Familie van den Berg

Duidelijk omschreven en erg makkelijk in gebruik.

Szymon

Opzettelijk klanten misleidt door niet-bestaande parkeerplaatsen weer te geven . Kortom, jullie zijn oplichters en je hebt 85 euro van mij gestolen

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Szymon,
Beste Szymon,
We hebben u geprobeerd te helpen, maar u beantwoord onze vragen niet en weigert uw medewerking te bieden. Na meermaals heen en weer gemaild te hebben en u ons enkel beschuldigd van alles en nog wat hebben we u medegedeeld dat we u niet verder kunnen helpen.
De parkeerplaats bestaat gewoon en wordt dagelijks meerdere keren verkocht én gebruikt. Hier krijgen wij nooit klachten over. We vinden het jammer dat u hierover blijft liegen, in plaats van gewoon de situatie aan ons toelicht en antwoord geeft op onze vragen.
Vliegen & Parkeren

Gebruiksvriendelijke ervaring!

J.Verwijmeren

Was erg duidelijk heb de tijden gewijzigd en ook erg snel gegaan

Snel , transparant

Maria

Heel snel en gemakkelijk!!!

Lis van Mad

Goed geregeld, altijd eng om je sleutels af te geven van je auto en de spookverhalen. Alles ging als gepland zowel hen als terug (Düsseldorf) mogelijk kunnen ze meer doen met WhatsApp. gezien de... Goed geregeld, altijd eng om je sleutels af te geven van je auto en de spookverhalen. Alles ging als gepland zowel hen als terug (Düsseldorf) mogelijk kunnen ze meer doen met WhatsApp. gezien de taal Engels niet altijd wordt beheerst. Met een foto van onze auto ging het heel soepel en was de communicatie goed

Eddy Gathmann

Makkelijk te reserveren en normale prijzen. Dus ervaring is goed.

H. Petersen

Heel makkelijk