Ik ben erg tevreden over vital today.
De desk cycle was duidelijk omschreven op de website, werd snel geleverd en bevalt uitstekend. Het fietst heel soepel en zonder geluid.

I. Zw

Ik heb van dit bedrijf een Deskbike aangeschaft die de volgende dag al naar mij verzonden werd. Het product bleek bij montage een zeer ongebruikelijke fabricagefout te hebben en heb het in overleg... Ik heb van dit bedrijf een Deskbike aangeschaft die de volgende dag al naar mij verzonden werd. Het product bleek bij montage een zeer ongebruikelijke fabricagefout te hebben en heb het in overleg direct retour kunnen zenden. De volgende dag hadden zij mij alweer een nieuwe toegestuurd. Ik had ook vermeld dat ik toch liever een andere kleur wou en dat was ook geen enkel probleem.
Hele vriendelijke mensen en een fantastische service, kortom een echte aanrader.
ps. bovenop ook nog eens voordelige prijzen!

Ik was erg verrast door de snelle levering, waarvoor dank.

Arjan Neet

Prima webshop, snel antwoord en duidelijke uitleg/advies. Product snel verzonden en in prima staat ontvangen

Ik bestelde een Cubii, maar deze bleek niet te kunnen opladen. Na contact hierover opgenomen te hebben met het bedrijf, werd er meteen goed gecommuniceerd over de te nemen stappen om tot een... Ik bestelde een Cubii, maar deze bleek niet te kunnen opladen. Na contact hierover opgenomen te hebben met het bedrijf, werd er meteen goed gecommuniceerd over de te nemen stappen om tot een oplossing te komen. Uiteindelijk kon ik de defecte Cubii retourneren en kreeg ik een nieuwe, die naar tevredenheid werkt. Dit soort dingen kunnen gebeuren; het gaat erom hoe een bedrijf het afhandelt. In mijn geval prima, snel en dienstbaar. Ik ben er tevreden over.

jan

Een prima magnetrainer gekocht dit product is aan te raden
uitstekende service

Rietje

De aankoop is zeer goed afgehandeld!
Ook op de vragen die ik nog had werd direct gereageerd . Ben zeer tevreden !

Contact via website alleen. Deskbike online besteld en twee dagen later was hij geleverd.

Elize e.linden42@upcmail.nl

Een zeer goede site waar je de producten uitstekend kunt bekijken.
Snel telefonisch contact gehad om nog beter af te stemmen welk apparaat het beste bij mij zou passen.
De keuze viel...
Een zeer goede site waar je de producten uitstekend kunt bekijken.
De keuze viel op de Cubii jr, de ene dag besteld, de volgende dag al in huis.
Ik vind de Cubii jr een vinding. Moest eerst even wennen. Langzaam opbouwen. Ik heb heel veel beperkingen, kan eindelijk weer bewegen in een week tijd fiets ik al zeker 2x 40 min per dag terwijl ik achter de computer zit te werken. Het is een prettige, niet belastende beweging. Ik ben er erg blij mee!