Balcaen Sabine

Zeer snelle levering,ook vorige keer
Moeilijk via account bestelling doorgeven want adres kan niet ingevuld worden dus geen vitpointstoch zeer tevreden

NORDWIN VERCAMMEN

Vlotte levering na bestelling.
Vlotte levering na bestelling.
Bij de registratie was het niet mogelijk mijn adres in te geven in de " client account" registratie en het was ook niet mogelijk om via de client account mij aan te melden voor een bestelling.

D.Pinna

Geweldige producten snel geleverd!

Pluspunten van Vitstore

Mmm als ik niet thuis ben liever niet pakketje achter laten bij de buren pff
Dat waren steeds niet thuis dus kin mijn pakketje niet ophalen pas dagen later pff dat was wel jammer!

Mario

Snel en goed geleverd zonder extra kosten nu het in de brievenbus past.

Gerrit Verdoes

Snelle levering en erg plezierig dat het in de brievenbus past. Opmerking over het product pea obt. Kan de werking nog niet beoordelem, maar er zit een onaangename lucht en smaak aan de capsules.... Snelle levering en erg plezierig dat het in de brievenbus past. Opmerking over het product pea obt. Kan de werking nog niet beoordelem, maar er zit een onaangename lucht en smaak aan de capsules. Krijg daardoor wat weerstand om ze in te nemen.

mw.Koops-Koster

Zeer correcte afhandeling

Pluspunten van Vitstore

de vermelding van het vervoer correct

I M

Goede supplementen, alleen jammer dat niet alles in brievenbusformaat bezorgt kan worden.

MP

Bestellen ging prima, ontvangen ook lekker snel de volgende dag al

Pluspunten van Vitstore

een onhandige platte verpakking met een onhandige stuiting.
paste wel weer gemakkelijk in de brievenbus

Piet Vogels

Bestelling en levering prima. Ik heb alleen een proefverpakking besteld en heb nog geen resultaat ondervonden

Pluspunten van Vitstore

Nog geen sterke punten ontdekt

Ada Groenhoff

Snelle levering!