Petra

Net bedrijf. Vriendelijke mensen. Bij landen stonden ze gelijk klaar, top service!

Marielle

Nog geen bevestiging mail gehad. Ik hoop dat hij nog volgt.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Marielle,
Beste Marielle,
Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en u de bevestiging toegestuurd. Wij zijn bezig met een grote update van ons systeem en daardoor zijn er wat technische fouten ingeslopen die niet te voorkomen zijn.
Wij zijn tijdens kantooruren gewoon geopend en staan u graag te woord als u vragen heeft. Ook als u dus geen bevestiging heeft ontvangen, kunt u ons gewoon contacteren.
Charlotte - Klantenservice

Gemakkelijk te reserveren.

G

Prima. Zo geregeld

Jan Mennes

Via website zeer vlot vastgelegd, we gaan er vanuit dat het in de praktijk ook zo vlot gaat

Pol Productions

Aanvankelijk niet zo best: ik kreeg geen bevestiging van mijn reservering dus ook geen voucher per mail. Zat ook niet in de spam. Zonder succes via de login nogmaals geprobeerd. Klantenservice was... Aanvankelijk niet zo best: ik kreeg geen bevestiging van mijn reservering dus ook geen voucher per mail. Zat ook niet in de spam. Zonder succes via de login nogmaals geprobeerd. Klantenservice was gealarmeerd door slechte review en heeft toen adequaat gehandeld.
Inmiddels bevestiging en voucher per mail ontvangen.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Yvonne,
Beste Yvonne,
Charlotte - Klantenservice
Vliegen en Parkeren

André Jansen

Perfect

Pos

Zeer behulpzaam en snel antwoord per mail.