Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?
8.5/10

Vlakbij terminal, doen wat ze zeggen.

Niet gedaan

Niets

Door jullie naam heb ik het verward met een ander

Niet, te duur, niet service gericht. Informatie op bevestiging komt niet overeen met situatie terplekke. Wijzigen is een probleem. Geen idee waarom gebruik zou moeten maken van deze website.

Jullie kunnen mij benaderen (bellen) en dan leg ik wel uit....dit kost allemaal veel te veel tijd en levert mij niets op

Shuttlebus

De website zelf is prima, het bedrijf waar jullie mee samen werken helaas niet.

Zeker echt ideaal , en zo simpel !

Is goed en overzichtelijk !

Nee hoor zou zeggen blijf zo door gaan šŸ‘

Ik zou er weer van gebruik gaan maken als de telefoon gesprekken in het Nederlands zijn.

Alles overzichtelijk en duidelijk

Wij vonden dat de telefoon verbinding slecht was, de persoon waar we mij spraken was slecht verstaanbaar en we hadden het fijn gevonden als dit in het Nederlands zou zijn.

Stijn

Misschien wel, het parkeren op zich is wel redelijk goed verlopen maar ik was in eerste instantie zeer teleurgesteld omdat ik na men eerste reservering geen bevestigingsmail had gekregen.
Heb...

De site is zeer duidelijk en gemakkelijk om te reserveren

De realiteit klopt wel niet helemaal met de uitleg over de parkings, bijvoorbeeld werd er helemaal geen inspectie van de wagen gedaan bij de aflevering terwijl dit wel stond vermeld.
Een ander puntje is dat men ook niet echt een document krijgt van het achterlaten van de wagen, dit ligt natuurlijk wel niet aan jullie site maar aan het parkeerbedrijf zelf

Nog niet zeker, of mss dan niet via skyparking

goedkoper dan met openbaar vervoer (trein) om een midweek te parkeren.

shuttle van parking naar luchthaven ging mooi op tijd maar de chauffeur belde de ganse tijd door (ook persoonlijke telefoons) en vooral: niet handsfree! Dit is absoluut niet veilig. Shuttle bij terugreis: ook deze chauffeur belde de ganse tijd maar wel handsfree. Maar het duurde heel lang voor we terug aan de parking waren: wij hebben de Chauffeur gebeld toen we onze bagage hadden om 20.57, uiteindelijk naar parking vertrokken om 21u48, dat is pas 50 min later! We moesten wachten op andere mensen die zouden komen maar die blijkbaar op zich lieten wachten en de chauffeur moest nog iets regelen om geld te wisselen om iemand mee te nemen (die hij wel nog niet kende) en die hem 10 euro betaalde.

Geen idee. moet eerst de rest ervaren.

Overzichtelijk.

Bij de reservering moet een aankomsttijd worden ingevuld. Hierbij ga je er van uit dat dit de tijd is dat je aankomt op de parkeerplaats. Op de uitdraai staat voor deze zelfde tijd vertrektijd, dit impliceert de vertrektijd van het vliegtuig. In ons geval zit daar 2,5 uur verschil in. Ik ga er vanuit dat de genoemde tijd de aankomsttijd op de parkeerplaats is.

Frans

Ja

makkelijk bereikbaar en dicht bij vertrekhal

nvt