Reviews

8.4 / 10
3599 beoordelingen
Schrijf beoordeling

94% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

3599 Reviews

Imca

1/10

Slecht geregeld

Reactie Vliegen en Parkeren:

Goedemiddag,
Bedankt voor het achterlaten van een review. Vervelend om te horen dat u een slechte parkeerervaring heeft gehad. Allereerst wil ik u onze oprechte excuses aanbieden voor de...
Goedemiddag,
Bedankt voor het achterlaten van een review. Vervelend om te horen dat u een slechte parkeerervaring heeft gehad. Allereerst wil ik u onze oprechte excuses aanbieden voor de ontstane situatie.

Wij hebben al meerdere malen contact proberen op te nemen met u, maar hebben helaas nog geen reactie van u mogen ontvangen.
Kunt u verder toelichten wat er precies gebeurd is? Wellicht kan ik iets voor u betekenen, u verder helpen en/of u tegemoet komen. Ik hoor ontzettend graag uw verhaal!
Met vriendelijke groet,
Charlotte


Angelo Lorenzo Herrera

10/10

Geweldig


Sahar

10/10

Zeer tevreden. Ik heb omwille van corona maatregelen mijn reservatie enkele keren moeten wijzigen. Telkens heeft de klantendienst mij zeer goed geholpen.
Hartelijk bedankt voor jullie zeer...
Zeer tevreden. Ik heb omwille van corona maatregelen mijn reservatie enkele keren moeten wijzigen. Telkens heeft de klantendienst mij zeer goed geholpen.
Hartelijk bedankt voor jullie zeer vriendelijk en correcte communicatie en service.


fam van kuijk

10/10

Zeer goed


Mike

10/10

Fijn portaal, flexibele service, echt top !!


Luc

8/10

Bij het niet doorkomen vd voucher hebben ze deze, na contact te hebben genomen met hun diensten, ASAP doorgestuurd. Bedankt voor de correcte en vriendelijke behandeling.


Annoniem

10/10

Door de corona-crises tot drie keer toe mijn reservering moeten wijzigen. Dit was bij vliegen en parkeren geen probleem en ik werd hier goed mee geholpen. Ook het parkeren verliep erg soepel!


Jonas

2/10

Zeer slechte eerste ervaring

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Jonas,
Hartelijk bedankt voor uw geduld. Onze excuses voor de lange duur van het vinden van een passende oplossing. Wij hebben eindelijk antwoord ontvangen van de parking en wij hebben een...
Beste Jonas,
Hartelijk bedankt voor uw geduld. Onze excuses voor de lange duur van het vinden van een passende oplossing. Wij hebben eindelijk antwoord ontvangen van de parking en wij hebben een akkoord om het betaalde bedrag aan u terug te storten. We zullen spoedig het betaalde bedrag restitueren. Normaliter staat het bedrag binnen 10 werkdagen weer op uw rekening.
Hopende u hiermee een passende oplossing te bieden. Zou u ervoor open staan om deze review te herzien? In dat geval kan ik u een linkje toesturen, waarin u de review kunt aanpassen. Ik hoor het graag van u!
Met vriendelijke groet,
Charlotte - Klantenservice


Demo Clean

1/10

Hallo
Een resevering gedaan
Heb ik in het verleden ook al eens gedaan en prima bevallen
Dus nu ook weer op vertrouwen gedaan
Maar dit keer ging het niet goed
Wij waren om 7...
Hallo
Een resevering gedaan
Heb ik in het verleden ook al eens gedaan en prima bevallen
Dus nu ook weer op vertrouwen gedaan
Maar dit keer ging het niet goed
Wij waren om 7 uur aanwezig
Dus wel een 15 minuten later maar dat kwam doordat er een ongeluk had plaatsgevonden bij hoevelaken amersfoort.
Wij hebben niemand kunnen vinden en ook gevragd aan de beveiligers die daar rond lopen
En die zeiden dat zij niet meer op de bestaande plek stonden dus waar moet je dan naartoe ze hebben mij ook niet gebeld terwijl mijn mobiele nummer bekend was bij hen.
Daarn zelf vele malen gebeld maar de nummers waren helaas niet bereikbaar.
Later gebeld door hun zie foto schoot.

Op ma 18 jan. 2021 07:42 schreef Vliegen en Parkeren :
Beste Arie,

Allereerst wil ik u onze oprechte excuses aanbieden voor de ontstane situatie. Wat vervelend om te horen!

Ik ga uw situatie voorleggen en met de betreffende partijen bespreken. Wij vinden het net zo vervelend als u wat er is gebeurd. Dit is zeker niet conform de afspraken die wij met onze aanbieders hebben. We zijn daarom ontzettend blij dat u dit verhaal met ons wilt delen. Op die manier kunnen wij de kwaliteit van het aanbod op onze website waarborgen en gevallen als deze bij toekomstige klanten voorkomen.

Zou u me alstublieft zo veel mogelijk bewijslasten willen toesturen? Denk aan foto's/screenshots van de nummerregistratie op uw telefoon. Kunt u altublieft ook verder toelichten wat er precies gebeurd is?

