Slecht

Beste,
Bedankt voor uw review.
Beste,
Bedankt voor uw review.
We hebben inmiddels contact met u gehad over het probleem U gaf aan dat u de verkeerde datum had geboekt en hier de verkeerde datum had opgegeven. Hier kwam u helaas te laat achter waardoor dit niet meer aangepast kon worden.
Zoals afgesproken nemen we uw klacht mee om onze service te verbeteren.
Mocht u hier verder nog vragen of opmerkingen over hebben dan horen wij dit graag!
Vliegen en Parkeren

Abas

Beste ik heb net geboekt voor 9/07/2024 om 10u45 moeten we vetrekken wij gaan om 7u30 daar zijn bij u parking de telefoonnummer en email adres die ik gekrijgen heb klopt niet kan u mij aub whatapp... Beste ik heb net geboekt voor 9/07/2024 om 10u45 moeten we vetrekken wij gaan om 7u30 daar zijn bij u parking de telefoonnummer en email adres die ik gekrijgen heb klopt niet kan u mij aub whatapp nummer sturen ? Anders kan ik jullie niet bereiken? 0488790706

Harrie

Zeer eenvoudig

Rosalie

Slechte communicatie en service bij annulering

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Rosalie,
Allereerst bedankt voor uw review.
Beste Rosalie,
Allereerst bedankt voor uw review.
We annuleringen alleen kunnen verwerken als deze voldoen aan de voorwaarden. Deze heeft u ook geaccepteerd, anders had u geen boeking kunnen maken. Deze geven aan dat u 24 uur voor de boeking van start gaat uw boeking kunt annuleren en hiervoor uw geld terugkrijgt.
Helaas heeft u niet voldaan aan de voorwaarden en kunnen wij u uw geld niet terugstorten.
Onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice Vliegen en Parkeren

Mariëlle

Supergoed. Ging makkelijk en snel

Boeckx

Zeer vlot en duidelijk platform met overzichtelijke prijzen.

Via deze site voor een aantrekkelijke prijs een valet parking Schiphol kunnen vinden

R.D.

Simpeler reserveren kan niet!

A.J.Waarts

Reserveren via de site was heel duidelijk en makkelijk in te vullen , ik ben zelf helemaal geen computer freak . maar zelfs ik had er geen moeite mee.