Jonas

Zeer slechte eerste ervaring

Demo Clean

Wij waren om 7...
Wij waren om 7 uur aanwezig
Dus wel een 15 minuten later maar dat kwam doordat er een ongeluk had plaatsgevonden bij hoevelaken amersfoort.
Wij hebben niemand kunnen vinden en ook gevragd aan de beveiligers die daar rond lopen
En die zeiden dat zij niet meer op de bestaande plek stonden dus waar moet je dan naartoe ze hebben mij ook niet gebeld terwijl mijn mobiele nummer bekend was bij hen.
Daarn zelf vele malen gebeld maar de nummers waren helaas niet bereikbaar.
Later gebeld door hun zie foto schoot.

Op ma 18 jan. 2021 07:42 schreef Vliegen en Parkeren :
Beste Arie,

Allereerst wil ik u onze oprechte excuses aanbieden voor de ontstane situatie. Wat vervelend om te horen!

Ik ga uw situatie voorleggen en met de betreffende partijen bespreken. Wij vinden het net zo vervelend als u wat er is gebeurd. Dit is zeker niet conform de afspraken die wij met onze aanbieders hebben. We zijn daarom ontzettend blij dat u dit verhaal met ons wilt delen. Op die manier kunnen wij de kwaliteit van het aanbod op onze website waarborgen en gevallen als deze bij toekomstige klanten voorkomen.

Zou u me alstublieft zo veel mogelijk bewijslasten willen toesturen? Denk aan foto's/screenshots van de nummerregistratie op uw telefoon. Kunt u altublieft ook verder toelichten wat er precies gebeurd is?

Wij gaan contact opnemen met de parking. Deze correspondentie verloopt schriftelijk, zodat alle partijen alle informatie zwart-op-wit hebben. Houd er dus rekening mee dat het wellicht even kan duren tot we tot een passende oplossing zijn komen.

Nogmaals onze excuses dat uw parkeerervaring zo verlopen is. We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn.

Op Ma, 18 Jan om 8:17 AM , Arie De Moedt schreef:
Goede morgen het betreft Bevestiging Vliegen en Parkeren - R8245010667 / MOB-194607778
Geen schaufeur gezien
Aub
Groet A.de moedt
5355:1319989
Goede morgen
Dit is niet waar deze contact persoon
Was niet bereikbaar niet op mobiel en niet op vaste nummer
Hij belden na vele poginginen van mijn kant pas erg laat terug,en zei dat er vanwege de corona geen schauffeurs meer waren en dat hij niets meer kon regelen
Aangezien mijn vrouw minder valide is moeten wij optijd aanwezig zijn voor de in check en aangezien hij niemand kon regelen was ikgenoodzaakt om mijn auto nog vlug op P3 te zetten kosten € 8.50
Per dag.
Dus moet er wel een compesatie zijn.
M.vr groet arie de Moedt

Op vr 22 jan. 2021 11:51 schreef Vliegen en Parkeren :
Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven
Hartelijk bedankt voor uw geduld. Wij hebben reactie van de parking ontvangen:
'Beste,

deze klant zou vandaag om 06.45 op Schiphol aanwezig zijn, hij zou ons
een half uur voor aankomst bellen.

deze tijd hebben wij nodig om op Schiphol te komen, staat ook op de
bevestiging.

om 07.15 belde deze klant op en zei dat hij op Schiphol was aangekomen,
onze medewerkers hebben aangegeven dat hij een half uur van te voren had
moeten bellen. Dat wij nu niemand op Schiphol hadden staan en dat het
een half uur zou duren voordat er iemand kon komen om de auto aan te
nemen.

hij wilde niet wachten en zei dat hij ergens anders ging parkeren. wij
hebben doorgegeven dat hij zijn geld dan niet terug kon krijgen.

het is erg belangrijk dat de klanten een half uur voor de afgesproken
tijd bellen, de tijd die opgegeven is is een indicatie er kan onderweg
een file zijn of andere dingen waardoor hij eerder of later op Schiphol
arriveert.

wij kunnen niet de hele dag personeel daar neerzetten en hopen dat de
klant op tijd komt. wij attenderen met nadruk dat de klant een half uur
van te voren moet bellen.

hopende u voldoende geinformeerd te hebben. '
?
Helaas kunnen wij zonder akkoord van de parking geen restitutie doorzetten. Onze excuses voor het ongemak, maar wij kunnen niets voor u betekenen.

Op Di, 19 Jan om 5:03 AM , Arie De Moedt schreef:
Wij waren om 7 uur aanwezig
Daarn zelf vele malen gebeld maar de nummers waren helaas niet bereikbaar.
Later gebeld door hun zie foto schoot.

Op ma 18 jan. 2021 07:42 schreef Vliegen en Parkeren :

Aub
Groet A.de moedt
5355:1319989
Vervolg

Het is een zorgplicht dat de parkeerbeheer natuurlijk ook even kan bellen of er misschien iets verkeerd is gegaan. Ik ben diegenen die betaald uiteindelijk en klant.

Dit is voor incaseerder lekker snel verdienen zo
Dus dan zal ik andere stappen moeten ondernemen teneerste zal ik deze een negatieve beoordeling geven en het bekend maken de social media kanalen
Ik wordt er niet armer van en ,ij niet rijker
Maar gerechtigheid zal er toch moeten zijn.

