Van Doorn de Therapeut

TOP
Elke vraag is er niet 1 teveel

Kennis
Snel afhandelen van zaken
Terug gebeld worden binnen zeer korte tijd
Zeer vriendelijk aan de telefoon

Rene Hartman

Zowel winkel als online aankopen als zeer correct en prettig ervaren. Goede materie kennis en nemen ruim de tijd.

deskundig en klantgericht

W .roke

Goede ervaringen met dit bedrijf

JaapB

Goede ervaring, communiceert tijdig en doet wat ze zeggen/schrijven.

Wat mij opviel was de goede communicatie over de status van de bestelling. Zonder dat ik er zelf om hoefde te vragen.
Heel goed.

De stralingsmevrouw

Prima!

Vitalitools heeft kennis van zaken en geeft een goed advies. Ook worden de nieuwste ontwikkelingen goed bijgehouden en de (on)mogelijkheden van de afschermmaterialen. Ik ben zeer tevreden met de informatie die ik altijd krijg.

Erg positief

Persoonlijk advies, en snelle levering

Floris

Prettige website vol terzake doende informatie. Ik ben erg blij met de bijgevoegde NL handleiding bij het meetapparaat.

Zeer snelle respons, pakket volgende dag in huis.

Ditmaal niet echt (correcte afhandeling, die je in feite ook mag verwachten). bij een eerdere aankoop van een telefoon, jaren geleden heb ik desgevraagd ook een duidelijke toelichting gekregen bij deze voor mij vrij onbekende materie.

Negatief, ik heb een wekker besteld die geluidloos zou zijn, zo vond ik hem ook via Google. Vervolgens blijkt dat ding een enorme herrie te maken. Aangezien retourneren 6,95 kost, heb ik hem maar in...

Reactie Vitalitools.nl:

N.a.v. deze review 2x gemaild en voicemail ingesproken, maar helaas geen contact.
Waarschijnlijk was de wekker defect. Mag natuurlijk geen herrie maken.
Een nieuw defect artikel kan natuurlijk - na overleg - kosteloos worden geretourneerd of omgeruild!

Wim

Vlotte levering

Correcte communicatie klantendienst nadat betaling en bestelling was geblokkeerd.