G.Homan

Slechte ervaring ik ben voor 3 maanden weg geweest heb van te voren geinformeerd naar eventuele extra kosten! tijdens een telefoongesprek eind oktober bleek het bedrg naar 6,50 te gaan per extra... Slechte ervaring ik ben voor 3 maanden weg geweest heb van te voren geinformeerd naar eventuele extra kosten! tijdens een telefoongesprek eind oktober bleek het bedrg naar 6,50 te gaan per extra dag!
Dit werd verhoogd naar 10,- per dag wees gewaarschuwd!!!!!
Als hij je een oor aan kan naaien dan doet hij het gegarandeerd!!!!
Het is een waardeloze ..........
Plus het fijt dat ik meer dan 2 maanden in brazilie in het ziekenhuis heb gelegen en er totaal niet meer heb bij gestaan maakte het er niet makelijker op!
Tevens toen ik thuis kwam en de auto door de wasstraat reed bleek er iets op mijn auto te ziytten qat ik er tot op heden nog niet af heb gekregen!
Tevens mocht ik de accu ook vervangen extra kosten 150,- en bedankt het was ook nog valet parking maar ik moest mee naar de parkeer garage en voor dat de bus ging rijden moest er eerst betaald worden!
Ik heb de mail die ze onderling verstuurd hebben door gestuurd naar mij zelf ook dat gaat nergens over hoe de eigenaar over zijn klanten praat ongelofelijk.
Ik hoop voor hem dat ik hem nooit persoonlijk tegen ga komen want dan heeft hij echt een probleem!
Aan de telefoon had hij het erover dat het parkeren duurder geworden was ja dat klopte van 300 naar 500 is bij mij geen 960,-!!!!
Maar je hebt een reis van meer dan 30 uur achter de rug en je wil graag zsm naar huis dus uiteindelijk betaal je de rekening want die flapdrol was al naar huis of had nachtdienst zoals hij aan de telefoon tegen mij zei!
Kortom kies een goede parking uit liever iets meer betalen en bij evenyuele verlenging een gewone verhoging en niet 3x zoveel als de oorspronkelijke prijs!!!

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Geert,
Beste Geert,
We hebben hier al meermaals contact over gehad met u. Toen u, nadat u al geparkeerd had, aangaf dat u langer wilde gaan parkeren lieten we u weten dat u contact op moest nemen met de parking. Dit heeft u gedaan en zij hebben u netjes laten weten hoe dat werkt en wat de kosten hiervan zijn per dag. Toen werd aan u aangegeven dat dit € 10,00 per dag zou worden, omdat dit de reguliere parkeerkosten per dag zijn bij deze parking. Dit zijn absoluut geen gekke prijzen of absurd hoge prijzen. U gaat hiermee akkoord als u uw auto daar laat staan. Ik begrijp dat u in het ziekenhuis lag, maar de parking moet helaas toch kosten aan u doorrekenen voor het parkeren.
Zoals eerder gezegd kunt u de hulp van rechtsbijstand of een advocaat inschakelen, maar de parking staat volledig in zijn recht en heeft u netjes op tijd geïnformeerd over de kosten voor het parkeren. Zij hebben in deze dus niets fout gedaan.
Vliegen en Parkeren - Klantenservice

Sjansen

Wat n bende en chaotische zooi , 15 keer moeten bellen op luchthaven en na n uur nog niet opgehaald .
Toen uiteindelijk taxi naar parking moeten nemen , ook daar weer wachten alle sleutels kwijt .
Dus nooit meer expres parking wat n drama aan t eind van je vakantie .

Cas

De reservering en afhandeling was goed maar wees niet verbaasd als je schone auto na een week ondergescheten wordt afgeleverd

akram

Mag ik de telfoon nu as iemand veeten

Lucy

Ontzettend slecht. Afspraken v Aeropark worden niet nagekomen, onvriendelijk personeel, weigering v spreken in Engels of NL en onzekerheid omdat autosleutel moest worden ingeleverd.

Soraya de Jong

Nadat ik dacht dat er wat mis was gegaan met mijn reservering is er na een email te hebben gestuurd direct contact met mij opgenomen. Snel en direct goed opgelost!

T. Schigt

Prima, via kentekencheck in en uit rijden, alleen jammer dat er lieden zijn die hun auto niet binnen de lijntjes kunnen/willen parkeren, de parkeervakken zijn niet erg ruim. Kans op schade bij... Prima, via kentekencheck in en uit rijden, alleen jammer dat er lieden zijn die hun auto niet binnen de lijntjes kunnen/willen parkeren, de parkeervakken zijn niet erg ruim. Kans op schade bij terugkomst is aannemelijk, alleen de dader is dan al vertrokken.

Stefan De Poorter

FANTASTISCH!

Jaco

Nooit meer vliegen en parkeren.
Nooit meer vliegen en parkeren.
Wanneer je annuleert ivm corona is het lastig om je geld terug te krijgen. Er wordt gevraagd 18 maanden te wachten om eventueel een nieuwe parkeerplaats te boeken. Als je na 18 maanden geen nieuwe reservering hebt gemaakt zou je automatisch je geld terug krijgen minus 15%
Vanzelf gebeurd het natuurlijk niet, dus maar eens om mijn geld gevraagd. Antwoord: we hebben uw bankgegevens gewist . Hoe hadden ze dan automatisch willen terug betalen (???)
Opnieuw bankgegevens doorgegeven maar na 2 maanden nog steeds geen geld terug.
Steeds gebruiken ze andere excuses.
Nu mijn rechtsbijstandsverzekering maar ingeschakeld.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Jaco,
Beste Jaco,
Jammer om te horen dat u niet meer gebruik gaat maken van onze diensten. We begrijpen dat het onwerkelijk lang duurt. Helaas zijn we, zoals eerder via de e-mail besproken, afhankelijk van onze boekingspartner Mobian met het terugstorten van de coronavouchers. Waarom dit zo ontzettend lang moet duren begrijpen wij ook niet.
Wat betreft het wissen uw bankgegevens: dit heeft met de privacywetgeving te maken. Hier hebben wij geen invloed op, omdat dit wettelijk zo bepaald is zodat we niet zomaar en altijd uw betaalgegevens in kunnen zien. Dat automatisch terugbetalen bleek inderdaad niet mogelijk, dit was een inschattingsfout toentertijd.
Ik hoop dat u ons wilt geloven dat we er echt mee bezig zijn en bovenop zitten, maar toch nog even moeten afwachten tot Mobian deze enorme drukte met het terugstorten van duizenden coronavouchers heeft ingehaald.
Vliegen & Parkeren - Klantenservice