Wij gaan contact opnemen met de parking. Deze correspondentie verloopt schriftelijk, zodat alle partijen alle informatie zwart-op-wit hebben. Houd er dus rekening mee dat het wellicht even kan duren tot we tot een passende oplossing zijn komen.

Nogmaals onze excuses dat uw parkeerervaring zo verlopen is. We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn.


Met vriendelijke groet,

Charlotte - Klantenservice


Op Ma, 18 Jan om 8:17 AM , Arie De Moedt schreef:
Goede morgen het betreft Bevestiging Vliegen en Parkeren - R8245010667 / MOB-194607778
Geen schaufeur gezien
Heeft mij ook niet gebeld
Wel heb ik wel 20 keer ge beld maar niemand bereikbaar
NA,veel bellen werd ik daN toch gebeld
Maar konden mijn niet meer helpen
Nu ergens anddrs geparkeerd
Graag resitutie
Aub
Groet A.de moedt
5355:1319989
Goede morgen
Dit is niet waar deze contact persoon
Was niet bereikbaar niet op mobiel en niet op vaste nummer
Hij belden na vele poginginen van mijn kant pas erg laat terug,en zei dat er vanwege de corona geen schauffeurs meer waren en dat hij niets meer kon regelen
Aangezien mijn vrouw minder valide is moeten wij optijd aanwezig zijn voor de in check en aangezien hij niemand kon regelen was ikgenoodzaakt om mijn auto nog vlug op P3 te zetten kosten € 8.50
Per dag.
Dus moet er wel een compesatie zijn.
M.vr groet arie de Moedt


Op vr 22 jan. 2021 11:51 schreef Vliegen en Parkeren :
Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven
Beste Arie,
?
Hartelijk bedankt voor uw geduld. Wij hebben reactie van de parking ontvangen:
?
'Beste,

deze klant zou vandaag om 06.45 op Schiphol aanwezig zijn, hij zou ons
een half uur voor aankomst bellen.

deze tijd hebben wij nodig om op Schiphol te komen, staat ook op de
bevestiging.

om 07.15 belde deze klant op en zei dat hij op Schiphol was aangekomen,
onze medewerkers hebben aangegeven dat hij een half uur van te voren had
moeten bellen. Dat wij nu niemand op Schiphol hadden staan en dat het
een half uur zou duren voordat er iemand kon komen om de auto aan te
nemen.

hij wilde niet wachten en zei dat hij ergens anders ging parkeren. wij
hebben doorgegeven dat hij zijn geld dan niet terug kon krijgen.

het is erg belangrijk dat de klanten een half uur voor de afgesproken
tijd bellen, de tijd die opgegeven is is een indicatie er kan onderweg
een file zijn of andere dingen waardoor hij eerder of later op Schiphol
arriveert.

wij kunnen niet de hele dag personeel daar neerzetten en hopen dat de
klant op tijd komt. wij attenderen met nadruk dat de klant een half uur
van te voren moet bellen.

hopende u voldoende geinformeerd te hebben. '
?
Helaas kunnen wij zonder akkoord van de parking geen restitutie doorzetten. Onze excuses voor het ongemak, maar wij kunnen niets voor u betekenen.


Met vriendelijke groet,

Charlotte - Klantenservice


Op Di, 19 Jan om 5:03 AM , Arie De Moedt schreef:
Hallo
Een resevering gedaan
Heb ik in het verleden ook al eens gedaan en prima bevallen
Dus nu ook weer op vertrouwen gedaan
Maar dit keer ging het niet goed
Wij waren om 7 uur aanwezig
Dus wel een 15 minuten later maar dat kwam doordat er een ongeluk had plaatsgevonden bij hoevelaken amersfoort.
Wij hebben niemand kunnen vinden en ook gevragd aan de beveiligers die daar rond lopen
En die zeiden dat zij niet meer op de bestaande plek stonden dus waar moet je dan naartoe ze hebben mij ook niet gebeld terwijl mijn mobiele nummer bekend was bij hen.
Daarn zelf vele malen gebeld maar de nummers waren helaas niet bereikbaar.
Later gebeld door hun zie foto schoot.

Op ma 18 jan. 2021 07:42 schreef Vliegen en Parkeren :
Beste Arie,

Allereerst wil ik u onze oprechte excuses aanbieden voor de ontstane situatie. Wat vervelend om te horen!

Ik ga uw situatie voorleggen en met de betreffende partijen bespreken. Wij vinden het net zo vervelend als u wat er is gebeurd. Dit is zeker niet conform de afspraken die wij met onze aanbieders hebben. We zijn daarom ontzettend blij dat u dit verhaal met ons wilt delen. Op die manier kunnen wij de kwaliteit van het aanbod op onze website waarborgen en gevallen als deze bij toekomstige klanten voorkomen.

Zou u me alstublieft zo veel mogelijk bewijslasten willen toesturen? Denk aan foto's/screenshots van de nummerregistratie op uw telefoon. Kunt u altublieft ook verder toelichten wat er precies gebeurd is?

