Wat vond u van het reserveringsproces?
8.3/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?
8.5/10
Wat vond u van de uitstraling van de website?

Ja zeer gebruiksvriendelijk

gebruiksvriendelijk en in het Nederlands

Ja gemakkelijk te regelen

Vlug geregeld

We hadden op zaterdag de vlucht gemist konden niemand bereiken om een dag bij te bieken

M. Zerbichr

Ja

Ophalen en wegbrengen

Locatie kan beter waar men afspreekt

Van Hoorebeke

Prijs-kwaliteit. Zeer goede service.

Duidelijke afspraken die stipt nagekomen worden.

Nihil

Makelijk en rust gevend

Gemak

Zou mooi zijn om dichterbij de luchthaven te worden gebracht

Ik zou de site vliegen en parkeren willen adviseren om scherp te zijn op de bedrijven die ze toelaten om een on-line reservering te maken. Onze ervaring met Budget Valet is er 1 van grote dramatiek....

Reservering verloopt soepel. Dit is overigens geen reden voor succes in het vervolgteaject. Wees dus scherp op de aanbieder met wie je zaken doet.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Robert, dank voor je feedback. Wij nemen dit zeer serieus. Graag ontvang ik je klacht per mail zodat wij dit op kunnen nemen met Budget Valet. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Saskia Vliegen&Parkeren

Ja

Makkelijk en snel een parkeerplaats reserveren

Als de interface ietjes gebruiksvriendelijker kan worden gemaakt is het helemaal perfect

Leo

Reserveren

De kwaliteit van de deelnemende parkings. Times Parking had teweinig busjes. “Wegens ziekte” en de chauffeur gaf aan dat het de directie niet interesseerde dat parkeerders hun vlucht niet haalden.
Daarnaast was de route naar de drop-off plek niet bekend bij de bewaking/ surveillance bij de uitgang. De weg naar “de drop-off zone” (we werden 4 keer verkeerd gestuurd, naar liften die niet naar beneden gingen).

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Leo, hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen dit meenemen in onze evaluatie, wij hebben de service van onze parkings hoog staan. Mvg Saskia Vliegen&Parkeren

M. Bos

De web site geeft geen reeele info over de parkeer plaats
Wij hadden beparkeerd bij Sky Parking, vlgs de website bewaakte parking, is niet waar, is totaal geen toezicht, ons parkeer terrein...

web site verloopt soepel, maar geeft dus geen goede info

info die gegeven wordt moet kloppen!

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Marielle, vervelend om te horen dat de parkeerplaats niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Ik zal deze feedback terugkoppelen aan Skyparking. Mijn excuses voor de onprettige parkeer ervaring. Mvg Saskia Vliegen&Parkeren

Ja, ik ben zeer tevreden. Alles was overzichtelijk in beeld gebracht en ik kon zelf beslissen met wie ik wat wilde.

Duidelijk en overzichtelijk

Doorgaan op de ingeslagen weg