Stephanie Hendrikx

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Anonym

Schnelle Lieferung, top Ware, gerne wieder :-)

nelly landaal

Vind het een heel goed bedrijf Snelle levering En het product voor de hond is geweldig

Pluspunten van Vitstore

Goed verpakt en snelle levering

Bianca Koekoek

Net contact gehad via de email, wat een fijne service, er werd gelijk weer gereageerd, zodat we in een gesprek kwamen in de email. Hiervoor heb ik ook al twee keer een hele goede ervaring gehad. Ik... Net contact gehad via de email, wat een fijne service, er werd gelijk weer gereageerd, zodat we in een gesprek kwamen in de email. Hiervoor heb ik ook al twee keer een hele goede ervaring gehad. Ik ben enorm tevreden, tot de volgende bestelling maar weer.

Pluspunten van Vitstore

Goed contact met de medewerkers, een dikke pluim voor jullie !!

Ine van Herpen

Correcte levering en prima producten

Susanne G.

Vitstore bietet eine wirklich gute Preis-Leistung. Ein sehr empfehlenswerter Onlineshop.

Anonym

Super schnell, top Preis-/Leistungsverhältnis, sogar noch Schokoherzen zum Valentinstag bekommen 😊👍.

Susanne Grotheer

Vitstore bietet ein sehr gutes Angebot mit umfangreicher Produktpalette, mit hoher Qualität - oft Bio- Qualität.
Es werden keine Versandkosten berechnet.
Der Versand erfolgt schnell mit...
Es werden keine Versandkosten berechnet.
Der Versand erfolgt schnell mit perfekter Information über den Status.
Ich bin sehr zufrieden und der Shop ist meist meine erste Wahl.

Andrea Hak

Zeer snelle en gratis levering. Bij grote hoeveelheid vit. C geen strips (maar in cassette) itt tot aankoop in drogisterij. Fijn; geen restafval! 💪🏻