Sandra

Perfect geregeld! Ik was op zoek naar een stoelfiets / deskfiets en mijn oog viel op de Cubii. Bij Vital Today de beste prijs gevonden, maar ik had totaal geen ervaring met dit bedrijf noch had ik... Perfect geregeld! Ik was op zoek naar een stoelfiets / deskfiets en mijn oog viel op de Cubii. Bij Vital Today de beste prijs gevonden, maar ik had totaal geen ervaring met dit bedrijf noch had ik van hen gehoord. Ik ben altijd voorzichtig met bestellen bij onbekende bedrijven, vooral als het toch om een wat groter bedrag gaat. De reviews op internet zijn echter al zeer goed en ze bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen via Klarna; je loopt dus geen enkel risico. Op wo. 27 december besteld: werd - ondanks de (vaak vrije) Kerstdagen - evengoed 2 dagen later geleverd! Heb met 1 vraag nog even telefonisch contact met hen gehad en ook daar werd ik heel vriendelijk en adequaat in te woord gestaan. Ben absoluut tevreden en kan me alleen maar bij alle zeer goede reviews aansluiten!

Mariette de Graaf

Uitstekende service. Snel en zeer vriendelijk

Moniek

Super website en levering

B. van de Sande

Superblij mee! De Vluv staat aan de eettafel omdat ik vanwege lage rugpijn niet meer aan tafel kan zitten op een normale eetkamer stoel. En nu, door de actieve zithouding kan ik lekker lang... Superblij mee! De Vluv staat aan de eettafel omdat ik vanwege lage rugpijn niet meer aan tafel kan zitten op een normale eetkamer stoel. En nu, door de actieve zithouding kan ik lekker lang meetafelen. En de Vluv staat nog eens leuk ook!

Inge Jacquemont

Prima product en snelle levering

Wouter Machiels

Zeer positieve ervaring, goeie klantendienst, vlotte communicatie, 5 stars all the way

Pauline van Buuren

Zeer teveden. Vriendelijke service!

Rogier Schmitz

Nette, snelle service

Indis nv

Prima producten, mooi ingepakt!