Algemene indruk site

Fantastisch

Vriendelijk, duidelijk

Suurmond

Rob

Mooie tegels voor een mooie prijs

Nou gewoon gedaan wat er gedaan moest worden

Theo

Simpel en goed

Heldere site, info en goede prijzen

Ga zo door!

Honig

Duidelijke communicatie

Snelders

Top!

De tegels werden veel eerder geleverd dan op de site stond: dus daar was ik blij mee

Zelfde als sterke punt: het zou kunnen dat je daardoor niet besteld, omdat t te lang duurt volgens de site…

John

Uitstekende service

Goede communicatie

Angela

Goed!

Reageren snel

Cathalijne Dodemont

Goed ervaring, website was duidelijk.

Het aanbod! Ze hadden precies de mozaïek tegels die ik zocht.
Daarnaast fijne communicatie over levering (zodat dit niet in onze vakantie zou zijn).

H. van der Molen

Redelijk

Snelle reactie per app

Zorgen dat tegels niet kapot kunnen gaan in opslag of vervoer, afleveringafapraak op dagdeel ipv hele dag beschikbaar houden, kleurechte foto's, of duidelijk vermelden dat ze niet kleurecht zijn, en... Zorgen dat tegels niet kapot kunnen gaan in opslag of vervoer, afleveringafapraak op dagdeel ipv hele dag beschikbaar houden, kleurechte foto's, of duidelijk vermelden dat ze niet kleurecht zijn, en adviseren dat mensen langskomen, eventueel bekijk plekken verdeeld over het land.

Reactie Vlagsma Tegelwalhalla:

We hebben vooraf duidelijk gecommuniceerd wanneer de tegels geleverd konden worden. Daarbij hebben we in overleg een dag uitgezocht die het beste paste. De transporteur heeft u via SMS en e-mail... We hebben vooraf duidelijk gecommuniceerd wanneer de tegels geleverd konden worden. Daarbij hebben we in overleg een dag uitgezocht die het beste paste. De transporteur heeft u via SMS en e-mail keurig op de hoogte gehouden van het tijdstip van leveren. Nu wordt geklaagd over de te snelle levering. Tijdens de levering is er geen enkele tegel kapot aangekomen. Van alle 5 dozen waren de tegels heel heeft u zelf nog aangegeven alleen de pallet was licht beschadigd. De kleur van de tegels komt exact overeen met de foto's op de site. Voor ons is dit dan ook een onbegrijpelijke reactie.