Algemene indruk site

Bert

Overzichtelijke website

Snelle reactie en vlotte levering

Alles was dik in orde

Kreb

Prima. Prettige bestelproces en afhandeling.

Helder, eerlijk, nette prijs voor mooie producten. Prima levering.

nvt

Schreurs

Bestellen ging makkelijk daarna geen bevestiging mail ontvangen.ik heb toen gebeld en ben goed geholpen.

Goede service

Fatma Qorlazja

Zeer goed

Mooi product, zoals verwacht

Dési van de Swaluw

Heel prima

De tegels werden snel bezorgd. De communicatie was uitstekend

Er stond dat er een levertijd van 2 weken was, maar die was er niet. Is handiger om aan te geven als ze gewoon op voorraad zijn.

J van Dijck

Zeer positief, direct en to the point

Afspraak is afspraak en mocht aangeven wanneer ik een levering wilde

Geen, top aan de telefoon en zeer correcte levering

Attie

Geen oordeel heb telefonisch contact gehad. Wel snel gekeken, was een duidelijke site.

Duidelijke informatie gekregen aan de telefoon.

Ik had zelf 9 pakken besteld. 8 pakketten waren ongeopend en in originele staat. Wilde deze retourneren, maar kreeg te horen dat ik 1 pakket gebruikt had en daardoor werd het niet geaccepteerd. Anno... Ik had zelf 9 pakken besteld. 8 pakketten waren ongeopend en in originele staat. Wilde deze retourneren, maar kreeg te horen dat ik 1 pakket gebruikt had en daardoor werd het niet geaccepteerd. Anno 2023 is dat geen “dienstverlening” en belachelijk. Een zware teleurstelling.

Reactie Vlagsma Tegelwalhalla:

Zoals we aangegeven hebben kunnen we deelbestellingen niet retour nemen. Dit staat ook duidelijk vermeld in ons retourbeleid. Omdat er in dit geval bij een bestaande vloer wordt aangelegd zal er... Zoals we aangegeven hebben kunnen we deelbestellingen niet retour nemen. Dit staat ook duidelijk vermeld in ons retourbeleid. Omdat er in dit geval bij een bestaande vloer wordt aangelegd zal er altijd kleurverschil ontstaan tussen de bestaande vloer en de geleverde partij. We hebben dit ook toegelicht. Je letterlijke woorden in de mail aan ons waren: "Ik wil u bedanken voor de geweldige service en de aandacht m.b.t. de door mij geplaatste bestelling". Teleurstellend dat je nu deze review schrijft.

alfred de grote

Top

correct

Robbie

Top

Prijs en correcte levering

Nx

Simon Bukman

Prima, helder website en goede foto’s

De uitgebreide foto’s en goed detailplaatjes

Het bestellen van samples kon ik op site niet vinden. Nu via de mail geregeld. Ook goed maar wellicht handiger als dat via de webshop kan.