Je aankoop wordt beschermd

Mathijn sterk

Zie sterke punten

Heldere website, goede service, goed product

Ricarda Zielonka

Ik kreeg een receptioniste aan de lijn (of secretaresse?). Zij kon mij met mijn vraag niet verder helpen. Ik werd wel binnen een uur terug gebeld door een medewerker die mij zorgvuldig en uitgebreid...

Zorgvuldig en sterk advies, hele snelle levering - al de volgende dag in huis, shirts zijn de beste remedie tot nu toe tegen straling die ik tegen ben gekomen (ik heb al heel veel uitgeprobeerd)

charles franke

Vriendelijke service,geduldige uitleg w.b.t. gekozen producten en goede prijs-kwaliteitsverhouding

Zeer goede en geduldige informatie en zeer snelle levering van de producten van een uitstekende kwaliteit

Perfect

Goede communicatie

L.D. Vos

Nog geen

hallo Ik heb een x aantal terug de biologa adamantan 003 rvs gaas ontvangen.Helaas heb ik nu gemerkt dat er op de rol slechts negen _9_meter zit ipv de bestelde tien-10-meter.Mijn verontschuldiging dat ik deze fout niet eerder heb gemeld maar ik had nu pas tijd om mijn ontwerp voor een klamboe op maat te knippen,vandaar.Ben daarintegen verheugt dat er door deze fout geen verandering in het ontwerp nodig is.Maar ik heb nu dus wel een meter te weinig en mijn verzoek is dan ook of u dit zo spoedig mogelijk kunt corrigeren voor mij.Met vriendelijke groet, L.D.Vos. dd 07-08-2018

M.de Langen

Het bedrijf onderscheidt zich door een weloverwogen keuze te maken voor de produkten die ze verkopen. Dat blijkt uit het aanbod en de uitleg over het produkt.

Uitstekende service. Goede eerlijke informatie wordt verstrekt.

Goede keuze, snelle levering

Pas een ervaring---???

Marc

Snelle en makkelijke afhandeling van bestellingen

goede service en betrowubare voorlichting

Alice en Peter Lentjes

Ik ben vaste klant en blijf dat: snelle levering, prima service, meedenken.. top!

Zoals altijd snelle levering, goede service.

Prima! Geen opmerkingen verder.

Snelle en prettige reactie via de mail op een vraag over de factuur.