Reviews

9.2 / 10
212 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

212 Reviews

Marrie Henderson

8/10

Het product past prima bij mijn probleem.
Spieren verstevigen lukt nu met mijn COPD. Gewoon met lopen lukt dat dus niet!


Nancy

10/10

Super en duidelijke en snelle info via chat


Klant

2/10

Product is nog niet geleverd en nu al review mails.
Hou is op

Reactie Vital Today:

Beste Radbout, Het versturen van de uitnodiging is een geautomatiseerd proces en hier hebben wij helaas geen invloed op. Het voordeel is dat wij wel 100% echte reviews hebben. Ook wanneer iemand... Beste Radbout, Het versturen van de uitnodiging is een geautomatiseerd proces en hier hebben wij helaas geen invloed op. Het voordeel is dat wij wel 100% echte reviews hebben. Ook wanneer iemand niet tevreden is over iets zoals het ontvangen van een uitnodiging voor een review. Deze hoeft u natuurlijk niet direct in te vullen. We zien dat u 7 juli om 20:56 heeft besteld. Deze is netjes de volgende dag verstuurd en heeft u op 9 juli ontvangen. Jammer dat u ons zo'n slechte beoordeling heeft gegeven. Het bestelproces en levering is toch prima verlopen en we hopen dat u wel tevreden bent met uw zitbal. Wij zullen uw klacht wel doorgeven aan de feedback company zodat we dit wellicht in de toekomst kunnen aanpassen.


van der Zanden

3/10

Matig

Reactie Vital Today:

Hallo Brigitte,
We vinden het erg vervelend dat het Bureau bij DHL is zoek geraakt en we een nieuwe hebben moeten bestellen waardoor de plaatsing is vertraagd. Ik begrijp dat je hier ontevreden...
Hallo Brigitte,
We vinden het erg vervelend dat het Bureau bij DHL is zoek geraakt en we een nieuwe hebben moeten bestellen waardoor de plaatsing is vertraagd. Ik begrijp dat je hier ontevreden over bent en wij zijn hier uiteraard ook boos over. De laatste puntjes gaan we ook zeker oplossen.
Met vriendelijke groeten,
Team Vital T oday


Robbert

3/10

Matig

Reactie Vital Today:

Hallo Robbert,
Vervelend dat er het e.e.a. is misgegaan met de DHL levering waardoor dit langer heeft geduurd. Voor ons is dit ook bijzonder frusterend. Hoop dat we u toch enigzins tegemoet...
Hallo Robbert,
Vervelend dat er het e.e.a. is misgegaan met de DHL levering waardoor dit langer heeft geduurd. Voor ons is dit ook bijzonder frusterend. Hoop dat we u toch enigzins tegemoet zijn gekomen met de compensatie en korting.
Met vriendelijke groeten,
Team Vital Today


Toine

6/10

Goede kwaliteit, levering wat traag


Koos Groen

6/10

De fietsstoel snel en goed ontvangen.


Ben

9/10

Snelle levering.
Vluv stov zitbal maakt een solide indruk.
Opgepompt met fietspomp ging vlot.
Zit prettig.


Van de sande

8/10

Al mijn vragen werden direct beantwoord, het artikel was binnen 3 dagen bezorgd ; helemaal naar wens , wel jammer dat de rubber mat niet werkt, je moet de zitfiets vastzetten om te kunnen fietsen