I.Timmerman

Mooie website, snelle levering product

Lisa

Duidelijke website. Snelle levering.

Irma Olink-den Exter/PRO6 managers bv

Bestelling is keurig de volgende dag geleverd!

Jacqueline

Goed, contact via chat ging snel en prettig.

Anita

Chat welke meedenkt met de klant, goede service

Sven van der Linden

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.

Reactie Vital Today:

Hallo Sven,
Hallo Sven,
Wat vervelend dat PostNL jouw zitbal nog niet heeft geleverd. Je hebt op 1 maart om 14:33 besteld en deze is om 15:34 door ons verwerkt en om 17:04 aangeleverd bij PostNL. Volgens de track en trace zou deze op 2 maart worden geleverd maar helaas is dit door de drukte bij PostNL niet gelukt. De laatste status kan je vinden in de track en trace: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SYZXG181968976-NL-2311NL
Ik verwacht dat PostNL deze alsnog snel komt bezorgen maar hier hebben we helaas niet heel veel over te zeggen echter doen ze ook hun best in deze tijd waarbij ze toch een beetje overspoeld worden door pakketten vanwege de Corona maatregelen.
Ondanks je teleurstelling hoop ik toch dat je kunt zien dat wij netjes en op tijd hebben verstuurd en het ons niet al te zwaar aanrekent. Mocht je jouw review willen herzien dan waarderen we dat natuurlijk maar hoeft uiteraard niet.
Ik hoop dat de zitbal snel wordt geleverd. Mocht dit niet zo zijn dan horen we dat graag en gaan we direct contact opnemen met PostNL.
Fijne dag.
Team Vital Today

Hannah

Duidelijke site en toen we, na aanschaf, een vraag hadden is e.e.a. uitgezocht en de volgende dag al via de mail beantwoord.

Princen

Ik heb voor de Cubii Jr tweedekans gekozen omdat ik eerstekans te duur vond. Maar hij is de prijs zeker waard weet ik nu. Bluetooth en een app vind ik niet nodig maar deze is perfect. Past prima... Ik heb voor de Cubii Jr tweedekans gekozen omdat ik eerstekans te duur vond. Maar hij is de prijs zeker waard weet ik nu. Bluetooth en een app vind ik niet nodig maar deze is perfect. Past prima onder een normaal bureau en dat is met al dat thuiswerken ideaal. Ik zit op zolder en merk dat ik echt veelste weinig beweeg. Op het werk sta ik veel vaker op, drinken halen, praatje maken. Dus wat beweging is echt nodig.
Ik ben begonnen met een licht model via MP, het idee is prima maar niet om tijdens het werk te bewegen. Je knieën komen tegen je bureau en als je een gladde vloer hebt schuift die weg. Heel het idee weg want hij stond ipv onder m’n bureau naast m’n bureau tegen iets aan, dan deed ik het tijdens een telefoontje. Dus ik was al snel aan een zwaarder model toe om het tijdens werk te doen. Maar de prijs is niet mis, daarom een tweede kans model gekocht. Deze ziet er perfect uit, echt als nieuw. Schroeven en schroevendraaier erbij en alles netjes in plastic + piepschuim. Hij is ook zo in elkaar gezet, 5 minuten werk. En echt als nieuw, zeg maar gewoon nieuw.
De standen vind ik niet bijzonder, zie het als de versnelling op je fiets. In z’n 1 trap je snel en in de 8 langzaam maar erg zwaar of licht is het niet. Gewoon lekkere standjes waar je niet van gaat zweten of hijgen. Ik heb er meteen 1 voor m’n moeder gekocht, die is er ook hartstikke blij mee en nu ook nog 1 voor op het werk. Want na corona gaan we toch een beetje afwisselen, thuis en kantoor. Ik heb een filmpje gemaakt en via Teams gedeeld aan m’n collega’s, iedereen is net zo enthousiast als ik. En jaloers...
Ik ben zeer tevreden met het deze versie, zeg maar gerust trots. Bij twijfel doen, je krijgt geen spijt!

Nicole

Vragen gesteld via e-mail worden snel beantwoord. Levering binnen afgesproken termijn.

Louise

Niets dan lof voor dit bedrijf. Snelle levering en vriendelijk in de communicatie. Ik heb een deskbike pro gekocht die ontzettend goed bevalt!