H

Jullie telefoon nummers zijn niet in gebruik, slechte bereikbaarheid. Erg jammer!

Anton Cleton

Reserveren was super makkelijk. Prima locaties ( Eindhoven ). Na annulering vanwege Corona is het betaalde bedrag, minus kosten, binnen drie dagen terugbetaald. Helemaal top.

michel

Had geen bevestigingsmail ontvangen maar na het sturen van een mail was het binnen no time opgelost prima service

Mexico TC BV

Ik voel me belazerd. Ik Google vallet parking krijg een keuze menu van Vliegen en parkeren hierover om uit te kiezen. Na reservering blijkt het geen valet te zijn en weigert V&P mijn reservering te... Ik voel me belazerd. Ik Google vallet parking krijg een keuze menu van Vliegen en parkeren hierover om uit te kiezen. Na reservering blijkt het geen valet te zijn en weigert V&P mijn reservering te cancelen. Waardeloos bedrijf dat opzettelijk z'n klanten verkeerd informeert

Reactie Vliegen en Parkeren:

Goedemiddag,
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service.
Goedemiddag,
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service.
Zoals we via de mail al hebben besproken is er tijdens uw proces duidelijk zichtbaar geweest dat er geen valet services beschikbaar waren en u enkel kon kiezen uit shuttleservices. Dit is meermaals aangegeven op de website, het reserveringsformulier en het reserveringsoverzicht.
Conform onze annuleringsvoorwaarden was u tevens te laat om de reservering te annuleren. Deze voorwaarden zijn in samenspraak met onze partners en parkings opgesteld en staan ook duidelijk vermeld op onze website. Daarnaast had ProPark uw reservering al te graag aangenomen, hierbij moest u enkel genoegen nemen met een shuttleservice in plaats van een valetservice.
Uiteindelijk heeft u zelf meerdere malen over onze meldingen, informatie en service-uitleg heen gekeken. Wij zijn het dan ook niet eens met uw beschuldigingen en zullen geen verdere actie ondernemen omtrent uw klacht.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Klantenservice Vliegen & Parkeren

Ellen Breyne

Correcte & vlotte klantenservice

Imca

Slecht geregeld

Reactie Vliegen en Parkeren:

Goedemiddag,
Bedankt voor het achterlaten van een review. Vervelend om te horen dat u een slechte parkeerervaring heeft gehad. Allereerst wil ik u onze oprechte excuses aanbieden voor de ontstane situatie.

Wij hebben al meerdere malen contact proberen op te nemen met u, maar hebben helaas nog geen reactie van u mogen ontvangen.
Kunt u verder toelichten wat er precies gebeurd is? Wellicht kan ik iets voor u betekenen, u verder helpen en/of u tegemoet komen. Ik hoor ontzettend graag uw verhaal!
Charlotte

Angelo Lorenzo Herrera

Geweldig

Sahar

Zeer tevreden. Ik heb omwille van corona maatregelen mijn reservatie enkele keren moeten wijzigen. Telkens heeft de klantendienst mij zeer goed geholpen.
Hartelijk bedankt voor jullie zeer...
Hartelijk bedankt voor jullie zeer vriendelijk en correcte communicatie en service.

fam van kuijk

Zeer goed

Mike

Fijn portaal, flexibele service, echt top !!