M.vr gr. A.de Moedt

Op vr 22 jan. 2021 11:51 schreef Vliegen en Parkeren :
Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven
Hartelijk bedankt voor uw geduld. Wij hebben reactie van de parking ontvangen:
'Beste,

deze klant zou vandaag om 06.45 op Schiphol aanwezig zijn, hij zou ons
een half uur voor aankomst bellen.

deze tijd hebben wij nodig om op Schiphol te komen, staat ook op de
bevestiging.

om 07.15 belde deze klant op en zei dat hij op Schiphol was aangekomen,
onze medewerkers hebben aangegeven dat hij een half uur van te voren had
moeten bellen. Dat wij nu niemand op Schiphol hadden staan en dat het
een half uur zou duren voordat er iemand kon komen om de auto aan te
nemen.

hij wilde niet wachten en zei dat hij ergens anders ging parkeren. wij
hebben doorgegeven dat hij zijn geld dan niet terug kon krijgen.

het is erg belangrijk dat de klanten een half uur voor de afgesproken
tijd bellen, de tijd die opgegeven is is een indicatie er kan onderweg
een file zijn of andere dingen waardoor hij eerder of later op Schiphol
arriveert.

wij kunnen niet de hele dag personeel daar neerzetten en hopen dat de
klant op tijd komt. wij attenderen met nadruk dat de klant een half uur
van te voren moet bellen.

hopende u voldoende geinformeerd te hebben. '

El Manabri

Zeer tevreden

Hersh Fakher

Het boeken ging makkelijk maar de shuttle kwam niet mij ophalen en ze namen de telefoon niet op. Ik moest om 5 in de ochtend 2,5 km lopen naar Dusseldorf airport

Beste meneer Fakher,

Bedankt dat u een review achter heeft gelaten. Wij proberen u te bereiken via e-mail, maar hebben helaas geen antwoord van u mogen ontvangen.
Kunt u verder...
Beste meneer Fakher,

Kunt u verder toelichten wat er is gebeurd? Wij horen graag uw verhaal, zodat we iets kunnen doen met uw feedback en u verder kunnen helpen!

John Poel

Goed maar de mail heb ik nog niet gekregen

dimitri d

Zeer onduidelijk waar parkeercode te vinden was

Beste Dimitri,
Bedankt dat u een review achter heeft gelaten. Wij hebben u reeds proberen te bereiken via de mail, maar helaas hebben wij geen antwoord van u mogen ontvangen.
Kunt u verder...
Beste Dimitri,
Kunt u verder toelichten wat u met uw review bedoelt? Welke parkeercode bedoelt u en waarom was deze lastig te vinden? Is het parkeren voor de rest wel goed verlopen?
Wij horen graag uw verhaal, zodat we iets kunnen doen met uw feedback en u wellicht verder kunnen helpen!

Jan Heylen

Heb gereserveerd voor “ eco “ parking te Charleroi.
Mijn aankomstdatum moest ik veranderen en heb een mail verstuurd naar vliegenenparkeren.
Geen antwoord.
De dag nadien heb ik een...
Heb gereserveerd voor “ eco “ parking te Charleroi.
Geen antwoord.
De dag nadien heb ik een herinneringsmail verstuurd en kreeg als antwoord: bel zelf naar de parking.
Een teruggave van de financiële vergoeding was niet mogelijk.
Bij aankomst aan de parking moest ik vaststellen dat deze gesloten was.
Een parking kan je het niet noemen, meer een verouderde betonplaat met enkele wagens.
Zeker geen aanrader.
Heb uiteindelijk telefonisch contact opgenomen met het kantoor. Onvriendelijk, geen gehoor naar de klant.
Één keer...... nooit meer.

Beste meneer Heylen,
Beste meneer Heylen,
Bedankt voor het achterlaten van een review. Ons systeem is zo ingericht dat uw reservering 24 uur voor aanvang niet meer gewijzigd kan worden, zodat de parking geen last-minute wijzigingen kan missen. Omdat u toch iets wilde wijzigen, verzochten wij u vriendelijk om dit direct bij de parking te doen. Op deze manier is de parking namelijk meteen op de hoogte van de wijziging.
Verder geeft u aan dat de parking gesloten was. U kwam echter 15 minuten voor uw reservering aan op de parking. De parking was niet gesloten en de chauffeur heeft u verteld dat hij bezig was met het wegbrengen van andere klanten. Hij vroeg u om 15 minuten te wachten, zodat hij u verder kon helpen op het tijdstip dat u gereserveerd had.
U heeft er voor gekozen om geen gebruik te maken van de parking omdat u niet wilde wachten op de chauffeur, terwijl u te vroeg aanwezig was. Dit is helaas uw eigen keuze en verantwoordelijkheid. Wij hebben contact opgenomen met de parking, maar zij gingen niet akkoord met een restitutie. Zonder akkoord van de parking, kunnen wij helaas niets voor u doen.
Charlotte - Klantenservice Vliegenenparkeren

Karel BAUDEWYN

Ok, vlot. Vroeger parkeerden wij daar ook, maar waren er geen anulatiekosten of verzekering. Dit is wel een commercieel nadeel. Voor twee dagen meer in dezelfde periode 2019 betaalden wij maar 58 €... Ok, vlot. Vroeger parkeerden wij daar ook, maar waren er geen anulatiekosten of verzekering. Dit is wel een commercieel nadeel. Voor twee dagen meer in dezelfde periode 2019 betaalden wij maar 58 € nu 82.

IOANNIS GIANNITSIS

Positief