Frank

Uitstekend, klantgericht en goede service

Jo Van Den Bogaert

Men belooft snelle levering en kreeg een snelle track en trace van DHL. Sindsdien gaat het de mist in. Nog altijd niets geleverd.

Reactie Vital Today:

Beste mevrouw van den Bogaert,
Beste mevrouw van den Bogaert,
Wat vervelend om te horen dat u zo ontevreden bent over ons en uw zitbal nog niet heeft ontvangen. Ik heb de order even nagekeken om te zien wat er aan de hand is. U heeft op 25 februari besteld en ik zie dat de zitbal op 26 februari is verstuurd met DHL. U kunt dit zelf ook zien in de track en trace. Helaas gaat er iets mis bij DHL waardoor u de zitbal nog steeds niet heeft ontvangen.
Onze excuses voor de vertraging en we vinden het jammer dat u dit ons dit zo kwalijk neemt met zo'n slechte review. Wij gaan hier uiteraard bij DHL een klacht over indienen en de klantenservice zal contact met u opnemen om te zien of we dit verder kunnen oplossen.
Met vriendelijke groeten,

Heel tevreden

Thomas Bes

Zit/sta bureau besteld

Sandra

Perfect geregeld! Ik was op zoek naar een stoelfiets / deskfiets en mijn oog viel op de Cubii. Bij Vital Today de beste prijs gevonden, maar ik had totaal geen ervaring met dit bedrijf noch had ik... Perfect geregeld! Ik was op zoek naar een stoelfiets / deskfiets en mijn oog viel op de Cubii. Bij Vital Today de beste prijs gevonden, maar ik had totaal geen ervaring met dit bedrijf noch had ik van hen gehoord. Ik ben altijd voorzichtig met bestellen bij onbekende bedrijven, vooral als het toch om een wat groter bedrag gaat. De reviews op internet zijn echter al zeer goed en ze bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen via Klarna; je loopt dus geen enkel risico. Op wo. 27 december besteld: werd - ondanks de (vaak vrije) Kerstdagen - evengoed 2 dagen later geleverd! Heb met 1 vraag nog even telefonisch contact met hen gehad en ook daar werd ik heel vriendelijk en adequaat in te woord gestaan. Ben absoluut tevreden en kan me alleen maar bij alle zeer goede reviews aansluiten!

Mariette de Graaf

Uitstekende service. Snel en zeer vriendelijk