Algemene indruk site

Heel goede service. Een demo tegel is kosteloos geleverd. Netjes gebeld voor een lever afspraak. Helemaal blij met de tegels!

nellie

Uitstekend

vragen worden altijd beantwoord keuze vrijheid van verzenden en track en trace informatie van transporteur franco verzending boven 750euro goede service van chauffeur bij aflevering

nee

M. Dam

Even gebeld of er genoeg tegels waren. Misschien een idee om de actuele voorraad op de site te zetten.
Daarna besteld , betaald en supersnel geleverd. Top geregeld

Actuele voorraad op de site misschien

Jose Smit

Uitstekend

Behulpzaam aan de telefoon, ik kreeg bericht zodra de tegels waren aangekomen en ik kon gewoon in de winkel betalen toen ik ze op kwam halen. Alles bij elkaar een prima ervaring.

nee, het was prima

Prima!

Makkelijk bestellen en scherp in de prijs

Snel en goed!

tegels zijn exact gelijk aan de foto's

Rutger

Mooie prijzen, geweldig mooie Portugese tegels gekocht, aardige en bekwame personeelsleden.

ruim assortiment van hoge kwaliteit

Prima!

Ook telefonisch prima contact.

Nee.

makkelijk contact, korte lijnen

website is niet zo helder, en bij doorklikken heel vaak error

Reactie Vlagsma Tegelwalhalla:

Bedankt voor uw beoordeling van onze website. We vinden het zeer vervelend dat u een aantal error meldingen op de site hebt gehad. We zullen hier zeer kritisch naar kijken om dit in de toekomst te voorkomen. Daarnaast blijven we werken aan een verbetering van de informatievoorziening

Prima, geen bijzonderheden.

foto's van ruimtes waar de tegels zijn gebruikt. Dat geeft een goed beeld van hoe het eruit komt te zien.

De website is erg rommelig, moet goed zoeken naar wat je wilt. De homepage is niet aantrekkelijk. Ik zou daar juist een slider met voorbeelden ter inspiratie laten zien. Ik had de tegels die ik heb besteld op een andere website gevonden, dus ik wist waar ik naar zocht en toch was het nog goed zoeken voordat ik ze had gevonden.