Wat vond u van het reserveringsproces?
8.3/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?
Wat vond u van de uitstraling van de website?

Wester

Wel reserveringsnummer ontvangen, geld op de creditkaart gereserveerd ,maar geen bevestigingsmail ontvangen. Nu een paar uur voor vertrek buiten de kantooruren behoorlijk in de problemen

Vergelijken, maar rechtstreeks boeken voorkomt fouten!

Werkt niet, geen bevestigingsmail en geen reservering. Wel een reserveringsnummer ontvangen, geld op de creditkaart gereserveerd maar niets geregeld.

Heinz

Zeker Niet!
Wij hebben een indoor valet parking "Rotterdam airport" gereserveerd en meteen betaald bij vliegenenparkeren.nl. We moesten 20 minuten voor aankomst nog even bellen.
Toen we...

Niet

Geld retoureren!

Julia Levkova

NEE!

Oplichters

Teus Pince van der Aa

Makkelijk te regelen, verder geen om kijken naar.

Duidelijk verhaal, code's werken perfect

Misschien net als vele andere parkeerplaatsen ook rond Schiphol in hele dagen gaan werken. Ik bedoel van 00.00 uur tot 00.00 uur is 1 dag parkeren, werkt zeker zo makkelijk.

Makkelijk

Duidelijk - handig

Dichtbij en goedkoop!

24/7 uur te bereiken, binnenkomst en uitrijden.

Investeer in meer verlichting en camera toezicht met name bij het uitrijden. Denk aan een camera bijvoorbeeld bij de Mc Donald, daar wordt de bestuurder vanaf ooghoogte openomen. Dus bij kwade bedoeling is er veel te bekijken.

Stephan

Zeer vlotte boeking.

Eenvoudig-overzichtelijk-gebruiksgemak.

Momenteel Geen.

Omdat het in 1 keer laat zien welke parkeermogelijkheden er zijn en wat de kosten zijn

Vergelijken

Ik heb tweemaal gereserveerd, maar van mijn tweede reservering geen bevestigingsmail gehad. Nu moet ik allerlei zakenin werking stellen om te zien of het wel is gelukt... Dat moet makkelijker kunnen

Ik zal in de toekomst zeker weer gebruik maken van 'Vliegen en Parkeren' gebruik maken.
Het is dicht bij de vlieghaven en het is niet duur.

Wel was ik erg verrast dat ik vooraf al...

De stijl mag van mij iets rustiger, maar het was wel goed te doen.

Ja

Vlakbij en pincode

Beter route wijzer ivm verbouwingen