Vleugels

Alexander Klapwijk

Francine is een fijn, warm mens die haar vak verstaat. Haar benadering is holistisch en zorgvuldig. Ze heeft bovendien de beschikking over wat extra 'antennes' die t mogelijk maken met meer diepgang... Francine is een fijn, warm mens die haar vak verstaat. Haar benadering is holistisch en zorgvuldig. Ze heeft bovendien de beschikking over wat extra 'antennes' die t mogelijk maken met meer diepgang ook voorbij de symptomen te kijken. Ze heeft de afgelopen jaren veel voor mij betekend en ik kan haar van harte aanbevelen!

Bahar Durgun

Sinds begin januari ben ik begonnen bij Vleugels met de hyperbare zuurstof therapie, in zo'n korte tijd heb ik gemerkt dat ik meer energie heb, de ontstekingspijnen minderen, dit is ook bevestigd na... Sinds begin januari ben ik begonnen bij Vleugels met de hyperbare zuurstof therapie, in zo'n korte tijd heb ik gemerkt dat ik meer energie heb, de ontstekingspijnen minderen, dit is ook bevestigd na 1 maand Hyperbare zuurstof therapie te nemen bij mijn arts (reguliere zorg) in de bloeduitslagen, mijn witte- en rode bloedplaatjes waren gestegen en de ontsteking waardes waren gedaald, ik ben er nog niet maar ga zeker door met deze behandeling, ook de hulp en duidelijke uitleg en de zorg die ze bieden bij Vleugels geeft mij een zeer aangenaam gevoel dat er individueel gekeken wordt naar welke wijze kan helpen om een betere kwaliteit van leven te kunnen bereiken, topmensen met een gouden hart!!!

Bahar Durgun

Had ik Vleugels maar eerder gevonden

Maria

Ik heb bij Vleugels mijn eerste ademsessie gedaan. Ik wist niet wat ik moest verwachten. Al mijn vragen werden helder uitgelegd en kon ik mij overgeven aan de ervaring. Ik ben blij deze ervaring te... Ik heb bij Vleugels mijn eerste ademsessie gedaan. Ik wist niet wat ik moest verwachten. Al mijn vragen werden helder uitgelegd en kon ik mij overgeven aan de ervaring. Ik ben blij deze ervaring te hebben gedaan en kan het iedereen aanraden. Transformatief is het zeker. Mooi!

Reactie Vleugels:

Bedankt Maria! Was fijn je te mogen ontvangen.

Rob

Bijzondere ervaring. Spannend en ook confronterend op een bijzondere wijze. Ik vond de begeleiding van Monti persoonlijk, steunend en warm. En ook zijn kennis en kundigheid en handelen geven het... Bijzondere ervaring. Spannend en ook confronterend op een bijzondere wijze. Ik vond de begeleiding van Monti persoonlijk, steunend en warm. En ook zijn kennis en kundigheid en handelen geven het vertrouwen om zoiets kwetsbaars en onzekers aan te gaan. Met mooi en inzichtgevend resultaat.

Reactie Vleugels:

Bedankt Rob, heel erg gewaardeerd. Was een mooie sessie!

Paulie Masters

Great facilities with friendly and very professional staff. Brilliant

Reactie Vleugels:

Hi Paulie. Thanks a lot! Let me know if we can be of any help in the future!

Javier Mazairac

Elke dag weer een fijne ervaring waarbij herstel centraal staat!

Elke dag weer een fijne ervaring waarbij herstel centraal staat!

Ik kwam voor het eerst bij Vleugels doordat ik op internet had gelezen dat Cryotherapie zou kunnen helpen bij spierherstel. Sinds ik in 2022 Covid heb gehad, zijn spierpijn en spierherstel een constant probleem voor mij. Ook ervaar ik een chronisch gebrek aan energie en heb ik moeite met prikkelverwerking.

