van de Meent

Ik heb al een oudere goldendoodle. Hij begon met 1 voorpoot mank te lopen. Toen ik dit product ging gebruiken liep hij niet meer mank en is hij weer zijn vrolijke zelf. Alleen doe ik nu wel een... Ik heb al een oudere goldendoodle. Hij begon met 1 voorpoot mank te lopen. Toen ik dit product ging gebruiken liep hij niet meer mank en is hij weer zijn vrolijke zelf. Alleen doe ik nu wel een klein blikje vlees bij zijn brokken om t mee te mengen. Hij vind t niet lekker als t zo over zijn brokken heen gaat.

I boontjes

Zeer prettig en deskundig

Hans

Vlot bezorgd

Pluspunten

Samenstelling ingredïenten we3kt vertrouwen

de la Croix

Peter

Prima webshop met redelijke prijzen.

Pluspunten

Snel verstuurd, en goed verpakt.

Mjb

Overzichtelijke website

Mirjan

Prima service

Pluspunten

Super snel

x

Bestelling en bezorging gaat goed en snel

Pluspunten

Bestelling gaat goed

Hanneke Maassen

Prima producten

Pluspunten

Snelle levering én het past door de brievenbus!

Ellen Hulsmeijer

Onze hond (Sepp) is afgelopen december 10 jaar geworden, al denkt hij zelf dat hij nog een pup is…., en begon wat minder soepel te bewegen. Eerst heb je dat nog niet zo door, je stopt met elke dag... Onze hond (Sepp) is afgelopen december 10 jaar geworden, al denkt hij zelf dat hij nog een pup is…., en begon wat minder soepel te bewegen. Eerst heb je dat nog niet zo door, je stopt met elke dag een stuk fietsen met hem omdat hij daarna toch erg stijf was (waarschijnlijk pijn in de spieren had).
Ik hoorde op de televisie over Glucosamine Chrosroïtine MSM en heb dat gelijk besteld.
Ik kan dit iedereen aanraden, echt serieus.
De opstartproblemen zijn verdwenen en Sepp springt weer op na een paar uur slapen als hij de riem hoort.

Pluspunten

Zie de uitleg hierboven