VitaePro

A. Hagedoorn

Ik ben niets verplicht!

A. Hagedoorn

Goed product, goede service.

Pauline Simons

Voor mij is het een goede aanvulling, beter dan de meeste andere vitaminesupplementen. Zeker nu ik 24/7 de zorg voor mijn man heb die Parkinson met lbd heeft en niet tegen de medicijnen kan. Ik heb... Voor mij is het een goede aanvulling, beter dan de meeste andere vitaminesupplementen. Zeker nu ik 24/7 de zorg voor mijn man heb die Parkinson met lbd heeft en niet tegen de medicijnen kan. Ik heb meer energie.

Hallo Pauline,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.
Fijn om te horen dat u baat heeft bij vitaePro.
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over VitaePro, dan horen we graag van...
Hallo Pauline,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.
Fijn om te horen dat u baat heeft bij vitaePro.
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over VitaePro, dan horen we graag van u.
Met vriendelijke groeten,
Aagje van de VitaeLab klantenservice

G ploeger

De bestelling word steeds keurig op tijd bezorgd.ik voel me fitter en lekker in mijn vel

Ria Scocco

Wij samen mijn man en ik gebruiken VitaePro al een lang periode. Wilde testen of het door VitaePro komt dat wij ons zo goed voelen. Abbonement afgezegd, maar zijn ingegaan op het voorstel 6 mnd te... Wij samen mijn man en ik gebruiken VitaePro al een lang periode. Wilde testen of het door VitaePro komt dat wij ons zo goed voelen. Abbonement afgezegd, maar zijn ingegaan op het voorstel 6 mnd te stoppen. Was niet nodig na 1 maand hebben wij meteen weer VitaePro besteld !!! Want het was vrij snel te merken dat wij niet zonder VitaePro kunnen !!

Hallo Ria,
Bedankt voor uw beoordeling!
Fijn dat u en uw man zich allebei goed voelen op VitaePro. En leuk ook om te lezen hoe u daar achter bent gekomen.
We hopen natuurlijk dat u...
Hallo Ria,
Bedankt voor uw beoordeling!
We hopen natuurlijk dat u tevreden blijft met VitaePro. Heeft u in de toekomst nog vragen over VitaePro of wilt u uw abonnement aanpassen, dan horen we graag van u.
Met vriendelijke groeten,
Aagje van de VitaeLab Klantenservice

J. Lok

Het hielp mij totaal niet tegen de pijn in de gewrichten en tegen mijn fybromialgie

Hallo mevrouw Lok,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat VitaePro niet voor u heeft gewerkt.
Hallo mevrouw Lok,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat VitaePro niet voor u heeft gewerkt.
Als voedingssupplement is VitaePro een aanvulling op een gezonde en gevarieerde voeding. Om een actieve levensstijl te ondersteunen, bevat VitaePro daarom vitamines, antioxidanten, plantenextracten en omega3-vetzuren.
VitaePro is helaas niet specifiek ontwikkeld tegen fibromyalgie.
Heeft u in de toekomst nog vragen over VitaePro, dan horen we natuurlijk graag van u.
Nogmaals, jammer dat VitaePro niet voor uw heeft gewerkt, maar ik hoop dat u gauw iets vindt dat voor u werkt.
Met vriendelijke groeten, Anneli van VitaeLab

D.Retuerto

Ik voel me aktiever

Rob

Ik weet niet zeker of het werkt. hoe controleer je dat Hoe had ik mij gevoeld als ik niets had gebruikt? Voel me misschien niet anders dan voor het gebruik. Gebruik het nu meer dan drie kwart... Ik weet niet zeker of het werkt. hoe controleer je dat Hoe had ik mij gevoeld als ik niets had gebruikt? Voel me misschien niet anders dan voor het gebruik. Gebruik het nu meer dan drie kwart jaar. Ga nu, na overleg met Servicedesk VP , 4 maand stoppen om te kijken of ik me anders ga voelen. Prima service en over vier maand ga ik weer beginnen.