Super vriendelijk en service gericht.

Na nogal wat zoeken omdat ik met het fenomeen thuisfietsen bekend ben, heb ik na een verhuizing besloten om vital today in zee te gaan. na een bijzonder plezierig persoonlijk contact, waarbij i... Na nogal wat zoeken omdat ik met het fenomeen thuisfietsen bekend ben, heb ik na een verhuizing besloten om vital today in zee te gaan. na een bijzonder plezierig persoonlijk contact, waarbij i mij als de heer GROEN (* 1928) voorstelde ivm met onze privacy, en de uitstekende ,informatie op het web , besloten om de FitQuick aan te kopen met als voornaamste argument dat er geen mechanische sleepfunctie is maar een inductie magneet. wat niet kan inslijten. levering correct, het in elkaar zetten, met mijn leeftijd, makkelijk en het gebruik een genot. jammer dat ik er niet eerder, na twee eerdere niet echt foute aankopen, er achter ben gekomen om met dit merk in verder te gaan.

Verhoeckx

Een halfjaar geleden heb ik via Marktplaats een tweedehands DeskCycle gekocht. Deze was goed behalve dan dat er een pedaal een beetje los zat. Toen ik de andere pedaal op de kruk (crank) probeerde... Een halfjaar geleden heb ik via Marktplaats een tweedehands DeskCycle gekocht. Deze was goed behalve dan dat er een pedaal een beetje los zat. Toen ik de andere pedaal op de kruk (crank) probeerde te draaien, heb ik daarbij het schroefdraad van de kruk kapot gedraaid. Erg balen!
Voor het bestellen van een nieuwe kruk heb ik Vital Today benaderd. Dit omdat zij een van de distributeurs zijn van de DeskCyle in Nederland. Ondanks dat ik de DeskCycle niet bij hun heb gekocht, hebben ze me erg goed geholpen bij het bestellen van de nieuwe kruk. Ze hebben voor mij contact gezocht met de Europeesche distributeur en ze hebben me de handleiding toegestuurd over hoe de oude kruk te demonteren en de nieuwe te monteren. Daarnaast hebben ze ervoor gezorgd dat ik de nieuwe kruk snel (binnen twee weken) ontving. Al met al ben ik erg positief over de service die ze me hebben verleend.

Anne

Er is veel informatie op de website. Het bestelproces verliep soepel en het product werd snel geleverd.

Ging allemaal lekker vlot, alleen jammer dat er geen factuur bij zat, die heb ik wel nodig voor mijn administratie

Reactie Vital Today:

Hallo Lucy, Fijn om te horen dat de bestelling zo vlot is verwerkt en het product zo goed bevalt. De factuur zou automatisch moeten worden meegestuurd echter is dit misschien in uw geval niet... Hallo Lucy, Fijn om te horen dat de bestelling zo vlot is verwerkt en het product zo goed bevalt. De factuur zou automatisch moeten worden meegestuurd echter is dit misschien in uw geval niet gebeurt, waarvoor onze excuses. We hebben inmiddels de factuur nagestuurd.
Met vriendelijke groeten,
Team Vital Today

Geert Jan

Prima service. Goed benaderbaar, snelle reacties en levering. Heb Cubii gekocht. Apparaat doet wat het beloofd. Compact, past goed onder bureau. Even goede positie vinden en peddelen gaat vrij... Prima service. Goed benaderbaar, snelle reacties en levering. Heb Cubii gekocht. Apparaat doet wat het beloofd. Compact, past goed onder bureau. Even goede positie vinden en peddelen gaat vrij ongemerkt terwijl ik emails aan het beantwoorden ben. Beter dan zo'n professionele bureaufiets waarbij ik het lastiger vindt geconcentreerd emails te beantwoorden. Ideaal voor de dagen dat ik thuis werk en anders veel te lang stil zit.

Levering precies op tijd. Direct na levering werd de Nederlandstalige handleiding per mail verstuurd.

Erik W

Gebruik de DeskCycle bijna dagelijks onder mijn buro op het werk. Snel geleverd en goed bereikbaar voor vragen!

Sander

Erg blij met mijn bestelde DeskCycle en uitstekende service! Ik zou de DeskCycle en en Vital Today zeker aanraden voor anderen.

Leuk om te weten dat vanuit de eigen behoefte aan meer beweging deze onderneming opgestart is; ik wens ze dan ook heel veel succes. Na de bestelling geplaatst te hebben volgde de super snelle... Leuk om te weten dat vanuit de eigen behoefte aan meer beweging deze onderneming opgestart is; ik wens ze dan ook heel veel succes. Na de bestelling geplaatst te hebben volgde de super snelle aflevering. De gemakkelijk te plaatsen onderdelen zorgde voor snelle montage, wat direct resulteerde in een enthousiaste start van de training.