Eligio Plaate

Eerste keer. Best twijfelend i.v.m sleutels inleveren. Is aan te nemen dat er niet gereden wordt met mijn auto. Was eens in het nieuws dat een parkeerbedrijf dit deed. Ik zal gezien het eerste keer... Eerste keer. Best twijfelend i.v.m sleutels inleveren. Is aan te nemen dat er niet gereden wordt met mijn auto. Was eens in het nieuws dat een parkeerbedrijf dit deed. Ik zal gezien het eerste keer is fotos nemen van km stand.

Roel den Herder

Johan Van Beylen

Vlotte afhandeling

Ilias

Heel positief. Duidelijk en werkt goed. Nu voor de 2e keer

Erwin Schippers

Wij hebben nu voor de 4de keer gebruikt gemaakt van vliegen en parkeren op vliegveld Rotterdam en kan niet anders zeggen dat het wederom zoals alle andere keren helemaal TOP was!!
Supersnelle...
Supersnelle service, érg vriendelijk personeel en betrouwbaar!! Ik raad iedereen aan hier gebruik van te maken!!

Mvg, Erwin.

Fred Huisman

Ludo

Het reserveren ging prima, door de Corona perikelen, was ik genoodzaakt mijn reservering te annuleren. Van V&P ontving ik direct een bevestiging dat de reserveringskosten zouden worden... Het reserveren ging prima, door de Corona perikelen, was ik genoodzaakt mijn reservering te annuleren. Van V&P ontving ik direct een bevestiging dat de reserveringskosten zouden worden geretourneerd. Keurig en netjes opgelost.

Jozef Frank Schleepen

Edwin Willems

Info ná het betalen verschilt van de info vóór de betaling