Andrea Hak

Super aardige en correcte klantenservice! Top!

Anonym

Leider warte ich seid fast zwei Wochen auf die Ware und man möchte eine Beurteilung. Nun, die fällt nicht gut aus. Werde wohl hier nicht mehr bestellen. Schade.

A. van der Sanden

Hallo Ik ben nu al langere tijd klant bij Vitstore. Ik kan hun dan ook bij edereen aanbevelen. Bestellingen worden altijd precies op de afgesproken tijd geleverd. En de producten die geleverd... Hallo Ik ben nu al langere tijd klant bij Vitstore. Ik kan hun dan ook bij edereen aanbevelen. Bestellingen worden altijd precies op de afgesproken tijd geleverd. En de producten die geleverd worden werken dan ook voor de volle 100% Ga zo door Vitstore. Groetjes A. van der Sanden

An

Hele vlotte bestelservice van Vitstore.

Pluspunten van Vitstore

Bestelling was de volgende dag al in huis.

Thomas P.

Gute Benutzeroberfläche des Online-Shop. Die Unternehmensphilosophie (Thema Nachhaltigkeit) ist mir wichtig. Angaben auf den Internetseiten und Siegel/Label erscheinen glaubwürdig.
Gute Benutzeroberfläche des Online-Shop.
Zweckmäßige Verpackung (kein Schnick-Schnack) schneller Versand.
Preis-Leistung ist sehr gut.

Margot Oberhuber

Sehr schneller Versand obwohl die Ware vom Ausland(glaube Holland) kommt

A.Weening

Goede werking van glucomotion gebruik het al 12 jaar en kan niet veel achteruitgang bemerken in mijn versleten knieen
als ik bestel is het de volgende dag in huis

Judith Cleveringa

Vanochtend heb ik een telefonisch gesproken met Colette Mohlmann. Het was een heel prettig gesprek en Colette nam ruim de tijd om mijn vragen te bespreken. Heel erg bedankt!

Pluspunten van Vitstore

De persoonlijke aanpak en advies op maat vind ik erg prettig.

Anton

Vlotte levering en dat ook nog met een goede prijs.

T. Schulz

Web Seite gut, Lieferung euer schnell und es hilft