Donna Pisters

Bij omboeking VliegenenParkeren contact ROOSH en mail van Mobian.Global is niet duidelijk wie verantwoordelijk.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Goedemorgen,
Wij werken inderdaad samen met meerdere partijen, onder andere met Mobian. Vliegen en Parkeren is onderdeel van ROOSH, zoals te zien is op https://roosh.group/brands/.
Hopende...
Goedemorgen,
Hopende dat alles duidelijk is. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met info@vliegenenparkeren.nl, wij helpen u graag om alles zo duidelijk mogelijk te maken.
Vliegen en Parkeren

G. Boeve

Ik heb toch even moeten bellen, omdat er verschillende namen langskwamen. Naam zijn niet allemaal hetzelfde. Naam van mail, ontvanger van de betaling.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Hopende...
Goedemorgen,
Hopende dat alles duidelijk is. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met info@vliegenenparkeren.nl.
Vliegen en Parkeren

Verhoeven

Geef alleen aan dat de transfers met de regionale vervoersbedrijf is en dat is iets wat ik eerst nog moet ervaren of dat wel werkt

Folgert

Parkeren al vele jaren bij parken en fly.
Zeer te vreden

Tierin

Niet makkelijk. Mijn reservering werd de eerste maal geweigerd door de bank ( reden ???? ) en ik werd daar niet van op de hoogte gesteld. Pas na enkele dagen en contact opnemen via mail ben ik daar... Niet makkelijk. Mijn reservering werd de eerste maal geweigerd door de bank ( reden ???? ) en ik werd daar niet van op de hoogte gesteld. Pas na enkele dagen en contact opnemen via mail ben ik daar achter gekomen. Terug een reservering gemaakt en dan zonder problemen.

FVerko

Heel eenvoudig met veel en duidelijke keus in parkeer mogelijkheid.
En scherpe prijs.

BPR

Reserveren gaat makkelijk. Maar het krijgen van een factuur is onmogelijk. Vreemd. Voor zakelijke reizigers dan ook niet aan te raden.

Lisanne dW

Heel makkelijk en snel online reserveren. Gezellige en vriendelijke jongens! Ze vervangen zelfs nog je lampje voor je hahaha!

Brussee

Prima te boeken, snel en overzichtelijk!