Wij gaan contact opnemen met de parking. Deze correspondentie verloopt schriftelijk, zodat alle partijen alle informatie zwart-op-wit hebben. Houd er dus rekening mee dat het wellicht even kan duren tot we tot een passende oplossing zijn komen.

Nogmaals onze excuses dat uw parkeerervaring zo verlopen is. We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn.


Met vriendelijke groet,

Charlotte - Klantenservice


Op Ma, 18 Jan om 8:17 AM , Arie De Moedt schreef:
Goede morgen het betreft Bevestiging Vliegen en Parkeren - R8245010667 / MOB-194607778
Geen schaufeur gezien
Heeft mij ook niet gebeld
Wel heb ik wel 20 keer ge beld maar niemand bereikbaar
NA,veel bellen werd ik daN toch gebeld
Maar konden mijn niet meer helpen
Nu ergens anddrs geparkeerd
Graag resitutie
Aub
Groet A.de moedt
5355:1319989
Vervolg

Het is een zorgplicht dat de parkeerbeheer natuurlijk ook even kan bellen of er misschien iets verkeerd is gegaan. Ik ben diegenen die betaald uiteindelijk en klant.

Dit is voor incaseerder lekker snel verdienen zo
Dus dan zal ik andere stappen moeten ondernemen teneerste zal ik deze een negatieve beoordeling geven en het bekend maken de social media kanalen
Ik wordt er niet armer van en ,ij niet rijker
Maar gerechtigheid zal er toch moeten zijn.

M.vr gr. A.de Moedt

Op vr 22 jan. 2021 11:51 schreef Vliegen en Parkeren :
Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven
Beste Arie,
?
Hartelijk bedankt voor uw geduld. Wij hebben reactie van de parking ontvangen:
?
'Beste,

deze klant zou vandaag om 06.45 op Schiphol aanwezig zijn, hij zou ons
een half uur voor aankomst bellen.

deze tijd hebben wij nodig om op Schiphol te komen, staat ook op de
bevestiging.

om 07.15 belde deze klant op en zei dat hij op Schiphol was aangekomen,
onze medewerkers hebben aangegeven dat hij een half uur van te voren had
moeten bellen. Dat wij nu niemand op Schiphol hadden staan en dat het
een half uur zou duren voordat er iemand kon komen om de auto aan te
nemen.

hij wilde niet wachten en zei dat hij ergens anders ging parkeren. wij
hebben doorgegeven dat hij zijn geld dan niet terug kon krijgen.

het is erg belangrijk dat de klanten een half uur voor de afgesproken
tijd bellen, de tijd die opgegeven is is een indicatie er kan onderweg
een file zijn of andere dingen waardoor hij eerder of later op Schiphol
arriveert.

wij kunnen niet de hele dag personeel daar neerzetten en hopen dat de
klant op tijd komt. wij attenderen met nadruk dat de klant een half uur
van te voren moet bellen.

hopende u voldoende geinformeerd te hebben. '
?
Helaas kunnen wij zonder akkoord van de parking geen restitutie doorzetten. Onze excuses voor het ongemak, maar wij kunnen niets voor u betekenen.


Met vriendelijke groet,

Charlotte - Klantenservice

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Arie,
Bedankt voor uw review. Wij hebben navraag gedaan bij parking voor u en zij hebben het volgende geantwoord:
'Beste,
deze klant zou vandaag om 06.45 op Schiphol aanwezig zijn,...
Beste Arie,
Bedankt voor uw review. Wij hebben navraag gedaan bij parking voor u en zij hebben het volgende geantwoord:
'Beste,
deze klant zou vandaag om 06.45 op Schiphol aanwezig zijn, hij zou ons
een half uur voor aankomst bellen.
deze tijd hebben wij nodig om op Schiphol te komen, staat ook op de
bevestiging.
om 07.15 belde deze klant op en zei dat hij op Schiphol was aangekomen,
onze medewerkers hebben aangegeven dat hij een half uur van te voren had
moeten bellen. Dat wij nu niemand op Schiphol hadden staan en dat het
een half uur zou duren voordat er iemand kon komen om de auto aan te
nemen.
hij wilde niet wachten en zei dat hij ergens anders ging parkeren. wij
hebben doorgegeven dat hij zijn geld dan niet terug kon krijgen.
het is erg belangrijk dat de klanten een half uur voor de afgesproken
tijd bellen, de tijd die opgegeven is is een indicatie er kan onderweg
een file zijn of andere dingen waardoor hij eerder of later op Schiphol
arriveert.
wij kunnen niet de hele dag personeel daar neerzetten en hopen dat de
klant op tijd komt. wij attenderen met nadruk dat de klant een half uur
van te voren moet bellen.
hopende u voldoende geinformeerd te hebben. '
De parking geeft dus helaas geen akkoord voor een restitutie en helaas kunnen wij zonder akkoord van de parking onmogelijk een restitutie doorzetten. Onze excuses voor het ongemak, maar wij kunnen niets voor u betekenen. Ik kan u enkel adviseren om dit neer te leggen bij een eventuele reis- of annuleringsverzekering.
Met vriendelijke groet,
Charlotte - Klantenservice


El Manabri

8/10

Zeer tevreden