Henri Stoeten

Duidelijk en overzichtelijke site, snelle afhandeling, goede prijs

W

Snel geboekt en bevestiging

Hasan

Nacht ervoor geannuleerd zeker niet doen! Als je veilig je auto wil wegzetten. Heb in de nacht nog een parkeerplaats moeten regelen.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Hasan,
Helaas hebben we te horen gekregen van onze parkeer partner dat de parkeerplaats overboekt is. Hierdoor moeten we helaas uw reservering annuleren.
Onze oprechte en welgemeende...
Beste Hasan,
Onze oprechte en welgemeende excuses hiervoor. Wij hebben het vervelende nieuws last-minute doorgekregen en u zo snel mogelijk geïnformeerd. Dit zijn situaties waar wij uiteraard niet achter staan en proberen we dan ook zoveel mogelijk te voorkomen.
Het betaalde bedrag is volledig aan u teruggestort en staat binnen enkele werkdagen weer op uw rekening.
Nogmaals onze excuses voor het vervelende nieuws. We kunnen het ons goed voorstellen dat dit enorm vervelend is en veel stress met zich meebrengt, helaas zijn wij afhankelijk van onze parkeer partner om de parkeerservice te volbrengen.
Vliegen & Parkeren - Klantenservice

Saskia Lander

Prima, snel en makkelijk, hopelijk ook op de datum goed en netjes.

Karima

Slecht

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Karima,
Beste Karima,
Helaas heeft u de betaling niet voltooid, waardoor de reservering niet bevestigd is in ons systeem. Ik raad u aan om een reservering te maken en de betaling correct uit te voeren, zodat uw reservering ook aan u wordt bevestigd.
Vliegen & Parkeren - Klantenservice

Ligthart

Zeer vlot ,om te boeken voor een plaats.Piet.

Aslan

Onlangs heb ik een reservering gedaan voor parkeren en heb in het begin slecht ervaren, maar gleukkig is het daarna goed opgelost. Hopelijk kan ik voordat ik vertrek mijn aankomsttijd alsnog... Onlangs heb ik een reservering gedaan voor parkeren en heb in het begin slecht ervaren, maar gleukkig is het daarna goed opgelost. Hopelijk kan ik voordat ik vertrek mijn aankomsttijd alsnog veranderen zonder problemen via vliegenenparkeren.nl zo verder ben ik tot nu toe tevreden.

S. Veltman

De reservering ging makkelijk. Weet nog niet hoe de rest zal verlopen

Mohan

Snel en eenvoudig!