Sylvie

Zeer bekwame reacties op vragen en snelle levering van de bureaufiets

Dexter

Ik was op zoek naar een beter zadel voor mijn deskbike die ik ergens anders had gekocht. Team Vital Today heeft mij uitstekend geholpen!! Zijn ze zelfs bij mij thuis langsgekomen om zeker te zijn... Ik was op zoek naar een beter zadel voor mijn deskbike die ik ergens anders had gekocht. Team Vital Today heeft mij uitstekend geholpen!! Zijn ze zelfs bij mij thuis langsgekomen om zeker te zijn dat de oplossing passend was. Hele goede service!! Zeker aan te raden!

Anne

Na de Cubii Jr besteld te hebben, de volgende dag al afgeleverd. Direct gestationeerd onder de eettafel, waar ik heel wat tijd aan doorbreng. Het werd zitten en meteen fietsen. Ongemerkt fietste ik... Na de Cubii Jr besteld te hebben, de volgende dag al afgeleverd. Direct gestationeerd onder de eettafel, waar ik heel wat tijd aan doorbreng. Het werd zitten en meteen fietsen. Ongemerkt fietste ik zomaar meer dan 1 uur per dag! Helaas kwam er na een week al een einde aan mijn nieuwe “verslaving”, want mijn Cubii Jr ging wat piepen en kraken. Direct contact gezocht met Vital Today en een video gestuurd, omdat ik ontdekt had dat er speling zichtbaar was aan een kant van het draaiend gedeelte. Er werd direct heel adequaat op mijn bericht en video gereageerd en zonder enige discussie werd er een nieuwe Cubii Jr naar mij toegestuurd en heb ik de oude teruggestuurd.
Super service van het Team Vital Today (Jeroen!!)

De bestelling is god afgerond

Prima, fietsje snel geleverd en fijn product. Neerzetten, uitklappen, een verstrlschroef erin en fietsen maar!

Heb de Cubii fietsstoel besteld. Bestelproces was duidelijk. Bezorging was snel en stipt. Ben blij met het product.

Rita uit Rotterdam

Goede service bestaande uit uitgebreide beantwoording van vragen vooraf via Whatsapp en levering zoals toegezegd.

Betrouwbare levering

Heb de aankoop van Cubii Jr via de website geregeld. Snelle en vlotte levering. Toen ik via een review melding wou maken van vreemd geluid werd proactief via mail contact met me opgenomen en werden... Heb de aankoop van Cubii Jr via de website geregeld. Snelle en vlotte levering. Toen ik via een review melding wou maken van vreemd geluid werd proactief via mail contact met me opgenomen en werden oplossingen aangereikt. Was aangenaam verrast door de service en buitengewone klantvriendelijkheid! Ben ook heel tevreden over het product.

Hanneke

Prima geholpen nadat ik telefonisch had in gesproken, vlot daarna werd ik gebeld. Heel vriendelijk en correct