Vitalitools.nl

Vitalitools.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Vitalitools.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company660
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Vitalitools.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 660 ervaringen.

Vitalitools.nl 1 beoordeling

Ik heb een product besteld, en ik heb het gekregen. meer kan ik er echt niet over zeggen. elk bedrijf vraagt tegenwoordig om een terugkoppeling en het enige dat je vaak kunt zeggen is: ja ik heb het besteld en ja ik heb het gekregen. bij deze dus. en ja ik ga nog een keer iets bestellen, dus ik ben tevreden.

Marjan
Marjan

Jazeker. Eerst een goed informatief telefoongesprek vervolgens werden de spullen zeer snel opgestuurd.

Prima. snelle afhandeling.

Ellen
Ellen

Snelle ontvangst van bestelde producten en goed advies bij telefonisch contact

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle ontvangst van bestelde producten en goed advies bij telefonisch contact.

Edwin
Edwin

Wij hebben een meetset gehuurd. Deze was zeer netjes en goed verpakt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede beschrijvingen op de website. bij het stellen van vragen kregen we zeer snel een goed antwoord.

Prima (7/10)

Wat ik fijn vind, is dat jullie diverse stralingsarme producten verkopen.

Score voor Vitalitools.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn eerste ervaring vond ik niet positief omdat hetgeen wat ik wilde bestellen niet voldoende op voorraad was. wat uiteraard kan gebeuren. vervolgens heb ik op maandagochtend (18/09) een mail verzonden met de vraag wanneer jullie verwachtten dat de voorraad werd aangevuld. op 22/09 heb ik zelf telefonisch contact opgenomen omdat ik tot dan geen reactie had mogen ontvangen op de mail (ticket id: ald-808-37567). de dame die de telefoon aan nam zou mijn boodschap doorgeven. na het neerleggen van de telefoon kreeg ik op dat moment het heldere moment dat ik nog even zou kijken of de voorraad was aangevuld. en jawel.. ik heb de wekkers direct besteld en de dame in kwestie teruggebeld dat ze mijn telefoontje kon laten vervallen. de volgende dag waren de wekkers in huis. de levering op zich was dus snel gerealiseerd (1 dag), top. de reactietijd op mijn mail was helaas niet snel.

Uitstekend (10/10)

prima product en bovendien stukken goedkoper dan b.v. Conrad

Punctueel.

Zeer goed (9/10)

snelle communicatie

Score voor Vitalitools.nl:4.5/5

Goed en snel.

Martin Kleintunte
Martin Kleintunte

Goede website en snelle levering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede en duidelijke info op de website toen ik meter wilde bestellen. levering geheel volgens afspraak, snel.

Uitstekend (10/10)

Product besteld en volgende dag binnen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eerste keer dat ik iets besteld hebt en het voldoet aan de verwachtingen.

Uitstekend (10/10)

De heer W.Fleuren doet echt zijn best om het de klant naar zijn of haar zin te maken.

Dikke tien.

Bedrijfsinformatie

Een gezonde woon- en werkomgeving is de basis voor een goede gezondheid.

Het verbeteren van de luchtkwaliteit en vermindering van elektromagnetische velden zijn onze speerpunten. Sinds 2003 zijn wij gestart en inmiddels bieden we een ruim assortiment degelijke produkten om te verbeteringen te kunnen bewerkstelligen.
Adres
Wolfskuilseweg 277