Wat vond u van het reserveringsproces?
8.3/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?
Wat vond u van de uitstraling van de website?

Norbert

Wij zullen niet meer via vliegen en parkeren reserveren daar wij hetzelfde probleem ivm Düsseldorf gehad hebben. Wij hebben wel ons geld van jullie terug gekregen maar zijn onze vakantie met een...

Gemakkelijke boeking

Zeker zijn dat alle reserveringen ook doorgegeven worden want volgens de parking waren er al enige weken deze problemen

Hallo Norbert,

Fijn dat het geld inmiddels is aangekomen! We vinden het inderdaad vervelend dat enkele boekingen in Dusseldorf niet goed aankwamen.

Gelukkig hebben we m.b.h.v. uw hulp en ervaring de nodige consequencies kunnen treffen, om dit bij andere klanten te voorkomen! Nogmaals veel dank daarvoor.

Vooralsnog, we hopen dat u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Wellicht met een andere parking...

Familie Vink

De boeking via de website is heel gemakkelijk. En wat wij heel belangrijk vinden, als er problemen zijn, dat er dan een correcte afhandeling via de klantenservice plaats vindt. En wij kunnen uit...

Jan Willem

Wij zullen geen gebruik meer maken van de diensten van vliegenenparkeren.nl. We hadden gereserveerd en betaald (Dussledorf) maar eenmaal aangekomen, bleek er geen reservering door zijn gekomen, en...

De website is prima in orde! Duidelijk en overzichtelijk.

Waarom houden jullie je niet gewoon aan jullie afspraken? En zorg dat reserveringen doorkomen naar de parkeerplaatsen.

Goedemorgen Jan Willem,

Zoals vanochtend telefonisch besproken, is het geld onderweg. Helaas kunnen we geen banktransacties versnellen. We hopen en verwachten dat het eind van deze week of begin volgende week uiterlijk op uw rekening staat. Wij vinden het net zo vervelend als u dat dit zo lang moet duren.

Uw boeking stond goed in ons systeem en ook juist bij de parking in het systeem. Waar het dus fout is gegaan op moment van uw aankomst, is reeds onduidelijk. We zijn dat aan het uitzoeken. Vooralsnog, staat de parking op inactief op ons platform. Omdat we dit willen voorkomen bij andere klanten en de kwaliteit van onze service willen waarborgen.

Meer dan bovenstaande maatregelen kunnen we helaas niet nemen. We hopen u - met de terugstorting van een bedrag dat twee keer uw oorspronkelijke boekingsbedrag bedraagt - een passende oplossing te hebben geboden. Nogmaals onze excuses van uw parkeerervaring, we hopen u in de toekomst toch weer van dienst te mogen zijn.

Zeker en vast

Vlot en snel en vergelijkt direct de prijzen

Ja

Het is een overzichtelijke website en het reserveren was snel geregeld

Vlotte site

Perfect

Lucien Jans

De plaats waar de reizigers worden gedropt en afgehaald ligt ver verwijderd van de ingang van de luchthaven.
Bij regenweer geen goed vooruitzicht.

Ruime parking en prima service.

Droppen en afhalen vlak bij de ingang van de luchthaven.

Luc

Goedkoop en overzichtelijk

Niet te duur en dichtbij vliegveld, weinig wachttijd aldaar door shuttles.

Nog dichter bij vliegveld, op loopafstand... Maakt het waarschijnlijk te duur?!

Peter De Brabander

Waarschijnlijk NOOIT meer. De chauffeur die ons moest komen ophalen is er nooit geweest. Ook niet na herhaaldelijk aandringen aan de telefoon. We zijn dan maar zelf naar de luchthaven gereden

De website is ok. De service was verschrikkelijk. Ht begon al met het telefoonnummer in de mail dat niet klopte. Uiteindelijk blaak dan dat er een briefje aan de poort hing mat een nieuw nummer. On ge loo flijk. Stress in het kwadraat!!!

Misschien moeten ze de mensen gewoon al ophalen . Dat lijkt mij een basispunt!!!!!!

Hallo meneer De Brabander,

Zoals we in ons eerdere contact al hebben aangegeven, vinden wij het heel vervelend dat de parking niet bereikbaar was. Er is intussen contact met hen geweest en in die samenspraak hebben we besloten u het hogere bedrag van het parkeeralternatief - wat twee keer uw reserveringskosten bedroeg - terug te storten. We hopen u daarmee een passende oplossing te bieden.

Bovendien zorgen we ervoor, dat het zich in de toekomst niet meer voordoet bij andere reizigers, de telefoonnummers zijn inmiddels gewijzigd en weer correct dankzij uw hulp! Nogmaals, onze excuses dat u het parkeren zo ervaren heeft. We zijn blij dat het nu is opgelost. Dank u wel voor het delen van uw verhaal met ons.

Mmm

Makkelijk en duidelijk