Mari-Anne van Velthoven

Na meting uw site doorgekregen om stralingsarme producten te bestellen. Eerst even rondkijken en daarna met partner overleggen.
Ik zag een stekkerblok voor 4 stekkers. Hij kwam er via een...
Ik zag een stekkerblok voor 4 stekkers. Hij kwam er via een andere route en kon deze niet vinden op de site. Via andere route weer teruggevonden.
Bepaald wat wij nodig hadden, besteld en betaald. Een enkel product had de levertijd van 3-4 dagen. Uiteindelijk werd alles geleverd de 2e dag.
De stekkerblokken zaten mooi verpakt in kartonnen dozen, geen plastic. Duurzaam.
Uw bedrijf kan hier waarschijnlijk niets aan doen. Wat ons verbaasde is dat de telefoons van Gigaset standaard staan op veel straling.
En dat er dus handelingen verricht moeten worden om deze op stralings-arm te zetten. Wat op ons verzoek netjes gedaan is.
Wij zouden het logischer vinden als deze standaard op stralings-arm staan.

Bedankt voor de goede service.

Goede en snelle levering. Sneller dan verwacht.
Producten zijn perfect. Stekkerblokken netjes verpakt in kartonnen dozen, geen plastic.

J. Boerma

Geen bijzonderheden, info op website was redelijk helder, maar uiteindelijk is product niet zo gemakkelijk bedienbaar als gehoopt.

Assortiment is niet alledaags

Van Walleghem Lieven

Ik ben tevreden met zowel de stralingsmeter als de beschermende tshirts die ik reeds bestelde

goed assortiment, snelle verzending

anonymous

Zorgvuldige uitleg, betrouwbaar bedrijf.

Mogelijk suggestie tot verbetering, maar dat weet ik niet eens zeker:
Ik had een mailtje gestuurd dat ik die eco lampen gebruik heb, waar...
Zorgvuldige uitleg, betrouwbaar bedrijf.

Mogelijk suggestie tot verbetering, maar dat weet ik niet eens zeker:
Ik had een mailtje gestuurd dat ik die eco lampen gebruik heb, waar een dimmer op zit. Even een mail gestuurd of dit kwaad kon. Want het gaf zo'n raar geluid. Misschien is de mail helemaal niet aangekomen. Ik heb nl. niets gehoord. Dus lampen er maar uit gedaan en ergens anders in gedaan waar geen dimmer op zit.
Maar ik blijf nog wel met de vraag zitten of eco lampen ook bij een dimmer kunnen. Mocht het niet zo zijn is het misschien handig dit op de site te vermelden.
Maar nogmaals: misschien is de mail helemaal niet aangekomen.

Gr Hienke van Langevelde

verpakking van de artikelen

Roel Dirksen

Prima, geen opmerkingen verder.

Duidelijke website. Snelle verzending.

anonymous

Heel erg goed

goede communicatie

Thea Overbeek

Niks mis mee. Johan van Hemmen is een prachtig mens

Het water smaakt heerlijk zacht
Het huis waar ik nu woon voelt super fijn

Lida Duijn

Goede uitleg.

Duidelijke website.

Site werkt goed, goede omschrijving product, betaling en levering ging snel. Kortom zoals je wil wanneer je online iets besteld.

Zoals het hoort!

Born

Het product was DOA
Ik kon het terugsturen en dan werd een nieuwe teruggestuurd.
Ik vroeg echter om al eerder de nieuwe te sturen waarna ik het kapotte zou retourneren.
Het ging...
Het product was DOA
Ik kon het terugsturen en dan werd een nieuwe teruggestuurd.
Het ging zonder problemen

Snel