Toen ik voor het eerst binnenkwam viel mij direct op de deze organisatie ook zuurstoftherapie aanbood. Ik vond dit erg interessant omdat ik dit ook overwoog. Ik had bij HGC in Rijswijk onderzocht wat de mogelijkheden waren. De prijzen die daar gehanteerd worden en het gebrek aan enige dekking vanuit de zorgverzekering, maakte dat een traject bij die organisatie voor mij niet realistisch was.

Het contact met Mondi en Francine is vanaf dag 1 warm, waarbij mij geen herstel is gegarandeerd. Omdat mijn herstel centraal staat voor hun, bieden zij mij Photo bio modulatie, licht- en infraroodtherapie en het gebruik van de sauna complementair aan.

Na een proefsessie van zowel Cryo- als Hyperbare zuurstoftherapie, heb ik voor beide therapieën een pakket gekocht. Bij beide trajecten ben ik nu over de helft. De hyperbare zuurstoftherapie is 5 keer per week, Cryotherapie 1 keer per week.

Mijn kwaliteit van leven is significant verbeterd. De ondergrens van mijn energielevel is enorm omhooggegaan. In het weekend ben ik nog wel moe. Het is weer leefbaar. Ik werk weer 100%. Mijn prikkelverwerking is weer op niveau van voordat ik Covid kreeg. Ik kan gewoon uit eten gaan en naar feestjes. Mijn spierherstel is verbeterd (nog niet naar het niveau van voor Covid) en ik ben in het dagelijks leven pijnvrij. De infrarood therapie bleek hierin essentieel. Naast mijn trajecten bij de Vleugels heb ik 2 keer per week fysiotherapie en volg ik een aangepast dieet. Eerder heb ik een cardiotraject gevolgd wat zeker in de laatste fase te zwaar bleek. Na ruim anderhalf jaar revalideren en in onzekerheid heb ik weer uitzicht op een geheel herstel. Dit was enkele maanden terug ondenkbaar. Ik ben de Vleugels hiervoor voor altijd dankbaar

Reactie Vleugels:

Hallo Javier, onwijs bedankt voor deze mooie review. Heel tof de vooruitgang die we al hebben geboekt en altijd leuk je hier te kunnen ontvangen. Op naar volledig herstel!

Javier Mazairac

Elke dag weer een fijne ervaring waarbij herstel centraal staat.

Froukje

Op aanraden van mijn dochter heb ik contact gezocht met Francine om mij te laten ontstoren van alle chemische stoffen die mij ooit zijn toegediend of die mij zijn voorgeschreven. Alles wat niet... Op aanraden van mijn dochter heb ik contact gezocht met Francine om mij te laten ontstoren van alle chemische stoffen die mij ooit zijn toegediend of die mij zijn voorgeschreven. Alles wat niet natuurlijk is, wil ik uit mijn lichaam hebben. Ik ben al een heel eind. Ook komen er dingen naar voren waar ik zelf niet aan dacht, zoals cafeïne. Ik drink nu decafé en mijn lijf voelt een stuk rustiger. Ook maakt Francine mij bewust van hoe ik in het leven sta, wat goed voor mij is en wat niet. Francine is een warme en betrokken vrouw, zij luistert goed en kijkt goed. Alles is bespreekbaar. Heel prettig en waardevol.

Hallo Froukje,
Wat fijn. Onwijs bedankt voor deze mooie review!

Mariska Neven

Onze 13-jarige zoon heeft al jaren last van tics, zowel vocale als motorische tics. Ook heeft hij last van een heel druk hoofd en dwanggedachtes.
Sinds een aantal maanden gaat hij naar Vleugels...
Sinds een aantal maanden gaat hij naar Vleugels voor de hyperbare zuurstof therapie. Wij zagen na een tijdje een duidelijke afname in het aantal tics! Het begint andere mensen in onze omgeving ook op te vallen 😊

Mondi heeft hem met veel geduld en persoonlijke aandacht gewend laten raken aan de therapie. Hij gaat nu wekelijks zelfstandig en vol zelfvertrouwen met plezier naar Vleugels.

Wij gaan zeker door met deze therapie! We willen de verbeteringen heel graag vast houden en zijn benieuwd of er in de komende tijd verder herstel optreedt 😊