De Vries

Snelle vezending

Pluspunten

Goed product blij mee

Gerrie

Product PEA 100%puyr natuur ontvangen. Ik vind de verpakking (platte grote plastic doos) erg onhandig. De hele bovenkant moet er af om je pilletje te kunnen pakken. Sluiting is bovendien niet... Product PEA 100%puyr natuur ontvangen. Ik vind de verpakking (platte grote plastic doos) erg onhandig. De hele bovenkant moet er af om je pilletje te kunnen pakken. Sluiting is bovendien niet stabiel, dus je neemt het niet mee in je tas.
De werking van de capsules merk ik nog niet, maar daarvoor neem ik ze denk ik ook nog niet lang genoeg voor in.

Vitalize

Man en ik voelen ons beide hartstikke goed, kunnen weer alles zonder problemen doen... Heel tevreden en kunnen het aanbevelen!!

Pluspunten

Energie weer terug!

Privé

Goede producten, en een concurrerende prijs

Pluspunten

Kwaliteit
Prijs
Goede website

Cynthia Teruel

Snel aflevering en goede producten

Pluspunten

goede producten en snel levering

van Paridon

Snel geleverd

Pluspunten

goede levering

Toon Bartels

Ben dik tevreden, gebruik he product al een tijd.
Ben dik tevreden, gebruik he product al een tijd.
Alleen post nl functioneert niet, zou nu voor de vierde keer geleverd worden maar weer niet gekregen. liever door DHL laten leveren, evt tegen betaling.

Pluspunten

product is goed.

Geweldig

Pluspunten

Snel met leveren

Anja Hartog

Keurig kwam mijn pakketje door de brievenbus.

Pluspunten

Zie boven

Ivan Baas

Snelle verzending, prima service, en mijn ervaring met het bestelde product (Prostaat complex forte) is na een week gebruik zeer positief, ik slaap nu uren langer door.

Pluspunten

Tweede zending kwam gehavend aan, per ommegaande werd een nieuw product toegestuurd.