Vizio

Ronald Mecking

Luistert goed naar mij vwb mijn klachten en stemt goed af wat haalbaar is en wat ik zelf moet doen daarvoor

Ron

Doe ik op gevoel. Denk dat er wat kan verbeteren in het moment van doorsturen van fysio naar Manueel therapeut

Ron

Angelina Florisse

De fysiotherapeut geeft constant uitleg over wat hij doet en over wat hij ziet Je wordt serieus genomen en netjes en goed behandeld
Je weet precies waar je aan toe bent
Ik vind het een...

Deskundige zorg! Hij luistert nauwkeurig naar de klacht en heeft er verstand van.

Thea

Met relatief weinig behandelingen snel een goed resultaat bij lage rugklachten. Ik vind dat er precies afgestemd wordt op wat nodig is en er zeer secuur en zorgvuldig behandeld wordt

Robert van Gemert

Ik ben geholpen door René G. Ook bij vorige en soortgelijke klachten was hij erg bekwaam en vakkundig. Hij had meteen begrip voor de klachten en wist waar het probleem lag en wat hij eraan moest...

Lidia

Luster oor, vriendleijke gesprekken, serieus, de klachten zijn bijna weg.. de oefeningen kunnen beter op papier zetten want ik vergeet ze vak...sorry.

Jean Verbeek

Ben nu 68 jaar oud, en heb nekklachten vanaf mijn 24 jaar
Dus ik kan wel zeggen dat ik een er paringsdeskundige ben.
De fysiotherapeut, gaat professioneel met mijn klachten om.
Ik...