Rob

Supersnel. Ik mis alleen "mijn.....".

E. Boerakker

De verstrekte info is misleidend. Gekozen voor VIPparken, vooral vanwege het vervoer met een shuttle naar het vliegveld. Zodra de betaling binnen is, blijkt er geen shuttle te bestaan maar moet je... De verstrekte info is misleidend. Gekozen voor VIPparken, vooral vanwege het vervoer met een shuttle naar het vliegveld. Zodra de betaling binnen is, blijkt er geen shuttle te bestaan maar moet je op het vliegveld je auto op een tel. doorgegeven locatie aan iemand afgeven en ben je auto en sleutel kwijt!

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Eddy,
Beste Eddy,
Bedankt voor uw review. Gelukkig bleek er geen sprake van misleidende info, maar enkel een technisch foutje door het updaten van ons systeem. We hebben inmiddels contact gehad en het probleem opgelost, zodat u gewoon kunt parkeren zoals u ook gereserveerd had met shuttleservice.
We wensen u nog een fijne dag toe!
Vliegen en Parkeren - Klantenservice

Hans Kuipers

Prima. Duidelijke invul vakken

Martin

Snelle en accurate afhandeling van een probleem. Door omstandigheden, buiten onze schuld om, moesten wij een taxirit naar onze auto nemen nadat we op de luchthaven waren gearriveerd. Door de... Snelle en accurate afhandeling van een probleem. Door omstandigheden, buiten onze schuld om, moesten wij een taxirit naar onze auto nemen nadat we op de luchthaven waren gearriveerd. Door de klantenservice van VliegenenParkeren.NL is de zaak, na melden, meteen opgepakt en binnen 24 uur naar tevredenheid afgehandeld. Klantgericht en efficiënt. Gewoon TOP.

Verstraelen

Snelle service. Correcte prijzen.

Verhoeve

Parkeerplaats reserveren gaat zeer eenvoudig.

J.A Verschoor

Heel goed,helaas moest ik anuleren maar dat was ook zo geregeld

Marc Schalley

Duidelijk

John Utens

Zeer tevreden, pasr klikjes en klaar.