Wat vond u van de uitstraling van de website?
8.1/10
Wat vond u van het reserveringsproces?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?
8.5/10

Fred Koonings

Weet t niet. Praktijk = resultaat van de boeking .met nog blijken !!!

Niet opgevallen

Dus ?????

Ja

Snel en overzichtelijk

Carine Verhofstadt

Niet meer omdat we enorm vaak hebben moeten bellen voordat ze opnamen. de communicatie was enorm slecht. Na het bellen duurde het ook een half uur vooraleer ze kwamen opdagen terwijl ze zeiden dat...

dat het goedkoop parkeren is

de parking is in enorm slechte staat. veel putten in de grond. de ophaalmensen zijn niet vriendelijk.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Carine,

Wij betreuren het dat u de service van de parkeeraanbieder als onvoldoende ervaren heeft. Wij willen natuurlijk iedereen goed van dienst zijn en een optimale service leveren. Wij zullen deze klacht gaan evalueren en terugkoppelen naar de aanbieder. Wij stellen het zeer op prijs dat u uw verhaal met ons heeft gedeeld! Op deze manier kunnen wij de kwaliteit op onze website waarborgen en u in de toekomst naar tevredenheid van dienst zijn.

Met vriendelijke groeten,
Team : Vliegen & Parkeren

Edwin

Nee - parkeerplaats was slecht te vinden en telefonisch contact kon alleen in het Frans !

Zorg dat de parkeerplaats ruim vantevoren met wegwijzers staat aangegeven - en dat de medewerkers minimaal Engels spreken

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Edwin,

Wij betreuren het dat u onze service als onvoldoende ervaren heeft. Wij willen natuurlijk iedereen goed van dienst zijn en een optimale service leveren.
Wij willen u er wel op wijzen dat Charleroi uiteraard een Franstalig gebied betreft, waar doorgaans weinig Engels wordt gesproken. Op de bewegwijzering en de taal die er gesproken wordt door de medewerkers van de parkeeraanbieder hebben wij zelf als boekingssite geen invloed op.
Wel gaan we kijken bij welke parkeeraanbieders klanten rekening dienen te houden met de gesproken taal op de diverse parkeergelegenheden, zodat wij dit tijdens het boeken vermelden.
Wij stellen uw reactie zeer op prijs en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Op deze manier kunnen wij de kwaliteit op onze website waarborgen en u wellicht in de toekomst beter helpen.

Met vriendelijke groeten,
Team : Vliegen & Parkeren

Als het parkeren goed verloopt, zal ik weer via Vliegen en parkeren boeken.

Gewoon in het Nederlands als je wil reserveren voor buitenlandse luchthavens.

Judith

Ik ga zeker weer gebruik maken van vliegenenparkeren.nl

Auto afgeven en ophalen direct bij vliegveld Eindhoven

Op de site staat dat je, bij terugkomst, naar je auto wordt gebracht. Dit hoeft echter niet, de auto stond al klaar.

Stephan

Omdat de website simpel, compleet en overzichtelijk is.

Directe bevestiging na de boeking
Gebruiksvriendelijke website
Overzichtelijk
In minder dan 1 minuut is de boeking rond

Momenteel geen.

Deze vraag kan/wil ik beantwoorden nadat ik mijn auto heb opgehaald op de parkeerplaats waar ik hem heb achtergelaten en dus objectief een antwoord kan geven hoe eea is verlopen.

nathalie

Wel

price & good service

I was told I need to call 30 minutes in advance for the driver to come but on return I was told I called too early..