HP

Fantastische service

Pluspunten van Vitstore

snelle levering en deskundig advies!!!

Aldert Jansma

Snelle levering en netjes verpakt.

Pluspunten van Vitstore

Je krijgt spaarpunten als je producten koopt en die worden bij je volgende aankoop direct verrekend in de vorm van geldvermindering tijdens het afrekenen. Ze hebben ook leuke acties waar je wat mee kan winnen.

Janny Van Panjuis

Nog geen ervaring.

Luz bertijn

Zeer goede ervaringen met dit hoogst klantvriendelijke bedrijf de eerste bestelling was bi j buren afgeleverd vlgens post nl , sowieso onnodig want t was n brievenbusverpakking niemand v mn... Zeer goede ervaringen met dit hoogst klantvriendelijke bedrijf de eerste bestelling was bi j buren afgeleverd vlgens post nl , sowieso onnodig want t was n brievenbusverpakking niemand v mn betrouwbare buren wist ergens van ik kreeg van vitstore onmiddelijk een nieuwe toegezonden

tweede keer post nl bracht een kapotte verpakking met onjuiste produkten (verwisseld?) slordig erin gepropt ik belde hierover en vitstore vergoedt wederom alles; krijg vandaag alsnog mn gevraagde juiste bestelling en mag d andere produkten houden echt een eerlijke top top zaak!!!

eerlijk netjes supercorrecte klachtafhandeling

jw marcus

Ene dag besteld en de volgende dag binnen
met een hele fijne verpakking, fijne zaak!!
dankjewel vitstore!!

lian

Bedrijf was erg behulpzaam en zou mij een product toezenden wat niet meer via website werd verkocht heb het echter nooit ontvangen.
Wel achteraf rekening ontvangen en beweren dat post NL het...
Wel achteraf rekening ontvangen en beweren dat post NL het heeft besteld.vraag me af welke brievenbus niet die van mij.

Reactie Vitstore.com:

Geachte mevrouw vd Bruggen, Bedankt voor uw review. Helaas is het allemaal niet zo verlopen zoals u normaal van ons gewend bent. De order is onlangs gecrediteerd en u ontvangt dus daarom ook geen... Geachte mevrouw vd Bruggen, Bedankt voor uw review. Helaas is het allemaal niet zo verlopen zoals u normaal van ons gewend bent. De order is onlangs gecrediteerd en u ontvangt dus daarom ook geen rekening. Excuses hiervoor en hopelijk hebben wij het zo goed mogelijk voor u kunnen oplossen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Amy Rietveld, Klantenservice Vitstore 0183 - 699 450 info@vitstore.com

david

Was een probleempje met een promotiecode, maar via de chat snel opgelost, super!

Wil

Snel en vriendelijk geholpen via de mail.

Pluspunten van Vitstore

Snelle levering, goed verpakt en het ziet er verzorgd uit.

Stephanie Hendrikx

Snelle en goede service