VitaePro

( Vera) =ALBERT van Zelst

Voel me beter met Vitae Pro

Ineke Jonkman

Merk nog niet veel van de vitamines. Gewrichtspijn en veel spierpijn sinds ik dit neem. Probeer het nog wel. Hoop dat het gaat werken

de Pina

Ik heb een keer proefpakket geprobeerd. nu sturen jullie mij geregeld mij iets toe waar ik niet heb om gevraagd en rekening.
ik wil hier geen gebruik meer van maken.
donderdag 4 januari de...
ik wil hier geen gebruik meer van maken.
donderdag 4 januari de laatste van jullie ontvangen.
kan ik deze terug sturen.
mvg Hilly de Pina

Paula

Ik kom er achter dat ik de hele herfst en winter tot nog toe niet verkouden of keelpijn of griep heb gehad. terwijl ik toch 2 kleinkinderen heb die ik vaak zie, maar ook wel eens grieperig zijn of... Ik kom er achter dat ik de hele herfst en winter tot nog toe niet verkouden of keelpijn of griep heb gehad. terwijl ik toch 2 kleinkinderen heb die ik vaak zie, maar ook wel eens grieperig zijn of hoesten of verkouden zijn. maar ik blijf er tot nog toe van verschoond :) .

Frans

Mijn knieën voelen niet meer zo stijf aan en ik kan maar beter bewegen

Marc

Geen merkbaar effect na ruim 4 maanden gebruik

Wilma Peters-Geerdink

Correct contact en informatie

P. van Maaren

Zeer positief over telefonisch contact.

Arie Kees

Het bedrijf prima. Product werkt niet bij mij.

Reactie VitaePro:

Beste Arie,
Beste Arie,
Jammer om te horen dat VitaePro voor u niet het gewenste effect heeft gehad. Naar welk effect was u op zoek? Wij weten uit onderzoek onder onze klanten dat zij het meest tevreden zijn wanneer zij VitaePro consistent en voor een langere periode hebben gebruikt.
Met gezonde groet,
Erik van VitaeLab