis lag, maar de parking moet helaas toch kosten aan u doorrekenen voor het parkeren.
Zoals eerder gezegd kunt u de hulp van rechtsbijstand of een advocaat inschakelen, maar de parking staat volledig in zijn recht en heeft u netjes op tijd geïnformeerd over de kosten voor het parkeren. Zij hebben in deze dus niets fout gedaan.
Vliegen en Parkeren - Klantenservice

Cas

De reservering en afhandeling was goed maar wees niet verbaasd als je schone auto na een week ondergescheten wordt afgeleverd

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Cas,
Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn dat alles naar wens was met het maken van de reservering en de afhandeling van uw auto.
Uw auto is geparkeerd op een buiten...
Beste Cas,
Uw auto is geparkeerd op een buiten terrein, dus het kan inderdaad voorkomen dat deze niet meer schoon is. Mocht u dit in het vervolg willen voorkomen, dan kunt u het beste kiezen voor een overdekte parkeerplaats en/of om gebruik te maken van de autowasservice die door veel parkings wordt aangeboden.
Fijne dag gewenst!
Vliegen en Parkeren - Klantenservice