VitaePro

Corno Stijnrn

Ik kan geen oordeel geven over het effect van vitae pro. Het is nu zo dat we niet weten of we er mee door willen gaan

Reactie VitaePro:

Beste Corno,
Wat jammer om te horen dat u niet het gewenste effect ervaart. Naar welk effect was u op zoek?
Beste Corno,
Neem anders even contact op met de experts van onze klantenservice, misschien hebben zij nog tips. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot 16:30 via 020 308 2500.

Henk Nobel

Neem de capsules iedere dag in, maar het resultaat is niet merkbaar. Deze week een nieuwe zending ontvangen. Is ga hierna stoppen, denk ik.

Reactie VitaePro:

Beste Henk,
Beste Henk,

karin

Ben nu ongeveer 4 maanden bezig, maar merk helaas geen verschil...

Jos de Loor

Heb geen indicatie dat door de pillen de pijn/zeur vermindert is.

Greetje Schut

Eerst dacht ik dat het niet hielp maar na 5 a 6 weken begon ik me veel beter te voelen en heb ik minder pijn. Inmiddels is mijn vriend er ook mee begonnen op aanraden van mij.

Ton Kieboom

Met het bedrijf is goed. VitaePro als zodanig heeft niet het effect dat ik had verwacht.

Leo Kok

Medicijnen hebben weinig effect. Levering en verpakking zijn prima, Contact klantenservice is niet van toepassing

J. Steffens

Goede producten, snelle service en betaalbaar