Rudolf Wandera

Eerste bestelling gedaan, snel perfect geleverd.

Goede website met veel informatie

Snelle bezorging en goed product

marc vos

Direct antwoord op mijn vraag via de mail

goede keuze aan materialen, veel informatie

De Stralingsmevrouw

Perfect!

kennis van zaken, snelle leveringen

Guy

Aankoop Acoustimeter,..duur voor wat het is, niet eens miniem lichtje zodat men ook na valavond iets kan aflezen van schermpje,..beetje schandalig eigenlijk, grote plompe videocassette met... Aankoop Acoustimeter,..duur voor wat het is, niet eens miniem lichtje zodat men ook na valavond iets kan aflezen van schermpje,..beetje schandalig eigenlijk, grote plompe videocassette met "verborgen ?, antenne,... twijfels of gegevens accuraat zijn,.. dansende lichtjes geven een gemiddelde die schommelt van de minimum tot maximum waarde,.. mooi gemiddelde!,... in alle eerlijkheid voel ik me zwaar opgelicht en indien nog mogelijk zend ik het graag terug!

moeilijk oordelen na aankoop 1 ITEM

Bert Wit

Goed. Levering vrij snel.

Meter voldoet aan verwachtingen

Roberto, Zoersel, België

Eerste bestelling. Alles goed verlopen.

Geen problemen. Vlot.

Gabrielle

Servicegericht, uitgebreide info

Goed advies, hele snelle levering

We hebben i.v.m. ziekte door straling veel producten van dit bedrijf gekocht. De producten zijn kwalitatief en ze worden altijd volgens afspraak snel geleverd. We zijn heel erg tevreden met de... We hebben i.v.m. ziekte door straling veel producten van dit bedrijf gekocht. De producten zijn kwalitatief en ze worden altijd volgens afspraak snel geleverd. We zijn heel erg tevreden met de service.

Kwalitatieve producten, snelle levering

Aernoudt