Wat vond u van het reserveringsproces?
8.3/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?
Wat vond u van de uitstraling van de website?

1907 Reviews

W. Klaver

6 dagen voor de vlucht wordt per email de reservering geannuleerd wegens overboeking. Er wordt geen alternatief aangeboden. Als ik zou annuleren zou ik mijn geld kwijt zijn! De vergelijkbare...

Een dag na annuleren was het geld terug gestort.

Graag een alternatief dat vergelijkbaar of better is. Nu wordt de klant eenvoudig weggestuurd.

Goedemorgen meneer Klaver,

Wat een vreemde, maar ook onbekende situatie. Normaal gesproken bieden wij altijd een alternatief aan en regelen we ook de omboekingen. Indien dat in uw geval niet het verhaal was, vergoeden we uiteraard alles en worden er zeker geen annuleringskosten o.i.d. in rekening gebracht.

We vragen ons daarom af welke situatie zich heeft voort gedaan. Mochten er geen parkings beschikbaar zijn in uw reistermijn, dan kunnen wij hier helaas ook geen invloeden op uitoefenen. Maar dit zoek ik natuurlijk graag voor u uit!

Wilt u daarom uw reserveringsnummer én dit verhaal op de mail zetten naar info@vliegenenparkeren.nl ? Wellicht kunnen we een andere parking boeken of mogelijk een compensatie bieden.

We horen graag van u.

Charlotte
Klantenservice

Nooit weer!
Mijn boeking werd zonder overleg omgeboekt naar andere parkeerplaats. Op terugweg zijn we om 14.30 geland (vluchtnummer was doorgegeven) en werden om 16.45 pas opgehaald! Klacht...

Het lijkt betrouwbaar.

Reageren als klanten aangeven dat ze uren hebben moeten wachten om opgehaald te worden en een klacht indienen. Niet alleen geld incasseren

Beste Louise,

Wat vervelend om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten! Dit is absoluut niet conform de afspraken die wij hebben met Move On parking. Echter, ik zocht zojuist uw e-mail aan het om het volledige verhaal te lezen maar ik kan helaas niets terugvinden?

Ik vind het vervelend dat u het gevoel krijgt dat wij niet reageren op klachten, want wij staan onze klanten altijd zo goed mogelijk bij! Ik wil u daarom vragen om uw volledige verhaal met het ID-nummer nogmaals te sturen naar info@vliegenenparkeren.nl

Wellicht heeft u een ander adres geprobeerd, is hij nooit aangekomen of heeft u deze direct aan de parking verzonden? Laten we het nogmaals proberen en dan gaan we het netjes oplossen!

We horen graag van u.

Charlotte
Klantenservice
Vliegen en Parkeren

Zeker weten ontzettend goede service

Zijn over alles dik tevereden

Ga zo door

Ja

Makkelijk, overzichtelijk

Veel sneller zijn bij het afhalen van de auto

Goedemiddag,

Vervelend om te horen dat u lang heeft moeten wachten! Dit is zeker niet de bedoeling, u dient volgens de afspraak zo snel mogelijk geholpen te worden en het is dus zeker niet de bedoeling dat u lang moet wachten voordat u weer op weg bent.

Wilt u mij het volledige verhaal en uw reserveringsnummer toesturen naar: info@vliegenenparkeren.nl?

Wie weet kunnen we nog wat voor u betekenen en ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet vaker gaat gebeuren!

Heel graag horen we van u.

Charlotte - klantenservice
www.vliegenenparkeren.nl

JBJ Elferink

Jazeker

Correctheid waarmee alles gaat zowel telefonisch als op de luchthaven.
Medewerkers zijn zeer beleefd en vriendelijk; ze doen wat ze zeggen

Prijs

prijs

prijs

Wij zijn correct geholpen, dus de volgende keer zullen wij weer via vliegen en parkeren onze auto bij u onderbrengen

Geen idee

geen idee

Delforce Chris

Hangt af van de service die we zullen krijgen. Hierop kan momenteel geen oordeel worden gegeven.

Redelijk gebruiksvriendelijk.

Nog duidelijker aangeven welke locatie men kan kiezen. De enquête versturen NA gebruik van de faciliteiten. Momenteel kan ik bv. niet antwoorden op de vraag of ik deze website zou aanbevelen en of ik de volgende keer weer via deze site zou reserveren.

Antonius

website moet duidelijker, wat je wel en niet krijgt!

Vind het uitvoeringsbedrijf erg slecht

Goedemiddag Jeroen,

We begrijpen hieruit dat er verkeerde verwachtingen zijn gewekt? Welke informatie stond wel/niet op de website en wat heeft u gemist tijdens het parkeren?

Wie weet kunnen we nog wat voor u betekenen en tevens de website verder optimaliseren middels uw feedback!

Heel graag horen we van u.

Charlotte - klantenservice
www.vliegenenparkeren.nl