Koos Haag

Goed vindbaar,goede snelle service

Thomas Lantmeeters

Heel goed

Koenraad Frans

Eind juni 2021 een reservering via Vliegen & Parkeren bij ParkenFlughafenDUS.de (Düsseldorf) geregeld. Mijn advies is dat Vliegen & Parkeren stopt om voor dat bedrijf ooit nog te bemiddelen. Ondanks... Eind juni 2021 een reservering via Vliegen & Parkeren bij ParkenFlughafenDUS.de (Düsseldorf) geregeld. Mijn advies is dat Vliegen & Parkeren stopt om voor dat bedrijf ooit nog te bemiddelen. Ondanks een zogenaamde 24-uurs beveiligde en met camera’s bewaakte parkeerplaats, heb ik mijn auto bekrast teruggekregen. Schade direct ter plekke gemeld en proces verbaal laten opmaken door de politie. Echter, ParkenFlughafenDUS.de belt gewoon niet terug en reageren niet op mails. Mocht jouw auto bij ParkenFlughafenDUS.de dus net als bij mij beschadigd raken, dan zul je naar de in dit geval Duitse rechter moeten om je schade te verhalen. Ik heb dat gezien de tijd en moeite maar laten zitten en dat is vermoedelijk precies waar ze op speculeren. Wel leek het me zinvol om er een selchte review over te schrijven zodat anderen weten hoe ParkenFlughafenDUS.de met klanten omgaat. Voor mij was het een héle dure 10 dagen om daar te parkeren :(

Oege Verhagen

Simpel en duidelijk. Het is snel geregeld met duidelijke afspraken

Theo van Os

Goed geregeld. Vriendelijke chauffeur

Sabrina

Top, snel geregeld. Goed duidelijk overzicht en de beste prijzen

Jan Grinwis

Vergelijkbaar met voorheen,dus goed

Bas

Snel, overzichtelijk en goede prijs met shuttle service

S Prins

Super goed geregeld!