M Vasseur

Superservice

George Nooij

Artikel is volgens afspraak geleverd

RvB

Zeer slecht, komen beloften niet na en blijken onbereikbaar.

Reactie Vital Today:

Hallo,
Hallo,
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent en er is inderdaad bij de verwerking van uw order iets niet goed gegaan. U heeft op vrijdag 4 november rond 15:00 besteld en helaas was de pickup van DHL vrijdag eerder waardoor uw order niet voor het weekend is opgehaald en verstuurd. Op maandag 7 november is deze door DHL opgehaald en op 9 november bij u thuis bezorgd. Dit is inderdaad iets langer dan onze normale leveringstijd. We hebben hier met u contact over gehad en begrijpen dat u teleurgesteld bent en dat u hier niet tijdig over bent geinformeerd. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Anoevoo

Alles perfect verlopen

M. de Vries

Prima product, uitstekende service

Recypack

Geen product gezien!

Reactie Vital Today:

Het is helaas fout gegaan bij DHL en het kost even tijd om het onderzoek bij DHL af te ronden. DHL heeft inmiddels bevestigd dat het pakket nu officieel als verloren wordt beschouwd. We vinden dit... Het is helaas fout gegaan bij DHL en het kost even tijd om het onderzoek bij DHL af te ronden. DHL heeft inmiddels bevestigd dat het pakket nu officieel als verloren wordt beschouwd. We vinden dit natuurlijk super vervelend omdat wij ook voor de schade opdraaien en u bent natuurlijk niet tevreden over onze dienstverlening omdat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Helaas kan dit wel eens gebeuren bij een postbedrijf. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Uiteraard hebben we u de keuze aangeboden om een nieuwe zitbal te versturen of om de order te annuleren.
Met vriendelijke groeten,
Team Vital Today

Mia

Klantvriendelijk en oplossing biedend !

Monika De Boer

Helaas slechte ervaring, na meer dan 3 weken steeds geen stoel geleverd.

Strobbe M&O

Goed: vlotte levering. Wel raar dat er in mijn scherm/chatbot verschijnt dat Jeroen online is en ik vervolgens toch op een inhoudelijke reactie moet wachten.

C. Buirma

Prima product